Aanslag??quote:Op maandag 19 januari 2009 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sterke drank? Slaolie? Witte fosfor? Ik mis wat feitelijke informatie omtrent deze aanslag.
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoeveel kerken en moskeeën er dit weekend last hebben gehad van brand of vernieling. Volgens mij worden er elk weekend gebouwen vernield namelijk. Om dit meteen te classificeren als "bewijs van groeiende jodenhaat" gaat een beetje ver denk ik, beetje typisch CIDI gedrag zeg maar
Mwah, ben het wel met 'm eens dat ze je altijd moord en brand hoort schreeuwen zodra er ook maar iets is wat hun niet zint.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef buachaille het volgende:
Echo99 mist een beetje gevoel voor empathie vrees ik. Het moet voor een micro bevolkingsgroep toch uitermate verontrustend zijn dat er zo veel aandacht voor hun is, of die aandacht nou positief is of negatief?
Zou dat dan weer niet komen door de buitenproportionele (positieve) belangstelling voor alles wat het CIDI publiceert?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
Mwah, ben het wel met 'm eens dat ze je altijd moord en brand hoort schreeuwen zodra er ook maar iets is wat hun niet zint.
Misschien, misschien niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zou dat dan weer niet komen door de buitenproportionele (positieve) belangstelling voor alles wat het CIDI publiceert?
Daarom zei ik ook op nee op jouw vraag. Het is niet ondenkbaar maar het is in dit geval niet logisch.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee. Wat zouden extreemrechtse groeperingen te winnen kunnen hebben bij de suggestie dat nu die vuige moslims de poot uitsteken naar 'onze joden'.
Denk dat ze er als enige echt wat mee op zouden schieten.
Waarmee ik niet zeg dat het onwaarschijnlijk is dat het om een paar boze moslims gaat, maar het is nogal simpel om blind te zijn voor een vrij logische verklaring - ook al gaat het dan niet over Marokkanen.
Hoeft geen kaalkop te zijn natuurlijk. Op de professionele afhandeling afgaand kan het net zo goed m'n onderbuurvrouw zijn geweest.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook op nee op jouw vraag. Het is niet ondenkbaar maar het is in dit geval niet logisch.
Of je moet je willen beroepen op bepaalde conspiracy gedachtegangen. Ik chargeer het een beetje
maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Ik zie die kaalkoppen niet ineens zo actief worden.
Grappig dat je mijn empatische vermogens ter discussie meent te moeten stellen omdat ik me niet kan vinden in jouw standpuntquote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef buachaille het volgende:
Echo99 mist een beetje gevoel voor empathie vrees ik. Het moet voor een micro bevolkingsgroep toch uitermate verontrustend zijn dat er zo veel aandacht voor hun is, of die aandacht nou positief is of negatief?
Dat gebeurt wel vaker natuurlijk op Fok! dat je reageert op een post waar je het niet mee eens bent.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:36 schreef Echo99 het volgende:
Grappig dat je mijn empatische vermogens ter discussie meent te moeten stellen omdat ik me niet kan vinden in jouw standpunt
En daarnaast: Wat Netsplitter zegt. Het feit dat het CIDI bestaat zegt m.i. genoeg. Wij hebben toch ook geen CIDN ofzo...
Ik denk dat de incidenten nogal met een vergrootglas bekeken worden. Dat de incidenten plaatsvinden vind ik een slechte zaak natuurlijk... Als rechtgeaard Nederlander met een joods-christelijke identiteitquote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker natuurlijk op Fok! dat je reageert op een post waar je het niet mee eens bent.
Toch ben ik van mening dat je te makkelijk over dit synagog-incident doet. Je zegt eigenlijk dat men niet moeilijk moet doen. Ik denk dat je opmerking te makkelijk is en dat je je niet genoeg verplaatst in het gevoel dat de betrokkenen moeten hebben nu er een aanslagje is gepleegd op hun synagoge. In ieder geval is het voor sommige groepen in Nederland heel erg makkelijk om anti-israel emoties om te buigen naar anti-semitische sentimenten. En dat is (lijkt me) erg verontrustend voor de direct betrokkenen.
En het CIDI lijkt me erg Nederlands eerlijk gezegd. Zet 3 nederlanders bij elkaar met dezelfde hobby, aandoening etc. en er wordt een stichting of vereniging opgericht!![]()
GS: "Nationale Alliantie achter aanslag Moskee"quote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef Meki het volgende:
druk maken om zo klein beetje schade
typisch gedrag van TS die woedend is op deze vandalisme
Maar waar zijn de 1300 doden gevallen en 6.000 gewonden ?
Volgens het CIDI wel.quote:
En volgens jou met je "poe poe"?quote:
Meki, dat is een oorlog ergens ver weg. Of wil jij die oorlog importeren in dit land= Ik liever niet namelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:24 schreef Meki het volgende:
druk maken om zo klein beetje schade
typisch gedrag van TS die woedend is op deze vandalisme
Maar waar zijn de 1300 doden gevallen en 6.000 gewonden ?
Nee hoor, maar CIDI welquote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Meki, dat is een oorlog ergens ver weg. Of wil jij die oorlog importeren in dit land= Ik liever niet namelijk.
Helaas voor je zitten we hier niet in de gazastrook waar alleen hamas het voor het zeggen heeft. Iedereen in Nederland heeft recht van sprekenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef Chadi het volgende:
CIDI heeft geen recht van spreken. Een beetje terroristische aanslagen op palestijnse burgers goed lullen.
optyfen met die gasten
Kom, en dat leid jij af uit een afkeurende reactie op een (al dan niet vermeende) aanslag op een synagoge?quote:
Maar zij gebruiken geen geweld he.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef Chadi het volgende:
CIDI heeft geen recht van spreken. Een beetje terroristische aanslagen op palestijnse burgers goed lullen.
optyfen met die gasten
En die raketten van de palestijnen is natuurlijk alleen actie-reactiequote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef Chadi het volgende:
optyfen met die gasten
Ik vind jouw opvattingen infaam&abject, maar ik zal je niet belemmeren ze te uiten.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Chadi het volgende:
Oh iedereen mag hier zeggen wat ie wil en ik mag er ook uiteraard van vinden wat ik wil en ik vind nou net dat die lui gewoon hun smoel moeten houden aangezien ze terreur steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |