Die in Rotterdam is meer administratieve ellende dan die in Gouda!quote:
Tja, het is een beschermingsmaatregel om er voor te zorgen dat Gouwenaren als eerste in aanmerking komen voor de goedkopere koopwoningen.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:13 schreef Metatron het volgende:
Huisvestingsvergunning? Wat voor verkapt belastingheffingsexcuus is dat nou weer?
Ah, gewoon volledig in strijd met Europese wetgeving m.b.t. vrije vestiging dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tja, het is een beschermingsmaatregel om er voor te zorgen dat Gouwenaren als eerste in aanmerking komen voor de goedkopere koopwoningen.
Hm, er zit vast wel ergens een addertje, want boven een bepaalde financiële grens heb je die vergunning niet meer nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:55 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ah, gewoon volledig in strijd met Europese wetgeving m.b.t. vrije vestiging dus.
¤ 181.512,= om precies te zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:56 schreef Duvel het volgende:
Hm, er zit vast wel ergens een addertje, want boven een bepaalde financiële grens heb je die vergunning niet meer nodig.
Oh ja, dat.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
¤ 181.512,= om precies te zijn.
Dan moet het eerst 13 weken te koop staan en twee zijn geadverteerd in een regionaal krantje. Dan pas mag een niet-Gouwenaar het kopen.
Praktische indelingquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:53 schreef Cothen het volgende:
Maten opgenomen en gelijk maar even een mooie indeling gemaakt op floorplanner:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk na de eerste foto?
Oeh, authentieke details uit de jaren '80!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Cothen het volgende:
De kogel is door de kerk: Cothen gaat naar Gouda verhuizen. Nee, niet het hele dorp, slechts ondergetekende.
De makelaar belde zojuist dat de verkoper akkoord gaat en binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een ruime 3-kamer in Gouda. Het appartement is nog helemaal in de stijl waarin in het 1986 is opgeleverd. De vorige bewoners hebben vrijwel niets aan de woning aangepast, dus ik kan helemaal naar eigen smaak inrichten.
Jemig, is dat een zwarte kousen-VVE of zo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef Cothen het volgende:
Vandaag de brief ontvangen van de VVE:
Klussen met geluidsproductie (timmeren, boren e.d.) mag aleen ma-za van 08.00 - 19.00 en op zondag helemaal niet![]()
En dat anno 2009....
(Of stel ik me nu aan)
Ik las CIA voorzieningen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Cothen het volgende:
Uiteraard gaat er ook geklust worden:CAI-voorzieningen in slaapkamer en werkkamer
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef Cothen het volgende:
Klussen met geluidsproductie (timmeren, boren e.d.) mag aleen ma-za van 08.00 - 19.00 en op zondag helemaal niet![]()
En dat anno 2009....
(Of stel ik me nu aan)
"Centrale Antenne Inrichting", tegenwoordig noemen we dat "kabel".quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(wat zijn CAI voorzieningen eigenlijk?)
Welkom in Goudaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef Cothen het volgende:
En dat anno 2009....
(Of stel ik me nu aan)
In de straat met de prachtige naam: "Lange Noodgodsstraat".quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef error_404 het volgende:
Welkom in Gouda! In welke buurt/straat staat je huis?
Thnks.quote:succes met de verbouwing alvast!
Dat beloofd een hoop "gezelligheid"quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom in Gouda
Je mag hier op zondag nog geen scheet laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |