ik hoopte al dat het kwartje zou vallenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:19 schreef Maizena het volgende:
Ge-googled met 'door to nowhere' plotselinge ingeving
Alweer helemaal goedquote:Op zondag 1 februari 2009 11:35 schreef redunzl het volgende:
Experience Music Project and Science Fiction Museum and Hall of Fame
http://en.wikipedia.org/wiki/Experience_Music_Project
science fiction museum, ik zat aan space en future museum te denken, heb 'm eerder gezien bij bbs keyhole vlgs mij
en dat is ook goedquote:
Nonnen? Echt niet. Monniken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:19 schreef Dinheru het volgende:
Is inderdaad iets met een Kerk, sterker nog , iets met Klooster.. zaten nonnen. Heeft goede licht-inval
Bekend in het Modernisme. Maar kan helaas nog niets vinden
goed gevonden!quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:33 schreef Dinheru het volgende:
Wist dat ik goed had opgelet! Zonder hints was het ook wel gelukt
Architect is Corbusier met zijn Convent of La Tourette
Gevonden na zoeken op Corbusier Convent , kreeg hele tijd zijn Notre Dame te pakken :s
hier:
Dat is helemaal goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 03:33 schreef Dinheru het volgende:
Wist dat ik goed had opgelet! Zonder hints was het ook wel gelukt
Architect is Corbusier met zijn Convent of La Tourette
Gevonden na zoeken op Corbusier Convent , kreeg hele tijd zijn Notre Dame te pakken :s
hier:
Da's weer helemaal goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:14 schreef redunzl het volgende:
Bubble House, designed by Antti Lovag
Helemaal goed!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:14 schreef Maizena het volgende:
Kappal Matha Church, India / Tamil Nadu / Thisayanvilai.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |