quote:Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef Ynske het volgende:
BE, vraagje, hoelang heb jij niet/moeilijk kunnen lopen met je teen?
Mn mams heeft gisternacht dr kleine teen gebroken...
Ja! Ik zag het ineens!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:42 schreef Reinhilde het volgende:
En weet je wat nou zo leuk is? De lodger waar hij op ligt, is eerst van Webkim's Thomas geweest!
niet teveel eer naar mij hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 23:46 schreef Reinhilde het volgende:Ja Bar, zeker weten!
![]()
Ik vind het zo bijzonder en heerlijk dat er in jouw buik een wondertje zit, echt, elke keer als ik aan je denk word ik er heel blij van!
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:54 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik moet er nog steeds best wel aan "wennen", maar ben er wel serieus enorm blij mee.
en vind het ook dood eng
Ik bedoel maarquote:Op maandag 19 januari 2009 09:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Instabiel = niet okMaar inderdaad, een andere keer weer..na de wintersport ofzo
Printje maken en naar V&D hollen?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
ik had vorige week de jas van mijn dromen gezien bij v&d (ja, écht) maar ik vond hem nog te duur
nu is ie op de website met de 'shopruiming' ineens 39 euro
maar uitverkocht. zou die korting ook voor de winkel gelden?
Ik ben voor het eerst sinds 3 dagen weer aangekleed.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Jelief het volgende:
Ik ben voor het eerst sinds een hele tijd voor 9 uur aangekleed. Vaak duiken we tussen de middag weer in bed en kleden ons dan pas na ons slaapje aan. Zelfs als Emma naarhetkdv moet dan redt ik het niet voor 9 uur
`quote:Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Maneek, heeft Huup nog steeds geen internet? Hoe gaat het met haar?
ja echt ergquote:Op maandag 19 januari 2009 08:39 schreef Nijna het volgende:
Ynske, pfff een uur reizen? En hoe lang ben je er zoet mee met de therapie zelf? Een hele onderneming~!
Rewimo, viel het nog een beetje mee met de gladheid?
Er staat hier iemand met een dampende luier... daar gaan we maar eens even wat aan doen...
nee, kan ook niet lijkt me.quote:
Klojo zonder leven. Gewoon negerenquote:
Idem hier, het liefst wordt ik dan wel uit mezelf wakker (dus geen wekker), maar dat gebeurd ook vaak wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben juist zo iemand die 's morgens prima op kan staan en zo. Ik stort 's avonds in
Dat lijkt me ook wel ja!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, kan ook niet lijkt me.
ik was wel echt wakker toen ik voor dat ding zat
Formeel wel. Informeel een beetje. Weer andere taken, huidige klanten teleurstellen, ook nog wat vervangen voor een zieke collega. Weet het niet zo.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:51 schreef snoopy het volgende:
Spannend YPPY! Heb je er zin in?
Het was bij mij bijna op de klok af 6 weken voor ik echt pijnvrij was.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef Ynske het volgende:
BE, vraagje, hoelang heb jij niet/moeilijk kunnen lopen met je teen?
Mn mams heeft gisternacht dr kleine teen gebroken...
Onvoorstelbaar welke verdwenen FOKkers allemaal gemist wordenquote:
Ja, vanaf vrijdagavond.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef bixister het volgende:
freecell, 3 dagen niet buiten geweest? was je ziek?
Ow, wat leuk!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben aan het bedenken wat voor kinderkamer leuk zou zijn, en hoe met aankleding enzo.
wel grappig dat onze smaken zo heerlijk verschillend zijn
Ivm zwangerschap. Ik heb al aangepast werk en werk halve dagen, maar wellicht is er nog weer wat aanpassing nodig. Heb woensdag telefonische afspraak met de bedrijfsarts, dan zal ik het ook aankaarten. Maar ander werk is er eigenlijk niet meer, dus zal dan denk ik nog minder uur worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:40 schreef snoopy het volgende:
Tex, bijna 2 uur. Hou je het niet vol ivm je zwangerschap? Of omdat je het gewoon niet leuk vindt?
In geval van het eerste zou ik eens praten over vervangend werk. Ik ga er tenminste vanuit dat je nu op je werk staat, toch?
Ook geen tof vooruitzichtquote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ivm zwangerschap. Ik heb al aangepast werk en werk halve dagen, maar wellicht is er nog weer wat aanpassing nodig. Heb woensdag telefonische afspraak met de bedrijfsarts, dan zal ik het ook aankaarten. Maar ander werk is er eigenlijk niet meer, dus zal dan denk ik nog minder uur worden.
En omdat ik 3 weken vrij ben geweest, worden de klachten de eerste werkdagen altijd even véél erger, had ik vorige keer tenminste ook.
En jij sterkte met je rug snoopy.
En als ik thuis even heb gezeten en dan weer opsta wordt het ook altijd eerst even ergerquote:Op maandag 19 januari 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook geen tof vooruitzicht
Veel succes dan maar.
Mmm, ik vrees dat het dan wel bij één proefles blijftquote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef huuphuup het volgende:
Hehe, spierpijn livelink!
Nee, pilates is wel leuk hoor! Het gaat erom zeg maar dat je op een yoga-achtige manier al je spieren gebruikt. makkelijker kan ik het niet zeggen. Pilates gaat uit van je kracht"centrum" van waaruit je bewegingen komen. Klinkt beetje zweverig maar ze bedoelen vooral je buik en rugspieren hiermee. Verwacht een hoop grondoefeningen en af en toe wat staande oefeningen waarbij je lenigheid op de proef wordt gesteld en ook wel een klein beetje je uithoudingsvermogen. Ken je die buikspieroefening "de plank"? Dan moet je zo gestrekt met je buik naar beneden en je armen op standje opdrukken zeg maar en je voeten zo dat je op je tenen steunt. Dat proberen vol te houden, nouja, dat soort oefeningen I guess.
Succes!
Dat van die flubberbuik roep ik ook steeds, alleen ik ben gewoon te lui om echt iets te ondernemen...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef moussy het volgende:
Dat pilates lijkt mij ook helemaal niksook al wil ik nu wel eens van die flubberbuik af
Als je vel slap is helpt het helaas ook niet zoveel om de spieren daaronder te trainen, die zie je dan toch niet...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef texelonia het volgende:
Ik ga me tegen die tijd gewoon uitleven op de Wii Fit, en de Dans mat die onderweg is
Het best is waarschijnlijk buikspieroefeningen doen, maar ik weet nu al dat daar zeker niets van terecht komt. Ik krijg het nu al niet voor elkaar om trouw de oefeningen van de fysio te doen
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef texelonia het volgende:
Na Noah viel dat allemaal wel mee bij mij. Ik vond mn vel niet echt slapper dan ervoor ofzow. M'n buikspieren welalhoewel ik nooit echt een strak buikje heb gehad ofzow. En hoewel ik 'maar' 12 kilo was aangekomen, zijn ze er nooit helemaal af gegaan. Op gegeven moment was ik zelfs even zwaar als toen ik 9 maanden zwanger was
Uiteraard neem ik me nu voor om het dit keer helemaal anders te doen, terwijl er met 2 kinderen wrs nóg minder van terecht zal komen
Blokker?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:34 schreef Sugar het volgende:
Ik kom even binnevallen, heb niet bijgelezen, sorry.
Weet iemand waar je leuke niet-lekkende bekers kunt kopen, liefst met zo'n bidon-tuit? Voor zowel Storm als Maria zoek ik zoiets, voor onderweg. Beadnkt!
Hema, tupperwarequote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef Sugar het volgende:
Nee, heb ik al gekeken. Alleen een roze en blauwe versie die heel erg lekten. Alweer weggegooid.
ik ook, maar ben gestopt met aanraden, ze schijnen nu enorm te lekken.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Die doorzichtļge bekers met een blauwe dop en zo'n wit omklap"rietje" vond ik altijd goed werken.
die van de action wel hoor, lichtgewichtweetikveelmateriaal flesje met allerlei leuke opdrukken.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef livelink het volgende:
Je kunt ook een echt goede bidon kopen bij een sportzaak of bij Hallfords. Die zijn dan wel weer niet leuk.
deze bedoel jij?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Die doorzichtļge bekers met een blauwe dop en zo'n wit omklap"rietje" vond ik altijd goed werken.
Whehehequote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Bedoel je deze dan misschien?
[ afbeelding ]
Rietjes zijn hier echt zo stuk (of er wordt mee geprikt in slapende huisdieren)
Heb ik de kleine versie van, tweede al, lekt als een zeef als ie niet rechtop staat.quote:
jaaaquote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef YPPY het volgende:
Naar de V&D pinquit! Is toch dichtbij vanaf jou. En dan foto's maken.
Vanaf 1 februari gedeeltelijk een nieuwe functie op mijn werk. Heftig, ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef RockabeIIa het volgende:pinq, ik durf het bijna niet te zeggen maar je bent bijna een kopie (alleen dan jonger) van mijn oma in 1972. Er mist alleen nog een sjiek hoedje!
quote:
Nou, gelukkig zeg! Ik lag er al helemaal wakker van...quote:
Photoshop jij ander haar op mensen?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil je best een keer fotosjoppe hoor
ach ja we moeten ons ergens druk over makenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zeg! Ik lag er al helemaal wakker van...
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zeg! Ik lag er al helemaal wakker van...
graag gedaanquote:Op maandag 19 januari 2009 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Excuse me, het is vandaag de ergste dag van het jaar.
Is snoopy haar schuld.
Whehehe, het is ook wel maandag hč?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, nee ik heb wel es wat anders te doen!
Een koprol?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell geeft snoopy een koprol
Ik gééf je een koprol! Ik zal jou er heus niet zomaar één laten maken hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
Een koprol?Dat gaat me niet lukken nu met mijn rug
![]()
Maar eh evengoed bedankt?
Welnee!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, effe voor de duidelijkheid. Is dat zoiets als 'ik geef je een kopstoot'?
Nee, gewoon ditquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa verwacht iets van flierjeppe (?) ofsow
nou... omdat ze de schuld kreeg geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef Reinhilde het volgende:
scherm te lang open...![]()
Wow! Wat kan jij goed koprollen! Maar waarom geef je die aan Snoopy?
Gewoon? Ze doet 'm 45 graden gedraaid!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
oh...... gewoon zo![]()
![]()
Nu jij Jelief!!! Succes!
daarom komt ze ook niet meer overeind aan het eindquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Gewoon? Ze doet 'm 45 graden gedraaid!
Ze hebben een nieuw model!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, gewoon dit
http://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/?action=view¤t=koprol003.flv
Speciaal voor Snoopy
*note to self, dit soort dingen NOOIT meer doen met griep
Mooi, precies wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Is een spierontspanner en pijnstiller in één, werkt meestal als een tierelier
ik kreegdiclofenac toen ik in het ziekenhuis lag en ik kreeg er meteen een pilletje bij om mijn maag te beschermen. t schijnt echt troep te wezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Snoop, bij mij werkte het wel, maar ik werd er spuugmisselijk van.
Het is in elk geval een stap(je) vooruit. En ook goed voor mij, met m'n angst/fobie/dinges, om op andere plaatsen te gaan werken. En met die studie zou ik het liefst vandaag nog willen beginnen, mijn brein weer eens laten kraken. Al zal ik daar wel snel anders over denken, 10 maanden lang elke week 1 dag naar Den Haag. Op m'n vrije dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
Woeh Dutchie
Syrena: lekker pakket zit je inMaar voorlopig er lekker vanuit gaan dat het gewoon heel tof wordt?
Bellen ze dan echt zo van: Met xxx van de Marie-Claire? Superleuk joh! Wel even laten weten welk nummer, ben erg benieuwd! Of de kopie even naar iedereen PM-enquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef dutchie het volgende:
*stuiter stuiter*
De Marie Claire belde net; ze wilden graag wat schrijven over mijn merken![]()
Whaaaaaaa!!!
paaseitjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Kom maar op met die kuikentjes, lammetjes, narcissen en krokussen.
quote:
Recept? Zelf bedacht (as usualquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
Rocka, dat klinkt niet verkeerd. Waar staat het recept?
Ik was 22 en had net een maand het rijbewijs.. Zonde van het geld vooral, want rijden kan ik niet meer... (Pijn)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef RockabeIIa het volgende:
hopelijk bedoel je een Wii
Jammer van je pols trouwens. En zo jong nog! Had ik helemaal niet verwacht!
* RockabeIIa heeft pens weer rondWas lekker!
Oh sorry, niet gelezen, ben zo binnen gewalst..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, ik heb mijn recept al wat eerder gepost hierboven ergens
Alleen bij de zoete aardappel heb ik nog stukjes grillworst gedaan een kwartiertje voor het opdienen. LEKKER joh!
Peultjes zijn altijd lekker!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh sorry, niet gelezen, ben zo binnen gewalst..
Huup, shit, helemaal vergeten, heb zonet voor 81 euro aan boodschappen gedaan en niet een couscous gehaald!
Oh ok, dank je, dan haal ik die wel idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]lekker bezig! hahaha. Maar geeft niet, die saus bederft niet hoor
Laat maar weten als je hem wilt hebben!
Oh en dan even een couscous-tip, maar das wel persoonlijk. Als je couscous bij de appie koopt ofzo. Neem dan maar die biologische van het appie-merk. Ik zou niet die van Honig nemen. Die vond ik zelf niet lekker en de bereidingswijze die op het pak stond sloeg nergens op... (koken in ruim water en afgieten)
Curver, dat was het! Ja, die waren prima, je had er ook verschillende maten in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:20 schreef moussy het volgende:
Ze hebben een nieuw model!
[ afbeelding ]
De oude versie van deze was iig érg goed, van Rubbermaid, schijnt curver te zijn, geoon bij Blokker en Marskramer te koop.
Daarom kijk ik dat programma nooitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh my god...
Mijn lief is (alweer) de rijdende rechter online aan het kijken. Met een ventje van 10 ofzo die een rechtzaak heeft aangespannen omdat hij niet mag voetballen op een afgesloten ding waar bordjes "verboden toegang voor onbevoegden" op hangen. Jeeeeemig wat een irritant rotjong is dat zeg... wat een misplaatst gevoel van rechtvaardigheid. Pfoe, die gaat daar later nog een probleem mee krijgen.
niemand heeft natuurlijk enig idee waar ik het over hebmaar ik vind het menneke zó irritant dat ik hem bijkans door het scherm heen wil trekken.
*grinnik*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat programma nooitIk vind het altijd zulke zeikerds
Daarom kijk ik juist altijd welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat programma nooitIk vind het altijd zulke zeikerds
Ik wel! En ik ben het helemaal met je eens! Wat een medelijden had ik met die arme vrouw zeg....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh my god...
Mijn lief is (alweer) de rijdende rechter online aan het kijken. Met een ventje van 10 ofzo die een rechtzaak heeft aangespannen omdat hij niet mag voetballen op een afgesloten ding waar bordjes "verboden toegang voor onbevoegden" op hangen. Jeeeeemig wat een irritant rotjong is dat zeg... wat een misplaatst gevoel van rechtvaardigheid. Pfoe, die gaat daar later nog een probleem mee krijgen.
niemand heeft natuurlijk enig idee waar ik het over hebmaar ik vind het menneke zó irritant dat ik hem bijkans door het scherm heen wil trekken.
Ik word dan altijd echt zo nijdigquote:
Nee, misschien niet inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef pinquit het volgende:
dankje free! even snel een riem pakken dan
beter kijk ik nu ook geen traumateam op sbs
Filmpje voor pinquit please!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
* freecell steekt pinquit hart onder de riem
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef freecell het volgende:
Pinquit:
http://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/?action=view¤t=jaina016.flv
Gewoon slepenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
Hč get wat naar Pinq! Sterkte!
Ik heb nerd-hulp nodigik heb op een of andere manier mn taakbalk verplaatst en nu staat ie rechts verticaal in mn beeld in plaats van horizontaal onderin. Iemand enig idee hoe ik dat weer terug krijg?
quote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef chacama het volgende:goed gevonden freecell.
We hebben een 'klein' tuincentrum. Dus absoluut geen Intratuin voorstelling maken of van die nog grotere Duitse tuincentra. Ik sta in de winkel en F. werkt als hovenier. Nu is het in de winkel rustig, zodat ik alles kan voorbereiden voor het nieuwe seizoen en vanaf begin maart gaat het dan echt beginnen met violen ed. NIeuw dit jaar is diervoeding voor ons. Dat vind ik erg leuk, kijken of dat ook een succes wil worden qua verkoop. De vraag was er, nu kijken of ze ook afnemen.
je hebt geen idee hoe geruststellend deze post is! in die laatste weken van zwanger zijn sliep sangdrax op het logeerbed, omdat hij zoveel mogelijk werk af moest hebben, en hij niet kons slapen door mijn gepiep, gepuf en gespook. aan de ene kant vond ik het vreselijk, maar aan de andere kant was het zo fijn om gewoon ff de ruimte te hebben!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:Ik zit me helemaal te verheugen hier.
F. is weer behoorlijk verkouden en we hebben elkaar vannacht aardig in de weg gelegen, ik met een oordopje in tegen het gesnuf en gedoe, hij last van mijn gedraai en gedoe.
Nu heeft hij vandaag een kies laten trekken en tegelijk een wortelkanaalbehandeling gekregen en nu stelt hij net zelf voor dat hij maar lekker op de bank gaat liggen. Hebben we allebei een heerlijk rustige nacht.![]()
En dus heb ik straks heerlijk het 2-persoonsbed, met 2-persoonsdekbed de hele nacht voor mij alleen!![]()
![]()
![]()
Ik heb net wel heel lief thee met honing voor hem gemaakt, ter compensatie hoor.
ja die ja..quote:
Op zich wel een leuk ideequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:19 schreef E.T. het volgende:
Leuk om het verschil te zien, freecell![]()
Ik heb m'n gehele foto-bibliotheek als screensaver.. soms laat ik 'm wel eens gewoon een tijdje gaan, zo leuk al die random foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |