abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 april 2009 @ 20:41:08 #226
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_68215379
Ik ben op zoek naar een strakke skinnyjeans die er versleten uit ziet.
Zoiets:



En dan het liefste met wat meer schaafsels/scheuren erin.
Heb zoiets gezien bij de Zara maar die vond ik niet mooi staan.
Iemand een idee waar te koop?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_68215518
Ik zoek de THD trui op de volgende pagina http://www.tommyhilfiger.nl/?site=product&artnr=8553&color=38&style=denim.

Aangezien hij daar alleen in S en XL te krijgen is, en ik een M/L nodig heb, zoek ik een tastbare winkel waarbij ik grote kans heb hem te krijgen, een winkel met een erg grote collectie THD dus. De Tommy Hilfiger winkel in Utrecht heeft hem bijvoorbeeld al niet, te klein assortiment.
  maandag 20 april 2009 @ 20:52:52 #228
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_68215921
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben op zoek naar een strakke skinnyjeans die er versleten uit ziet.
Zoiets:

[ afbeelding ]

En dan het liefste met wat meer schaafsels/scheuren erin.
Heb zoiets gezien bij de Zara maar die vond ik niet mooi staan.
Iemand een idee waar te koop?
Ik dacht meteen aan deze van de zara: http://i42.tinypic.com/2h2kvhx.jpg
Maar dat zal vast die ene zijn die je al had gepast
My mama didn't raise no fool
  maandag 20 april 2009 @ 21:05:30 #229
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68216528
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zoek de THD trui op de volgende pagina http://www.tommyhilfiger.nl/?site=product&artnr=8553&color=38&style=denim.

Aangezien hij daar alleen in S en XL te krijgen is, en ik een M/L nodig heb, zoek ik een tastbare winkel waarbij ik grote kans heb hem te krijgen, een winkel met een erg grote collectie THD dus. De Tommy Hilfiger winkel in Utrecht heeft hem bijvoorbeeld al niet, te klein assortiment.
Man het wordt zomer wat moet je nou met een trui?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_68216842
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:05 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Man het wordt zomer wat moet je nou met een trui?
Ik zoek hem al een tijdje.
plus eventueel uitverkoop
  maandag 20 april 2009 @ 21:16:59 #231
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_68217048
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik zoek de THD trui op de volgende pagina http://www.tommyhilfiger.nl/?site=product&artnr=8553&color=38&style=denim.

Aangezien hij daar alleen in S en XL te krijgen is, en ik een M/L nodig heb, zoek ik een tastbare winkel waarbij ik grote kans heb hem te krijgen, een winkel met een erg grote collectie THD dus. De Tommy Hilfiger winkel in Utrecht heeft hem bijvoorbeeld al niet, te klein assortiment.
tsja, misschien bij Men at Work, Bijenkorf of Peek&Cloppenburg,...
  maandag 20 april 2009 @ 21:23:07 #232
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68217333
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik zoek hem al een tijdje.
plus eventueel uitverkoop
Ohh oke, nou ik hou sowieso niet van THF en eigenlijk ook niet van truien in het algemeen en al helemaal niet eentje met een capuchon, so I cant help you!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_68219760
Ik vind het een stoere trui. Als je erachter bent of als ik erachter kom laat (ik) het weten!
pi_68223187
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef dill het volgende:
Ik ben trouwens ook op zoek naar simpele witte t-shirts om gewoon zo te dragen, dus van een beetje stevige stof, een goed model en niet van die erge crewnecks die je vaak ziet bij witte t-shirts. Iemand die daar een goede winkel voor weet?

Underwear shirts zijn te strak en anders zijn ze alleen met opdruk te krijgen.
Een beetje laat, sorry daarvoor, maar ik koop datsoort shirts altijd hier: www.witshirt.nl ( en voor de zwarte variant dus zwartshirt.nl )

Daar hebben ze Claesens met 5% lycra erin die een veel betere pasvorm hebben dan de normale claesens, maar ook Cold Method en JC rags zijn er prima. Hoop dat je er nog wat aan hebt!
pi_68224023
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Noisiv het volgende:
Ik vind het een stoere trui. Als je erachter bent of als ik erachter kom laat (ik) het weten!
Ik ga denk morgen even een mailtje sturen. de US store heeft ze nog in flink veel maten, met verzendkosten(30 dollar ) zou hij dan zelfs geen 150 euro maar 150 dollar zijn, echter, de US store verzendt niet naar Nederland/Belgie/Duitsland/Frankrijk/Spanje
pi_68224456
Ook maar even proberen dan. Ik zoek een trenchcoat, donkerblauw of beige, double breasted en met ceintuur. Budget rond de ¤200,-

Iemand suggesties?

Ik heb al gehoord dat de Zara mooie trenches verkoopt voor mannen, helaas zit er hier in de buurt geen gevestigd. Dus als iemand kan bevestigen of Zara inderdaad deze trenches nog voert zou dat ook chill zijn!
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:57:41 #237
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_68230800
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik dacht meteen aan deze van de zara: http://i42.tinypic.com/2h2kvhx.jpg
Maar dat zal vast die ene zijn die je al had gepast
Nee dat was toch een andere, maar het is wel wat ik bedoel
Iemand anders een idee waar ik zoiets kan vinden?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_68237058
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Nee dat was toch een andere, maar het is wel wat ik bedoel
Iemand anders een idee waar ik zoiets kan vinden?
Gewoon een willekeurige Nudie uit de zomercollectie?
pi_68238714
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:37 schreef trifko het volgende:
ik zoek dit shirt, dezelfde, dus niet een die er op lijkt, maar gewoon de zelfde (merk)
aanvullende info, persoon op foto woont in België



[ afbeelding ]
Ik weet niet of je er nu nog iets aan hebt... maar ik heb PRECIES hetzelfde shirt... gekocht bij H&M...
http://files.hm.com/media(...)41_10100_64_5173.jpg
pi_68248786
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:53 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een paar schoenen met sleehhak en dan een beetje in de maritiem-kleurtjes zoals wit/rood/blauw. Het liefst een beetje een gympen-look dus met zo'n stukje rubber bij de neus en een vetertje ofzo. Wel een open schoen verder, dus niet tot bovenaan met veters dicht. Beetje in de stijl zoals hieronder :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(maar dan met sleehak dus)

[ afbeelding ]
TVP, zoiets wil ik ook! Mocht ik ze vinden, laat ik het hier weten.
pi_68253067
Ik zoek een lange cardigan voor mannen en liefst niet te duur want tot nu toe heb ik er alleen maar gevonden die te duur zijn ($200-$500). Dit dus: klikkie Iemand die weet waar ik zoiets kan bestellen?

En ben nog altijd op zoek naar zo'n hoodie als dit: klikkie
pi_68272511
Ik zoek deze schoen van Pantofola d'Oro



Iemand een idee?
pi_68274230
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:20 schreef PteV het volgende:
Ik zoek deze schoen van Pantofola d'Oro

[ afbeelding ]

Iemand een idee?
Ik weet niet of De Amigo meerdere filialen heeft, maar in Amersfoort hebben ze hem sowieso. Daar hebben ze wel meer Pantofola d'Oro schoenen. Wel fijne schoenen, heb ze zelf ook
A man's got to do what a man's got to do.
pi_68274302
Ik ben trouwens zelf op zoek naar een zomerjas, meer een jack eigenlijk. Ik ben gister naar A'dam geweest maar daar hangen alleen maar van die marrokanen jasjes met van die vuilniszakken stof. Ik ben juist op zoek naar een heel dun jackje, een beetje richting een blouse zeg maar. Maar dan met een rits Ik heb er zo'n 100 euro voor over. Ik hoop dat jullie snappen wat ik nu zoek
A man's got to do what a man's got to do.
pi_68277391
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef MJay1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of De Amigo meerdere filialen heeft, maar in Amersfoort hebben ze hem sowieso. Daar hebben ze wel meer Pantofola d'Oro schoenen. Wel fijne schoenen, heb ze zelf ook
Ook in die kleurstelling of bedoel je PdO schoenen in het algemeen? Anders moet ik maar eens naar A'foort
  donderdag 23 april 2009 @ 10:58:44 #246
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_68297410
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:49 schreef PteV het volgende:

[..]

Ook in die kleurstelling of bedoel je PdO schoenen in het algemeen? Anders moet ik maar eens naar A'foort
die stappers verkopen ze bijna overal.
hoef je echt niet voor naar Amersfoort.

peppermint, Amigo, en vele andere

je kan ook online bestellen via bijv. yoox.com
pi_68298381
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef RSie het volgende:

[..]

die stappers verkopen ze bijna overal.
hoef je echt niet voor naar Amersfoort.

peppermint, Amigo, en vele andere

je kan ook online bestellen via bijv. yoox.com
Op zich is Amersfoort niet zo heel ver voor mij maar thanks voor de tip, ik zal vanavond eens kijken of ze ze hier in de buurt ook verkopen
pi_68298639
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zoek al járen naar een jurkje. Ik heb even gezocht of ik een foto kon vinden, dat lukt even niet. Het gaat om het jurkje uit een clipje van Garbage. Zangeres heeft hem in roze en blauw aan. Ik zoek hetzelfde model en als het even kan ook hetzelfde stofje. Kleur maakt weinig uit.
Kans is klein dat ik het ooit nog vind maar je weet nooit.

Hier het clipje:

Hmm.. Zoiets? http://www.kittybritches.(...)y-when-it-rains.html

Van Versace.
I HATE MUSIC
pi_68300965
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef MJay1 het volgende:
Ik ben trouwens zelf op zoek naar een zomerjas, meer een jack eigenlijk. Ik ben gister naar A'dam geweest maar daar hangen alleen maar van die marrokanen jasjes met van die vuilniszakken stof. Ik ben juist op zoek naar een heel dun jackje, een beetje richting een blouse zeg maar. Maar dan met een rits Ik heb er zo'n 100 euro voor over. Ik hoop dat jullie snappen wat ik nu zoek
Tommy Hilfiger heeft zoiets wel, met een ruitprint.

Daarnaast weet ik niet of er een Image bij je in de buurt is (Of is dat uberhaupt alleen in Utrecht?), weet niet van welk merk precies maar daar heb ik ook dat soort jacks zien hangen.
pi_68302868
Ik zoek een zomermuts (als die al bestaan).
En anders een petje/muts met zon half klepje!
alvast bedankt
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')