huh wat>?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:16 schreef tripack het volgende:
trouwens... pannekoeken met cocos is ook lekker
idd. je kan ook vegetarisch bbq-en zelfsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vegi burger... tja ik moet daar altijd zo om lachen...
vegetarisch eten en dan nog een 'burger' willen... hoezo tegenstrijdig... geen vlees willen eten, maar wel in de vorm van vlees willen eten...
nou je neemt een pannekoek en wat cocosstrooisel... dat meng je met evenveel suiker en dan over de pannekoek.quote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag vandaag eerder naar huis
verjaardag van mn kindje
Thanx... die 3 jaar zijn omgevlogenquote:
das altijd wel een leuke leeftijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx... die 3 jaar zijn omgevlogen
Jij wilt ook een lolly?
ja met 'burgers'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. je kan ook vegetarisch bbq-en zelfs
Daarom zijn het ook vleesvervangers, slimpiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vegi burger... tja ik moet daar altijd zo om lachen...
vegetarisch eten en dan nog een 'burger' willen... hoezo tegenstrijdig... geen vlees willen eten, maar wel in de vorm van vlees willen eten...
Het is echt een grappige leeftijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
das altijd wel een leuke leeftijd
jahoor welke heb je allemaal?
dan beginnen ze echt met pratenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is echt een grappige leeftijd
Assorti, met cola en fruitsmaakjes en ik heb Salmiak
Die van mij lult de hele dag (lijkt wel op zn moeder dus)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
dan beginnen ze echt met pratenof doet de jouwe dat al
de oren van het hoofd praten
doe mij maar met colasmaak
ja, dat begrijp ik... maar ik snap dat principe niet... want de meeste vegetariers eten uit principe geen vlees en dan gaan ze in de vorm van 'burgers' op zoek naar de vervangende vitamines enzo...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook vleesvervangers, slimpie
gefeliciteerd. idd trakterenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx... die 3 jaar zijn omgevlogen
Jij wilt ook een lolly?
Vleeslollys zijn voor volwassenenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd. idd trakteren![]()
geen lolly hoor, die heb ik al
wheheehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van mij lult de hele dag (lijkt wel op zn moeder dus)
Over alles
Dat er wolken zijn en ooooh wat een mooie lamp ...
Gisteren wist hij uit te leggen dat door zn dikke piemol de luier niet zou passen![]()
Ik lag dubbel
Meedansenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheeh![]()
priceless
ik had toen ik nog in den haag woonde een buurmeisje en die kwam altijd bij ons op bezoeken telkens maar k3 luisteren
mocht ik ook nog es meedansen
het wordt al een grote ventquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van mij lult de hele dag (lijkt wel op zn moeder dus)
Over alles
Dat er wolken zijn en ooooh wat een mooie lamp ...
Gisteren wist hij uit te leggen dat door zn dikke piemol de luier niet zou passen![]()
Ik lag dubbel
meespelen is leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meedansen
Ik kan er enorm van genieten als ik mn vent zo kinderlijk zie spelen met mn kleine vent
too much infoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheeh![]()
priceless
ik had toen ik nog in den haag woonde een buurmeisje en die kwam altijd bij ons op bezoeken telkens maar k3 luisteren
mocht ik ook nog es meedansen
Dat blijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |