MSNquote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef Adolecens het volgende:
Mijn telefoon is afgesloten![]()
"Nee hoor meneer, het omzetten van een abonnement gaat heel makkelijk, daar merkt u niks van!"
![]()
ONTOPIC:
Nu ben ik niet meer bereikbaar voor potentiële liefdes
dat maakt me toch ook onbereikbaar voor jou schatje?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MSN
En wat moet je met potentiële liefdes als je mij hebt?
Nee hoor, MSNquote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat maakt me toch ook onbereikbaar voor jou schatje?
300 SMSjes dat is wel heel erg veel. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, MSN
Alleen mn 300 SMSjes per dag krijg je nu niet
Die komen als bulk wanneer hij weer bereikbaar isquote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, MSN
Alleen mn 300 SMSjes per dag krijg je nu niet
Dat was een grapje tijnquote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
300 SMSjes dat is wel heel erg veel. Hoe krijg je dat voor elkaar?
misschien dat ik hem dan maar aan haar moet geven, zodat ze de phone in haar broekje kan stoppen en kan dienen als viboquote:Op maandag 19 januari 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die komen als bulk wanneer hij weer bereikbaar is
Wat zal jouw tel zoemen straks Adol
Als je het niet erg vindt dat ie dan verzuipt door het evt vocht dat geproduceert gaat wordenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
misschien dat ik hem dan maar aan haar moet geven, zodat ze de phone in haar broekje kan stoppen en kan dienen als vibo
Q. zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
300 SMSjes dat is wel heel erg veel. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Gelukkig. Anders heb je echt geen leven.quote:
Dat wilde ik eigenlijk zeggen.quote:
is verzekerd tegen waterschadequote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat ie dan verzuipt door het evt vocht dat geproduceert gaat worden
Plasticzakje om de telefoon en klaar. Dan kan zij zo veel vocht produceren als ze maar wil.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat ie dan verzuipt door het evt vocht dat geproduceert gaat worden
Uhu.. mooi?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is verzekerd tegen waterschade![]()
nieuwe AVA trouwens
Ik stel voor dat je hem daar eens over aan de tand voeltquote:
Ik had gisteren ook tijdelijk een anderequote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is verzekerd tegen waterschade![]()
nieuwe AVA trouwens
Ja, past bij jequote:
welke dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook tijdelijk een andere
Heeft ze nog profijt ook van al dat tikwerkquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
misschien dat ik hem dan maar aan haar moet geven, zodat ze de phone in haar broekje kan stoppen en kan dienen als vibo
De meningen zijn daar nog over verdeeldquote:
ik vind het wel kloppenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De meningen zijn daar nog over verdeeld
Maar je zegt onschuldig te zijn maar dat staat weer niet in je nieuwe UIquote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De meningen zijn daar nog over verdeeld
Nee gewoon Q aan SMSen naar 06-12345678quote:
wat was er voor moois te zien dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eentje waarvan gezegd werd dat hij afleidde
Weer een of andere mossel? Zoiets had je toch ooit eens?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eentje waarvan gezegd werd dat hij afleidde
Ook hoiquote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer een of andere mossel? Zoiets had je toch ooit eens?
ciao!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben weg, nieuwe kussens en een dekbed halen
Fijne middag nog mensen
goeie binnenkomer!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer een of andere mossel? Zoiets had je toch ooit eens?
Dan had er lief, schattig en onschuldig moeten staan. Maar ik'hoor hier tevaak dat ik lief ben enzo.. dus miss dat ik daar eens vanaf moet stappenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar je zegt onschuldig te zijn maar dat staat weer niet in je nieuwe UI
Hoi Bengeltjequote:
Sommige van ons weten wel beterquote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan had er lief, schattig en onschuldig moeten staan. Maar ik'hoor hier tevaak dat ik lief ben enzo.. dus miss dat ik daar eens vanaf moet stappen
Gelukkig maarquote:
Nee van een geil wijfquote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik haal het wel weg.![]()
O heeft weinig zin als het al gequote is.
Laat dat plaatje eens zien dan.quote:
Die heb ik niet.. moet je bij JB zijn hequote:
Prima, even afkicken van het weekend en ergeren aan het CWI .quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
nergens voor nodig!
kom je deze deprimerende dag een beetje door?
Van zichzelf?quote:
Okay. JB mag ik dat plaatje zien dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb ik niet.. moet je bij JB zijn he
Natuurlijk, had je kunnen verwachten hequote:
Even een markeringsplasje dusquote:
weer wat bloed in je alcohol krijgen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, even afkicken van het weekend
Ik denk dat bengeltje van wat anders moest afkicken want ze drinkt nietquote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
weer wat bloed in je alcohol krijgen?
quote:
noteerd!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat bengeltje van wat anders moest afkicken want ze drinkt niet
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef dawg het volgende:
Okay, maak ik net de vaatwasser leeg, leg bestek in de la, en kan zo nog het verpakkingsplastic eraf trekken, na 3 jaar dat niet gezien te hebben.
Dus. Ben je onverschilliger als single zijnde?
Nee, juist wanneer ik een relatie heb denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef dawg het volgende:
Okay, maak ik net de vaatwasser leeg, leg bestek in de la, en kan zo nog het verpakkingsplastic eraf trekken, na 3 jaar dat niet gezien te hebben.
Dus. Ben je onverschilliger als single zijnde?
Nee, ik bedoel dat bakje waar je bestek in legt, in een la, met verschillende vakken. En daar zat dus nog het verpakkingsplastic omheen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]Hoe heeft het dan in de vaatwasser kunnen belanden?
Goede vraag. Geen idee om eerlijk te zijn.
Ahh op die fiets. Ik zag je al eten met vorken en lepels nog in plastic foliequote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat bakje waar je bestek in legt, in een la, met verschillende vakken. En daar zat dus nog het verpakkingsplastic omheen.
En ik ben wel wat onverschilliger, maar niet heel erg.
Lijkt me wel een aparte sensatie ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh op die fiets. Ik zag je al eten met vorken en lepels nog in plastic folie
Dat heb ik dus precies anderom.. Nadeel van opruimen is dat ik altijd alles kwijt raakquote:Op maandag 19 januari 2009 15:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, juist wanneer ik een relatie heb denk ik.Ben zelf netjes en opgeruimd, als ik samenleef met iemand, is er meer leven in het huis en vind je het wel sneller goed denk ik
Tof! Wanneer en voor hoe lang gaat ze?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
En m'n vriendin heeft haar visum, ze kan nu naar suriname
Suriname mag ik mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
En m'n vriendin heeft haar visum, ze kan nu naar suriname
Goed bezig dawg!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef dawg het volgende:
Stoor je je er ook aan als je vriend of vriendin het tegengestelde is?
Ja, jullie lullen offtopic!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed bezig dawg!
Nee, ik zou gek worden van een tweede ik. Tuurlijk zijn er dingetjes die ik bij mezelf als goed zou omschrijven en graag bij anderen zou willen zien of dat ze er net over denken. Maar ja, het is nou eenmaal niet altijd zo.
Wss over een week of twee en dan voor een half jaar. Stagequote:Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof! Wanneer en voor hoe lang gaat ze?
nee, vind het wel leuk. houd het verfrissend!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef dawg het volgende:
Jaja, sorryquote:Op maandag 19 januari 2009 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jullie lullen offtopic!
En ik hou niet van een enorme teringzooi (beetje is niet erg natuurlijk), dus als ze hier is moet ze daar maar lekker rekening mee houden en haar zooi achter haar kont opruimen.
Nee, daar wordt je toch juist door aangetrokken.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef dawg het volgende:
Als die overal het tegenovergestelde is lijkt me dat geen goede combinatiequote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef dawg het volgende:
Een mannelijke kloon van Cue. Hoe zou die eruit zien?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als die overal het tegenovergestelde is lijkt me dat geen goede combinatieMaar hetzelfde moet ik al helemaal niet hebben
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar hetzelfde moet ik al helemaal niet hebben
Lelijk, maar met mooie ogenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een mannelijke kloon van Cue. Hoe zou die eruit zien?
Betekend in iedergeval dat je tevreden bent met wie je bentquote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
toen ging ik denken... iemand als ik....
lijkt me interessant....
ja lijkt me echt wel iets
karakter!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betekend in iedergeval dat je tevreden bent met wie je bent
Mits hoge hakken, anders zie ik dat niet gebeuren.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, sorry
En als ze je nou verleidt met de betreffende kont?
Maar je hebt gelijk. Sommige dingen zou ik me ook dood aan ergeren.
Ik heb altijd gezegd over mezelf dat als ik later een zoon krijg en die is half zo erg als ik was gaat hij naar een militarie school of een internaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
toen ging ik denken... iemand als ik....
lijkt me interessant....
ja lijkt me echt wel iets
Hoezo lelijkquote:
Dat zeg ikquote:
Oeh.. twee B'squote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd over mezelf dat als ik later een zoon krijg en die is half zo erg als ik was gaat hij naar een militarie school of een internaat.
Ik denk niet dat ik en nog een ik samen zouden gaan. Binnen 48 uur is er eentje een gat aan het graven voor het lijk van de ander denk ik
Natuurlijk! Vrouwen en hoge hakken. Ik moet God daar toch eens voor bedankenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Mits hoge hakken, anders zie ik dat niet gebeuren.
ik zeg dan ook altijd!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd over mezelf dat als ik later een zoon krijg en die is half zo erg als ik was gaat hij naar een militarie school of een internaat.
Ik denk niet dat ik en nog een ik samen zouden gaan. Binnen 48 uur is er eentje een gat aan het graven voor het lijk van de ander denk ik
Precies. En laat haar gewoon dat gat graven, je hebt haar toch niet voor niets?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vrouwen en hoge hakken. Ik moet God daar toch eens voor bedanken
Als iedereen alleen maar op zijn acties beoordeeld zou worden dan blijft de hemel leeg.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dan ook altijd!
als ik dood ga dan hoop ik dat god me beoordeeld op mijn hart, niet op mijn acties!
Anders krijg ik een heel erg warm nalevenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dan ook altijd!
als ik dood ga dan hoop ik dat god me beoordeeld op mijn hart, niet op mijn acties!
Doei.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef rival het volgende:
mensen fijne avond! werkdag zit er weer op!
slijmbal!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo lelijkJij bent best wel knap.
Sorry hoorquote:
Ik negeer het niet voor niks hequote:
Toon nou eens keertje wat ruggegraat man, laat zien dat je ballen hebt. Je wilde toch veranderen? Dit zijn de momenten waarop je niet gelijk als een puppy een nederige houding aan neemt, maar terug blaft!quote:
Aan het werk op fokquote:
Oh moet ik blaffen. Oke. Volgende keer zal ik blaffen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Toon nou eens keertje wat ruggegraat man, laat zien dat je ballen hebt. Je wilde toch veranderen? Dit zijn de momenten waarop je niet gelijk als een puppy een nederige houding aan neemt, maar terug blaft!
<insert boel krachtermen hier>
was getekend, Gunnery Sergeant KwaakVaak
Jouw ava geeft anders ook niet echt blijk van een man met ballen, maar meer van een menneke van 6.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Toon nou eens keertje wat ruggegraat man, laat zien dat je ballen hebt. Je wilde toch veranderen? Dit zijn de momenten waarop je niet gelijk als een puppy een nederige houding aan neemt, maar terug blaft!
<insert boel krachtermen hier>
was getekend, Gunnery Sergeant KwaakVaak
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aan het werk op fok![]()
![]()
Hier gaat het z'n gangetje he
Smoesjes.. allemaal smoesjes!quote:
Jij wil een man met ballenquote:
Dat verklaart wel dat je tegenwoordig zo tevreden bent met je lichaamquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart wel dat je tegenwoordig zo tevreden bent met je lichaam.
Pics or it did not happenquote:
Leuken sport inderdaad.quote:
Ik ben undercover op missiequote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Jouw ava geeft anders ook niet echt blijk van een man met ballen, maar meer van een menneke van 6.
Tudo bom querida! Voce me faz feliz tambem!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef Logician het volgende:
[..]Belsezar
Muito bem! Como estaz querido? Fazes me feliz!!
Maar je hebt je rang en naam al verklaptquote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben undercover op missieEen ware Alberto Stegeman op fok, ik probeer door te dringen tot de top van fok, om vervolgens 2 uur lang een uitzending te maken over het feit dat ik het toetsenbord van Yvonne heb aangeraakt
*jaloeers is*quote:Op maandag 19 januari 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tudo bom querida! Voce me faz feliz tambem!
Nog 2 weekjes en dan zit ik in Brazilie
Faal. Dat gaat je nu natuurlijk nooit meer lukken.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben undercover op missieEen ware Alberto Stegeman op fok, ik probeer door te dringen tot de top van fok, om vervolgens 2 uur lang een uitzending te maken over het feit dat ik het toetsenbord van Yvonne heb aangeraakt
Maar hij is niet groenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is veel cooler Kwaak
[ afbeelding ]
Ga je mee?quote:
Wat is dat?quote:
Ik er inderdaad iets in wat op een eend kan lijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een eend
Dat zie je toch wel?
Vind het eerder een vogeltjequote:Op maandag 19 januari 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een eend
Dat zie je toch wel?
Ja, dat kan je zien. Alleen is het plaatje erg uitvergroot.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een eend
Dat zie je toch wel?
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Faal. Dat gaat je nu natuurlijk nooit meer lukken.
*mwoahahahahaaha*quote:Op maandag 19 januari 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar je hebt je rang en naam al verklapt
Wie is Miss Monny Penny?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[..]
*mwoahahahahaaha*
de naam is Vaak, Kwaak Vaak...
Chocomel... shaken not stired!
Immer.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:18 schreef Q. het volgende:
Is het nuttig om terug te lezen?
En dan?quote:
Goedemiddagquote:
Goede middagquote:
<- ware aard van de eendquote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is veel cooler Kwaak
[ afbeelding ]
Ben blij dat je dat er nog bij vermeldquote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
Prima prima, lekker gewerkt vandaag! En dat op de zgn. kutste dag van het jaar
quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:54 schreef Ripley het volgende:
Ow, wacht. Hij heeft mijn nummer niet
Een eend die leernicht en boswachter is.quote:
19 januari meest deprimerende dagquote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat er nog bij vermeld
Ik kreeg het te horen jaquote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
19 januari meest deprimerende dag
Hmm niet echt gemerktquote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was al een keer langs gekomen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mensen zijn zo goed in zichzelf wat aanpraten, dit moet wel kloppen. Nu wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen jaGeloof er alleen geen snars van
Het heeft geen uitwerken op mij gehadquote:Op maandag 19 januari 2009 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mensen zijn zo goed in zichzelf wat aanpraten, dit moet wel kloppen. Nu wel.
Ja ho es, ik zat hard te werken vandaag. Ik kan niet de hele tijd op Fok! zitten.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was al een keer langs gekomen.
Jij bent dan ook ons positieve zonnetje in huisquote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft geen uitwerken op mij gehad![]()
Ik heb er weinig van gemerkt.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is wel de dag waarop de meeste mensen zelfmoordplegen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft geen uitwerken op mij gehad![]()
Denk dat je het van te voren moet weten, zodat je er naartoe kan leven
Gevolgd door eerste kerstdag. Wat vertelt ons dat, lieve kijkbuiskindertjes?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel de dag waarop de meeste mensen zelfmoordplegen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent dan ook ons positieve zonnetje in huis.
Misschien een idee om in de OP een samenvatting van het vorige topic te zetten.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja ho es, ik zat hard te werken vandaag. Ik kan niet de hele tijd op Fok! zitten.
Geen ideequote:Op maandag 19 januari 2009 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gevolgd door eerste kerstdag. Wat vertelt ons dat, lieve kijkbuiskindertjes?.
Dat lijkt me zo geen strak plan.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een idee om in de OP een samenvatting van het vorige topic te zetten.
Ik lees de OP van een nieuw topic ook niet, ik val gewoon halverwege binnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een idee om in de OP een samenvatting van het vorige topic te zetten.
Onzin valt ook niet samen te vatten.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo geen strak plan
Je werkt toch niet op zo'n callcenter die probeert om mensen lastig te vallen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Toch een raar gevoel eigenlijk. De hele dag een beetje achter een computer gezeten en mensen telefonisch lastigvallen en er toch een voldaan gevoel aan over gehouden... Nooit gedacht dat ik nog eens tevreden uit werk zou thuis zou komen
Dat ik geen idee heb of iets anders?quote:
Ach zolang het leuke gesprekken zijn is dat niet zo moeilijkquote:Op maandag 19 januari 2009 17:36 schreef Ludootje het volgende:
Toch een raar gevoel eigenlijk. De hele dag een beetje achter een computer gezeten en mensen telefonisch lastigvallen en er toch een voldaan gevoel aan over gehouden... Nooit gedacht dat ik nog eens tevreden uit werk zou thuis zou komen
Inbound callcenter (wij bellen warm n.a.v. brieven of mailtjes) voor een grote geprivatiseerde telecomaanbiederquote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je werkt toch niet op zo'n callcenter die probeert om mensen lastig te vallen.
Sommige zijn echt hilarisch, en sommige gesprekken ronduit kutquote:Op maandag 19 januari 2009 17:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach zolang het leuke gesprekken zijn is dat niet zo moeilijk
Dus jij bent niet zo rat die mensen op onmogelijke tijden lastig valt om die mensen iets aan te smeren.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inbound callcenter (wij bellen warm n.a.v. brieven of mailtjes) voor een grote geprivatiseerde telecomaanbieder
[..]
Sommige zijn echt hilarisch, en sommige gesprekken ronduit kut
*Spiekt* volgens profiel ben je nog student, bijbaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inbound callcenter (wij bellen warm n.a.v. brieven of mailtjes) voor een grote geprivatiseerde telecomaanbieder
[..]
uhu, dat kan heel erg verschillend zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
Klopt. Alleen bel ik niet altijd even gelegen. En mensen zijn altijd heel wantrouwend als ik zeg van welk bedrijf ik ben. Totdat ik ze uitleg dat ik bel in reactie op hun briefquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent niet zo rat die mensen op onmogelijke tijden lastig valt om die mensen iets aan te smeren.
Yep, uurtje of 16-20 in de weekquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Nexie het volgende:
[..]
*Spiekt* volgens profiel ben je nog student, bijbaan?
Na een kut gesprek neem ik altijd even een pauze, even weer rustig worden. Anders loop je jezelf zo op te vretenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu, dat kan heel erg verschillend zijn![]()
Mijn dag kon altijd verpest worden als er alleen maar irritante klanten waren
Heel verstandigquote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
Na een kut gesprek neem ik altijd even een pauze, even weer rustig worden. Anders loop je jezelf zo op te vreten
Mwah, ze zijn wel strikt in hun schema, maar ze begrijpen dat je niet echt een sale maakt als je met een pissige kop je headset op zet. "Glimlach in je stem", een van hun belangrijkste regelsquote:Op maandag 19 januari 2009 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel verstandigZo te zien heb je dus niet van die strakke beltijden waaraan je je moet houden
Gelukkig want met dat soort mensen heb ik het niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt. Alleen bel ik niet altijd even gelegen. En mensen zijn altijd heel wantrouwend als ik zeg van welk bedrijf ik ben. Totdat ik ze uitleg dat ik bel in reactie op hun brief
Hoor je dat! Zeer nuttig werk!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah, ze zijn wel strikt in hun schema, maar ze begrijpen dat je niet echt een sale maakt als je met een pissige kop je headset op zet. "Glimlach in je stem", een van hun belangrijkste regels
Yep. Werk op de afdeling Retentie, wat wil zeggen klanten die op willen zeggen alsnog proberen te behouden. Maar in eerste instantie zijn we gewoon de lijn voor opheffingenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig want met dat soort mensen heb ik het niet.![]()
Maar wat jij doet is zeer nuttig werk. Alleen soms heb je inderdaad gezeur.
En dat lukt vaak? Of blijven die klanten toch gewoon voet bij stuk houden en zeggen hun abo op?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep. Werk op de afdeling Retentie, wat wil zeggen klanten die op willen zeggen alsnog proberen te behouden. Maar in eerste instantie zijn we gewoon de lijn voor opheffingen
Ligt een beetje aan de reden waarom ze opzeggen. Sommige mensen weten niet dat wij ook de diensten van de concurrent kunnen bieden voor hetzelfde bedrag of lager, met als bijkomend voordeel dat bij ons blijven hen de moeite van een overstap bespaartquote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat lukt vaak? Of blijven die klanten toch gewoon voet bij stuk houden en zeggen hun abo op?
Misschien een manier om een leuke date te scoren.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de reden waarom ze opzeggen. Sommige mensen weten niet dat wij ook de diensten van de concurrent kunnen bieden voor hetzelfde bedrag of lager, met als bijkomend voordeel dat bij ons blijven hen de moeite van een overstap bespaart
Maar als mensen hun VT abo willen opzeggen ivm een opname in een verpleegtehuis oid, dan valt er natuurlijk weinig te behouden
Op zich wel zat leuke dames op het werkquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een manier om een leuke date te scoren.
Vraag MLI om tips die heeft als eens met dat bijltje gehakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op zich wel zat leuke dames op het werk
Je weet het he.. nooit aan collega's beginnenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, leuke dames op het werk?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag MLI om tips die heeft als eens met dat bijltje gehakt.
Ik ben iemand van proefondervindelijk op zijn bek gaanquote:Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet het he.. nooit aan collega's beginnen
Het is soms wel verleidelijk moet ik toegevenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Werk en prive moet je ook altijd gescheiden houden. Het lijkt mij niks om iets met een collega te hebben zie je elkaar straks 24 uur per dag.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien iets voor de singles hier?
En dan na negen maanden zeker een cadeautje krijgn nee bedankt.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je geen single meerquote:Op maandag 19 januari 2009 18:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan na negen maanden zeker een cadeautje krijgn nee bedankt.
Nee MLI is een ervaringsdeskundige op het gebied van relaties met collega's Cue ook trouwens.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, leuke dames op het werk?![]()
[..]
Ik ben iemand van proefondervindelijk op zijn bek gaan
Dat ligt er maar net aan. Je kan ook single met kind. Dus dat is geen garantie.quote:
Ik heb helemaal geen collega'squote:Op maandag 19 januari 2009 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Helaas heb ik niet eens vrouwelijke collega's die de moeite waard zijn
Volgens mij is ie lek ... punaise dus nee dankjequote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
De jouwe mag er ook zijnquote:
welkom thuis!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooo eindelijk thuis, eten al op en nu heel even zitten pffffffff
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooo eindelijk thuis, eten al op en nu heel even zitten pffffffff
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee MLI is een ervaringsdeskundige op het gebied van relaties met collega's Cue ook trouwens.
Op mijn huidige werk niet maar ik heb de verwachting dat dat op mn nieuwe werk beter is.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 18:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je weg bij Fortis? Waar ga je dan werken?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn huidige werk niet maar ik heb de verwachting dat dat op mn nieuwe werk beter is..
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 18:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je weg bij Fortis? Waar ga je dan werken?
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
het kindje jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn zoontje staat naast me ziet dat plaatje enzegt:
hey een sinterklaas cadeautje! hahaha
Genomen uiteraard.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 18:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, ontslagen of ontslag genomen?
Eindelijk een actief seksleven?quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eindelijk een actief seksleven?
Wel mannelijke dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:10 schreef xFriendx het volgende:
Helaas heb ik niet eens vrouwelijke collega's die de moeite waard zijn
Die is beter dan je vorige.quote:
Thanks!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:22 schreef MNR het volgende:
tvp
Coole ava Nexie! En JB, jouw nieuwe ook erg
Nee, wel "MILFS on Tour"quote:Op maandag 19 januari 2009 19:24 schreef Nexie het volgende:
[..]
Thanks!
Iemand how I met your mother gezien net btw?
Jammer ik vind deze ook wel wat hebben hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, maar ik ga toch mn brownie weer terug zetten hoor
Deze voelt minder als mij
Ik zou het niet weten!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, wel "MILFS on Tour"
is dat een beetje hetzelfde?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het kan wel, maar idd brownie isquote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Autoquote:
Gooi dan een leuke stelling in de groep.quote:
Een nieuwequote:Op maandag 19 januari 2009 19:45 schreef CecilBDemented het volgende:
bah ben het single zijn nu echt zat
Dat weet ik, en dit is weer een andere...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Tja, je bent niet de enigequote:Op maandag 19 januari 2009 19:45 schreef CecilBDemented het volgende:
bah ben het single zijn nu echt zat
Hoi! Hoe was het in Breda?quote:
quote:
*gooit knuffel emoticon in de strijd*quote:
Duimelotquote:Op maandag 19 januari 2009 19:48 schreef Duimelot het volgende:
zooooooo kids in bed, me zo even lekker douchen en mn avond kan beginnen!
dezequote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*gooit knuffel emoticon in de strijd*
morgen weerquote:
Onder anderequote:
ja, en het begon zo goedquote:
Ik was ook in Breda vandaag. Voor een sollicitatiegesprek. Het gesprek ging wel goed. Ik hoop dat ik daar aan het werk kan. Ik heb alleen twijfels over de functie.quote:
Deze avatar is nog beter.quote:
Oei.. hoezo dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was ook in Breda vandaag. Voor een sollicitatiegesprek. Het gesprek ging wel goed. Ik hoop dat ik daar aan het werk kan. Ik heb alleen twijfels over de functie.
mensen die achter mijn rug om lullenquote:
4 maandenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een nieuwe
hoe lang al single dan?
Het is een vrij technische functie en ik ben niet heel technisch. Maar misschien valt het mee. Dus ik zie wel wat er van komt.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei.. hoezo dat?
Ik was vandaag een keertje niet in Breda
Maar morgen weer een nieuwe dagquote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mensen die achter mijn rug om lullen
afspraak vandaag waar ik in een situatie kom die 100% afwijkt van wat ik verwacht had waardoor ik behoorlijk moest gaan improviseren en dus een hele dag bezig was ipv een halve dag
mensen die gewoon irritant zijn
ik ga ijsklimmenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef dawg het volgende:
Ladies, gents. Iemand al bovenaan de top? Of zitten er hier niet zulke klimmers?
Probeer eensquote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
4 maandenofficieel.
maar vind het gewoon fijn een vriendinnetje hebben.
jah ik ben meer van de lieve romantische dingen.
Lastig te beschrijven hoe ik in een relatie situatie ben. :&
Ik doe een gokje van welquote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef dawg het volgende:
Ladies, gents. Iemand al bovenaan de top? Of zitten er hier niet zulke klimmers?
jij bent JB niet zonder browniequote:
Oww.. dus nog niet zo langquote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
4 maandenofficieel.
maar vind het gewoon fijn een vriendinnetje hebben.
jah ik ben meer van de lieve romantische dingen.
Lastig te beschrijven hoe ik in een relatie situatie ben. :&
Als mensen achter je rug lullen, confronteer je hen ermee. Wanneer verwachtingen niet uitkomen is het de kunst om te ontdekken hoe dat komt, waar dat aan lag en irritante mensen, daar moet je gewoon met een boog omheen lopen en/of zeg je lekker in hun gezicht wat je niet zintquote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef ArTiC het volgende:
mensen die achter mijn rug om lullen
afspraak vandaag waar ik in een situatie kom die 100% afwijkt van wat ik verwacht had waardoor ik behoorlijk moest gaan improviseren en dus een hele dag bezig was ipv een halve dag
mensen die gewoon irritant zijn
Vertel wat?quote:
verkopers die afspraken maken die technisch onmogelijk zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 19:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer verwachtingen niet uitkomen is het de kunst om te ontdekken hoe dat komt, waar dat aan lag
Dus je koppie is weer lekker kort.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vertel wat?Ik moet trouwens eerst even mn kapsel bijwerken dus ik ben weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |