abonnement Unibet Coolblue
pi_65252874
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Het viel me nu pas op hoe bruin Pucks neusje is (=mn hond). Paniek! Ouderdom! . Hij's m'n puppy . Sjonge .

Volgens mij ben ik echt weken over de zeik als ie dood gaat . Sommige mensen begrijpen gewoon niet dat je een gigasterke band kan hebben met je huisdier en dat je er zo dol op bent.. maar ik heb dat dus wel. Naja iedereen hier is gek op de hond. Moet er niet aan denken dat ie een keer doodgaat ..
Dat heb ik met mijn hond ook. Die staat echt op dezelfde hoogte als mijn familie en beste vrienden.
pi_65252989
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat heb ik met mijn hond ook. Die staat echt op dezelfde hoogte als mijn familie en beste vrienden.
Jij snapt me .
pi_65253054
Oke mijn baas smst net: *bladiebla* tot vrijdag.

Ehh
A) Ik stond eerst vrijdag nog niet ingepland
B) Ik heb tentamen
C) als t goed is heb ik die datum ook vrijgevraagd, omdat ik tentamen heb?

Bwuuh . Ff smsennnnn.
pi_65253077
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Het viel me nu pas op hoe bruin Pucks neusje is (=mn hond). Paniek! Ouderdom! . Hij's m'n puppy . Sjonge .

Volgens mij ben ik echt weken over de zeik als ie dood gaat . Sommige mensen begrijpen gewoon niet dat je een gigasterke band kan hebben met je huisdier en dat je er zo dol op bent.. maar ik heb dat dus wel. Naja iedereen hier is gek op de hond. Moet er niet aan denken dat ie een keer doodgaat ..
Oh ik ken dat helemaal! Je beestje!
Mijn hond (die bij mijn ouders, niet die joekel die ik nu heb) is bijna 14 en die wordt nu echt heel oud.

Het idee dat je maatje er over een poos niet meer is is inderdaad verschrikkelijk. Tis toch een beetje je familie he?
pi_65253297
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef styliste het volgende:

[..]

Oh ik ken dat helemaal! Je beestje!
Mijn hond (die bij mijn ouders, niet die joekel die ik nu heb) is bijna 14 en die wordt nu echt heel oud.

Het idee dat je maatje er over een poos niet meer is is inderdaad verschrikkelijk. Tis toch een beetje je familie he?
Jaaa.. hij is gewoon deel van ons gezin . Hij is echt ons vriendje.. Agossch jouw hondje is idd oud.. eng is dat hè .

*happy thoughts niet over nadenken tralala*.
pi_65253599
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Jaaa.. hij is gewoon deel van ons gezin . Hij is echt ons vriendje.. Agossch jouw hondje is idd oud.. eng is dat hè .

*happy thoughts niet over nadenken tralala*.
Beetje eng wel ja maar het wordt echt een oud wijf nou, struikelt over alles, loopt overal tegenaan. Dat klinkt heel zielig maar het is best grappig om te zien want ze red zich best.
pi_65253722
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Het viel me nu pas op hoe bruin Pucks neusje is (=mn hond). Paniek! Ouderdom! . Hij's m'n puppy . Sjonge .

Volgens mij ben ik echt weken over de zeik als ie dood gaat . Sommige mensen begrijpen gewoon niet dat je een gigasterke band kan hebben met je huisdier en dat je er zo dol op bent.. maar ik heb dat dus wel. Naja iedereen hier is gek op de hond. Moet er niet aan denken dat ie een keer doodgaat ..
ken dat helaas en het probleem is dat de honden ook altijd ongeveer even oud zijn... dus het volgt elkaar altijd wel snel op... maar het is never nooit leuk zeker niet omdat het 9 van de 10 keer is omdat je ze moet laten inslapen
pi_65253847
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

ken dat helaas en het probleem is dat de honden ook altijd ongeveer even oud zijn... dus het volgt elkaar altijd wel snel op... maar het is never nooit leuk zeker niet omdat het 9 van de 10 keer is omdat je ze moet laten inslapen
Dat lijkt me helemaal niet leuk

*niet aan denkt nu
pi_65254151
Hej Coam Bijna buurvrouw

Net goed gegeten.. zeebaarsfiletje met papardella
Zometeen afwassen klotewerk.. Crazy.. verveel jij je toevallig?
Rosada was rustig net
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:26:58 #235
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65254338
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef theKiD het volgende:
Hej Coam Bijna buurvrouw

Net goed gegeten.. zeebaarsfiletje met papardella
Zometeen afwassen klotewerk.. Crazy.. verveel jij je toevallig?
Rosada was rustig net
Rosada is altijd rustig, behalve op zondag
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65255454
O happy Evening !!!!!!!!!
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_65255466
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef theKiD het volgende:
Hej Coam Bijna buurvrouw

Net goed gegeten.. zeebaarsfiletje met papardella
Zometeen afwassen klotewerk.. Crazy.. verveel jij je toevallig?
Rosada was rustig net
Nee sorry, net ook weer thuis moeten afwassen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:39:30 #238
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_65257043
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:54 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Nee sorry, net ook weer thuis moeten afwassen
Hier ook weer kilo's afwas
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_65257092
Afslag 26 is voor boeren!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_65257122
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_65257148
En bij Rosada hadden ze de snelweg gewoon rechtdoor moeten trekken ipv die achterlijke bocht.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_65259178
je bedoelt die bocht naar links richting bergen op zoom?

die is briljant!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:58:30 #243
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_65260192
Ik ga maar eens richting mijn nieuwjaarsborrel (ja, op 20 januari ), wordt vast weer dolle pret
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:07:17 #244
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65260592
Oi
pi_65261897
Goede avond
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:23:15 #247
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65264304
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef styliste het volgende:
ik ga straks slapen en dan morgen naar Londen.
Goodbye for know y'all!
Havefun
pi_65264325
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef styliste het volgende:
ik ga straks slapen en dan morgen naar Londen.
Goodbye for know y'all!
Veel plezier in Londen
Wel aan ons denken he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_65264343
Heb ik automatic nu weggejaagd?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:26:04 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65264433
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:24 schreef existenz het volgende:
Heb ik automatic nu weggejaagd?
Ja! Stomme Jorn!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')