iddquote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, kan dat ook weer op je spaarrekening
Hij mag zijn mening toch wel gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dat hoeftie me ook niet uit te leggen
Dat dus, wie houdt je dan voor de gek, vraag ik mezelf afquote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, dat is geen sparen.. dat is andermans geld ergens bewaren, terwijl je het later toch terug moet betalen. Ik heb het afgelopen jaar niet gewerkt, en had dus ook bar weinig geld.. prima, eigen keuze, ik redde me redelijk.. Ik ken wel mensen die dan een lening afsluiten en daar een deel van gebruiken ofzo, ik vind dat raar. Zeker mensen die er trots op zijn dat ze een grote spaarrekening hebben, terwijl het m.i. niet echt gespaard is maar in zo'n geval onnodig van de overheid geïnd.
niet op de meest depressieve dag van het jaarquote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening toch wel geven
Ah! dat is het dusquote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet op de meest depressieve dag van het jaar
Ja, en zo maakt iedereen andere keuzes. Eigen verantwoordelijkheid, je betaalt het terug, bent er niemand tot last mee, ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, dat is geen sparen.. dat is andermans geld ergens bewaren, terwijl je het later toch terug moet betalen. Ik heb het afgelopen jaar niet gewerkt, en had dus ook bar weinig geld.. prima, eigen keuze, ik redde me redelijk.. Ik ken wel mensen die dan een lening afsluiten en daar een deel van gebruiken ofzo, ik vind dat raar. Zeker mensen die er trots op zijn dat ze een grote spaarrekening hebben, terwijl het m.i. niet echt gespaard is maar in zo'n geval onnodig van de overheid geïnd.
Naja, ik "spaar" een deel van mijn lening. Ik weet heel goed dat ik dat een keer terug moet gaan betalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus, wie houdt je dan voor de gek, vraag ik mezelf af
je had in slank moeten posten en alle bikini/lingeriefoto's van iedereen moeten zien, dan zou je weten waarom ik depressief wordquote:Op maandag 19 januari 2009 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah! dat is het dusik denk al what the fuck is er aan de hand.
Dat niemand tot last zijn is dus niet hè, je leent immers geld van de overheid, en waar haalt de overheid dat geld vandaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja, en zo maakt iedereen andere keuzes. Eigen verantwoordelijkheid, je betaalt het terug, bent er niemand tot last mee, ik zie het probleem niet.
Jij bent geen blobquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had in slank moeten posten en alle bikini/lingeriefoto's van iedereen moeten zien, dan zou je weten waarom ik depressief word
zelfte lengte en gewicht als P.F., maar ik ben een grote blob![]()
gelukkig is het met kleren te verhullen
Jij was toch zo heel veel afgevallen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had in slank moeten posten en alle bikini/lingeriefoto's van iedereen moeten zien, dan zou je weten waarom ik depressief word
Juist niet. Door de rente trekt de overheid aan het langste eind en de extra bestedingsruimte is goed voor de economie.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat niemand tot last zijn is dus niet hè, je leent immers geld van de overheid, en waar haalt de overheid dat geld vandaan?
Stel dat álle studenten een maximale lening zouden nemen, zou nogal wat meer kosten voor de rest van de Nederlandse bevolking hè
Ja ik leen geld en betaal dat met rente terug. De overheid verdient dus aan me.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat niemand tot last zijn is dus niet hè, je leent immers geld van de overheid, en waar haalt de overheid dat geld vandaan?
Stel dat álle studenten een maximale lening zouden nemen, zou nogal wat meer kosten voor de rest van de Nederlandse bevolking hè
Wil je nou van ons allemaal horen dat je niet dik bent? Want dan ga ik expres m'n bek houdenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op lange termijn wellicht, maar het geld moet in eerste instantie toch wel ergens vandaan komen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Juist niet. Door de rente trekt de overheid aan het langste eind en de extra bestedingsruimte is goed voor de economie.
Heeft die niet gewoon megadikke tieten?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
True, true. Maar het land heeft voldoende kapitaal om leningen van de overheid te financieren. Staatsobligaties leveren weinig op maar zijn in de regel zeer gewild.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op lange termijn wellicht, maar het geld moet in eerste instantie toch wel ergens vandaan komen?
Oh, je doet het voor de maatschappij!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja ik leen geld en betaal dat met rente terug. De overheid verdient dus aan me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |