Ja daar komt het op neerquote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je wilt hem wel gebruiken, maar trouwen niet?
Hidi dat was een ex btw....quote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je wilt hem wel gebruiken, maar trouwen niet?
Paar uurtjesquote:
quote:
Klinkt niet echt o.k.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Paar uurtjesProbeer mijn ouders te ontlopen
Ja dat wel maar ik snap jou niet meer ... Ik heb een lief en de voorlaatste wilde met me trouwen. Ikke niet !!! Duidelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga je nog met je ex om, bedoel je dat?
Nee, maar ik voel me niet op mijn gemak met hun. Gezeik over roken, Mart Smeets aanhoren en dan alle soaps van mijn moederquote:Op maandag 19 januari 2009 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt o.k.
Is je band met je ouders dan zo slecht?
Je eigen plekkie is altijd beter ...quote:Op maandag 19 januari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me niet op mijn gemak met hun. Gezeik over roken, Mart Smeets aanhoren en dan alle soaps van mijn moeder
Dat is idd lastig, heb je al een beetje zicht op een eigen woning?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me niet op mijn gemak met hun. Gezeik over roken, Mart Smeets aanhoren en dan alle soaps van mijn moeder
gmtaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik snap jou niet meer ... Ik heb een lief en de voorlaatste wilde met me trouwen. Ikke niet !!! Duidelijk
Tjaquote:Op maandag 19 januari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen plekkie is altijd beter ...
Waar haal je het vandaan ?????????quote:Op maandag 19 januari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, ff recapituleren. Dus je wou je ex wel gebruiken maar je vriend niet en je wilt niet met hem trouwen![]()
Ik heb het met hem te doen![]()
(gewoon soury even nog schuldiger willen laten voelen)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |