ah, op die manierquote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de link doet het wel, maar de kaart is achterhaald. De kaart claimt van 9 december 2007 te zijn, wat dus al ruim een jaar oud is. En dus staat Amsterdam Holendrecht er bijvoorbeeld nog niet op. Daarnaast is het al sinds december 2006 niet meer zo dat Zoetermeer en Zoetermeer Oost een gedeeld tariefpunt zijn
dat weet ik ook wel, maar RTV West nietquote:
Ja, op http://www.rolandrail.net/drgl/51a-tdr14-12-08.pdfquote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik zag toevallig vorige week donderdag rond half 4 op het traject Heerlen-Maastricht een goederentreintje rijden. Kan ik ergens opzoeken of dat vaker gebeurt?
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, op http://www.rolandrail.net/drgl/51a-tdr14-12-08.pdf
Voor een niet-ervaren persoon is dat ding een hel vind ik, maar er is wel wat van te maken.
Een onbegrepen meesterwerk.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het hele goederenspoorboekje van Nederland
tsja, er staat helaas geen doorkomststaat van, pak 'm beet, schin op geul opquote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het hele goederenspoorboekje van Nederland
ik snap hem wel, maar het is jammer dan je niet gewoon een doorkomststaat zoals op somda hebt.quote:
Somda doet reizigerstreinen, dat is heel wat makkelijk te doen met al die tussenstops.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik snap hem wel, maar het is jammer dan je niet gewoon een doorkomststaat zoals op somda hebt.
ik heb er ook wel respect voor hoor, zekerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Somda doet reizigerstreinen, dat is heel wat makkelijk te doen met al die tussenstops.Vergeet niet dat die TDR allemaal liefdewerk oud papier is.
Nou, dat kan je toch zelf wel interpoleren?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef dennistd het volgende:
het zou alleen nog mooier zijn als er wel een doorkomststaat was
Het zou ook mooi zijn als er geen DD-AR meer bestond of als mijn loon verdubbeld werd. Je hebt helaas niet op alles invloed. Op de beschikbaarheid van doorkomststaten wel. Staat er niet iets over doorkomststaten bij Roland? Iets met opsturen of zo?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik heb er ook wel respect voor hoor, zeker
het zou alleen nog mooier zijn als er wel een doorkomststaat was
Nou daar lijkt me nou geen donder aan eigelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 15:41 schreef Duvel het volgende:
Het zou ook mooi zijn als [..] mijn loon verdubbeld werd.
We zijn niet allemaal multimiljonair!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar lijkt me nou geen donder aan eigelijk
Van ¤0 naar ¤0?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar lijkt me nou geen donder aan eigelijk
Wat heb ik er nou aan als Duvel zijn loon verdubbeld wordt?quote:
Kan ik een keer een biertje voor je kopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou aan als Duvel zijn loon verdubbeld wordt?
Heb je nou de hele middag zitten broeden op iets aardigs?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:19 schreef Duvel het volgende:
Kan ik een keer een biertje voor je kopen.
Het lijkt me logischer dat dat twee enkeltjes zijn, omdat het verschillende trajecten zijn. Misschien heb je iets aan een rondreisticket, al weet ik niet of die internationaal bestaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
Is het trouwens op één of andere manier mogelijk om een retourtje te boeken beginnend van "Hengelo - Hamburg Hauptbahnhof" en terug "Frankfurt am Main - Arnhem" of moet ik daarvoor 2 enkeltjes kopen?
En waar kan ik dat het beste doen, tot nu toe heb ik altijd via www.bahn.de geboekt.
Tuurlijk welquote:Op maandag 19 januari 2009 19:28 schreef James1988 het volgende:
Misschien heb je iets aan een rondreisticket, al weet ik niet of die internationaal bestaan.
Interrail wel ja, maar voor dit is dat misschien overkill.quote:
Zelfs dat gaat hem niet helpen, zie bovenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Interrail wel ja, maar voor dit is dat misschien overkill.
Ik bedoelde een rondreisticket als A - B - C - A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |