Ik weetquote:
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die simpele spellen zijn leuk
Ik vond zo'n spel leuk waar je combinaties moet maken en dan bouw je een dorpje ofzo...?
Virtual Penguin Feeder 2.0quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik had eerst een spel met pinguins die dan kwamen eten. en moest je eten rond brengen
ik heb thuis 127 van die games liggen op cdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ehh...Virtual Villagers of zoiets? Geen idee...je hebt bruut veel van die Dash-spelletjes, moet je maar eens zoekenHeb er ooit iets van 20 op een cd gebrand voor mijn buurmeisje
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb thuis 127 van die games liggen op cd
(gekraakt en al natuurlijk)
nee, ze kwamen echt aan tafel zitten en had je 1 pinguin die rond liep als serveersterquote:
men zegt hetquote:
Ik hoor het al, Pinguin's Dinner Dash Ultra 2000, ja een klassieker!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ze kwamen echt aan tafel zitten en had je 1 pinguin die rond liep als serveerster
bubblesquote:
* PierreTT gaat even Bubble Trouble spelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat ff de afwas doen op het werk
doe ik ook weer iets
hoezo ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, jullie moeten donderdag heeél goed voor mij duimen, oke?
Vriend? Ik mis iets.quote:
o okquote:
Succes dan maarquote:Nee, ik heb wiskunde-tentamen en ik heb geen zin om te leren
ben je er zo bang voor ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |