abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3677498
Op TV hoorde ik laatst iets over dit onderwerp, philophobia ... ik weet niet of ik het goed schrijf, maar het is 'de angst om verliefd te worden'. Heeft iemand dit, of kan iemand mij daar eens wat meer over vertellen?
  zondag 31 maart 2002 @ 16:34:49 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_3677586
Een soort bindings/relatie angst? Ken ik niet, lijkt me knap lullig
pi_3677650
-Effe offtopic-
Ik hoorde laatst een geinig begrip: Pariquida, dat betekend dat als je dat bent dat je dan je vader wilt vermoorden... ze hebben ook overal een woord voor he
  zondag 31 maart 2002 @ 16:57:02 #4
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_3677869
Toevallig... Ik ben zelf al sinds mijn 19e niet meer verliefd geweest, dat zou best kunnen komen doordat ik niet meer verliefd durf te worden, of dat daadwerkelijk zo is heb ik tot op vandaag (alweer bijna 25) nog niet kunnen herleiden...

Ik ben zelf echter ook wel benieuwd in welke mate dit fenomeen leeft!

So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 31 maart 2002 @ 21:06:13 #5
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3679774
love = pain

Heb dr zelf niet zo'n last van, maar dat zal het wel zijn

pi_3688056
quote:
Op zondag 31 maart 2002 21:06 schreef Fliepke het volgende:
love = pain
Denk eerder dat het zoiets is als het bang zijn om niet aan de eisen van degene die je leuk vindt te kunnen voldoen.
ben die zin vergeten???
pi_3688081
quote:
Op zondag 31 maart 2002 16:57 schreef Detroit het volgende:
Toevallig... Ik ben zelf al sinds mijn 19e niet meer verliefd geweest, dat zou best kunnen komen doordat ik niet meer verliefd durf te worden, of dat daadwerkelijk zo is heb ik tot op vandaag (alweer bijna 25) nog niet kunnen herleiden...

Ik ben zelf echter ook wel benieuwd in welke mate dit fenomeen leeft!

Dan heb je toch ook geen leven meer. Verliefd zijn is zo heerlijk en het overkomt je toch gewoon dus hoe kan je jezelf niet verliefd laten zijn???
Ik heb juist het omgekeerde, al heb ik niet echt iemand specifiek op wie ik verliefd ben, dan nog voel ik mezelf vaak alsof ik verlieft ben. Vooral al het zonnetje zo lekker zit te schijnen
pi_3688091
Ik ken het wel een beetje.

Ik wil niet meer verliefd worden omdat ik er echt lichamelijk ziek van wordt. Ik kan niet meer eten, slapen, ben zwaar misselijk, rot gevoel in me maag, voel me ellendig enz.

Verliefd zijn heeft voor mij dus niks meer met leuk enzo te maken. Ook als het wederzijds is voel ik me zo. Dus geen verliefdheid voor mij, block het dan ook echt uit.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')