abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67314650
Ben benieuwd, die Nederlandse energie maatschappij heeft aardig wat gezeik over zich heen gekregen, of niet?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_67314708
hehe, ik heb van de week 1 zo`n knakker afgepoeierd. Dacht dat ik wel wilde switchen, maar toen ik hem uitlegde dat mijn huidige leverancier een veel beter aanbod had gedaan dan hij ooit kon maken (heb het allemaal uit zitten zoeken vorig jaar, dus de kennis was nog paraat) kreeg ik een "dan weet ik voor nu voldoende" reactie terug
pi_67422245
ahh de grote jongen gaan nu ook voorzichtig hun prijzen naar beneden zetten
http://www.ad.nl/binnenla(...)300_euro_omlaag.html

maar dit geldt dan pas per 1 juli!! Dus als je NU over gaat en je hebt een opzeg termijn van 30 dgn kun je toch nog 2 maandjes extra (mei/juni) van al lagere prijzen....
pi_67425796
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:45 schreef tinny het volgende:
ahh de grote jongen gaan nu ook voorzichtig hun prijzen naar beneden zetten
http://www.ad.nl/binnenla(...)300_euro_omlaag.html

maar dit geldt dan pas per 1 juli!! Dus als je NU over gaat en je hebt een opzeg termijn van 30 dgn kun je toch nog 2 maandjes extra (mei/juni) van al lagere prijzen....
Dat is geen verrassing. Het was al bekend dat de variabele tarieven per 1 juli (flink) omlaag werden bijgesteld. Dat gebeurt dus nu. Nuon is de eerste die het meldt, de rest zal volgen.
pi_67499989
-nevermind-
I was an atheist until I realized I was God
pi_69482416
1 juli komt wat dichterbij nu. Is het nou zinvol om straks vanaf 1 juli de prijs vast te zetten, of valt er per 1 januari nóg een prijsdaling te verwachten?
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:02:14 #132
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_69492358
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

ED is 1 van de projecten die ik draai, dus vrees maar niet...
Waar draai jij die dan?

Bij ons draaien ze nl. ook ED.
pi_69498852
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Waar draai jij die dan?

Bij ons draaien ze nl. ook ED.
Nijmegen, dus lijkt me sterk dat je bij me werkt .

Wat zijn jullie scores dan?
pi_69500558
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:04 schreef Dirkh het volgende:

[..]

We zijn er uit, navraag bij ED (binnen 24 uur een reactie), dit is hun antwoord:
[..]
En ze zijn nagekomen wat ze gezegd hebben, gister stond het restant van het bedrag netjes op de rekening bijgeschreven, dus één maand geen voorschot betalen én 280 euro op de rekening.
Nog steeds geen klagen over Energie Direct
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:41:17 #135
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_69673880
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nijmegen, dus lijkt me sterk dat je bij me werkt .

Wat zijn jullie scores dan?
Weet niet of ik dat hier mag zeggen.
pi_69686031
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:41 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Weet niet of ik dat hier mag zeggen.
Hoe gives a fuck, de benchmarks krijg ik toch wel .
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:32:39 #137
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_69686138
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoe gives a fuck, de benchmarks krijg ik toch wel .
Haha, in dat geval weet je met mijn woonplaats toch al genoeg? Of hebben jullie er meer in mijn stad zitten?
pi_74613353
mijn contract met Nuon loopt in januari 2010 af, tijd om zich opnieuw te oriënteren en op tijd op te zeggen....dat opzeggen is dan weer niet makkelijk geregeld via internet als ik op de homepage van Nuon kijk....dat moet dan weer per brief....

bestaat er bij energieleveranciers ook zoiets als een overstapservice en werkt dat goed?

via gaslicht kan ik natuurlijk weer een nieuwe aanbieder kiezen, maar moet ik bij de oude nog zelfs opzeggen???

[ Bericht 25% gewijzigd door Zana op 11-11-2009 20:36:58 ]
pi_74619992
Ik ben vorige maand geswitched van Elektran naar Energiedirect.

Aanmelding via gaslicht.com gedaan en dat is prima verlopen.

Voor de zekerheid heb ik wel nog even een opzegmail verstuurd naar Elektran met het verzoek om een bevestiging van opzegging per mail, en die mail had ik nog dezelfde dag binnen.
pi_74620528
mocht dat per mail, want bij nuon staat dat het naar een postbus moet, dus ik neem aan alleen per brief..echt achterlijk ik kan nog niet eens een e-mail adres vinden bij de contactgegevens

[ Bericht 14% gewijzigd door Zana op 11-11-2009 23:26:29 ]
pi_74624304
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Zana het volgende:
mijn contract met Nuon loopt in januari 2010 af, tijd om zich opnieuw te oriënteren en op tijd op te zeggen....dat opzeggen is dan weer niet makkelijk geregeld via internet als ik op de homepage van Nuon kijk....dat moet dan weer per brief....

bestaat er bij energieleveranciers ook zoiets als een overstapservice en werkt dat goed?

via gaslicht kan ik natuurlijk weer een nieuwe aanbieder kiezen, maar moet ik bij de oude nog zelfs opzeggen???
Bij overstappen via gaslicht.com, hoef je zelf niet op te zeggen, dat doet gaslicht.com voor jou.

Wij hebben er goed ervaringen mee (overgestapt in maart 2009)!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_74628381
Doet gaslicht.com dat echt zelf of de nieuwe aanbieder, die je via deze website kiest? Het staat volgens mij nergens helemaal goed ... Op dit moment is RWE de goedkoopste voor ons, en op hun eigen website maken ze ook reclame met hun overstapservice, maar via gaslicht.com ben ik niet helmaal zeker.

Oh, weet misschien ook iemand hoe vaak die aanbiedingen op gaslicht.com veranderen en wanneer? Zit daar een systeem achter? Ik heb in principe tot begin januari de tijd om te kiezen.

En hoe berekend een nieuwe aanbieder het voorschotbedrag? Op basis van het gemiddelde wat andere huishoudens verbruiken of heb ik daar invloed op? Ik wil natuurlijk niet dat mijn maandbedrag ineens verdubbelt.

Wij hebben net pas een jaarafrekening van Nuon gehad, maar om nu te zeggen ik weet precies dat alle kortingen goed verrekend zijn, phhhh, dat is nog niet eens zou eenvoudig om achter te komen. Of stel ik mij aan? Onze aanbieding bestond toen uit een vast bedrag, wat wij in het begin ook netjes op de rekening geboekt kregen, maar ook uit korting op de (variabel) gas- en stroomprijs. En hier ben ik niet helemaal zeker of dit juist is berekend, er staat wel een korting op de rekening... maar dat zijn weer andere getallen als toen op gaslicht.com (hoe hoog is trouwens de BTW?).
bovendien is natuurlijk de gas-en stroomprijs ook weer veranderd en ze rekenen met een gemiddelde...Het is nog niet zo eenvoudig een gedetailleerde rekening na te kijken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Zana op 12-11-2009 13:29:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')