Weet ik.. Ik kreeg al elke keer een waarschuwing toen ik mijn AD ging ophalenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DUH!!
maar dat zeggen ze je wel hoor
Snap ik. Maar niet alles werkt in VMware.. Je kan dan wel lekker makkelijk weer een image terugzetten.. Maar als het niet werkt in VMware kan je nog niets testenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dan is het juist wel slim
anders verneuk je straks je eigen systeem.
als je het in VMware doet heb je geen kans op blijvende schade in je werkende systeem
Ja wrijf het er nog even inquote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jij bent ook altijd later vrij als ik
moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej joh.. heb hier tenminste af en toe iets te doen
moet je als je hem insteld op windows Vista zetten, dan doet die het wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik.. Ik kreeg al elke keer een waarschuwing toen ik mijn AD ging ophalen
En dat terwijl ik nog niet zwanger ben
[..]
Snap ik. Maar niet alles werkt in VMware.. Je kan dan wel lekker makkelijk weer een image terugzetten.. Maar als het niet werkt in VMware kan je nog niets testen
Ik heb hem net geinstalleerd op een gewone pcquote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
moet je als je hem insteld op windows Vista zetten, dan doet die het wel.
Hoezo mag dat nietquote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef Crazy-p het volgende:
een collega kwam met een zak snoep aanzetten..
heb dat nu dus naast me liggen..
maar mag er niet van eten
Half 7 denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot hoelaat moet je aangezien je wil dat iedereen langer moet werken
Moos begint gewoon te laatquote:Op maandag 19 januari 2009 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot hoelaat moet je aangezien je wil dat iedereen langer moet werken
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb teweinig gewerkt voor een uitkering![]()
maar ik heb al een gesprek gehad en ik mag woensdag zeggen of ik het ga doen bij hun
en woensdag heb ik ook ergens anders een gesprek...
spannend dus
dan zit ik allang weer thuis en heb ik lekker gegetenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Half 7 denk ik
Scherp opgemerkt van je trouwens
Oeh, ik zit met hetzelfde probleem...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef Crazy-p het volgende:
een collega kwam met een zak snoep aanzetten..
heb dat nu dus naast me liggen..
maar mag er niet van eten
ik vind mn collega gemeen..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Oeh, ik zit met hetzelfde probleem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |