Van de m&ms?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:53 schreef Sander het volgende:
Ik ga ook ff dutten, even uitbuiken. Daarna verder.
Nee, ik spaar soms wel 300 euro in de maand van die leningquote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
Nog even terugkomend op dat leningverhaal, ik ben absoluut blij dat ik niet rood kan staan, heb het ook niet nodig. Een lening bij IBG is mijns inziens ook absoluut onnodig, en de redenatie 'alles wat ik over houd zet ik op mijn spaarrekening' is al helemaal idioot, wedje leggen dat er per maand maar een bijzonder klein deel daadwerkelijk op je spaarrekening belandt?
Ik werk ookquote:En ja, ik woon op mezelf, betaal alles zelf, maar werk dan ook wel 16 uur in de week. Maar ik werk liever dan dat ik ergens steun ga trekken
Vooral de 'soms' doet vermoeden dat ik hier gelijk hadquote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nee, ik spaar soms wel 300 euro in de maand van die lening
[..]
Ik werk ook
joh!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n punt is, dat je beter een lening kan afsluiten bij ome Leen dan op je lopende rekening rood staan voor zo'n bedrag. Ongeacht je situatie.
soms is het 100, soms 200, soms 400. Ik kan er iig prima van sparen, vind het wel handig zo.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vooral de 'soms' doet vermoeden dat ik hier gelijk had
sparen van je leningquote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef IrishBastard het volgende:
Sparen van een lening is niet sparen, dat is een gedeelte van je lening bewaren...
Nee, maar ik ga zo mijn senseo verkopen voor 17,50.quote:
Reageer eens niet zo aanvallend johquote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
joh!
man, ik ben heus niet debiel hooren ik heb gewoon een lening bij mijn bank afgesloten, omdat ik niet bij obscure instanties wil gaan zitten hosselen.
Nee, dat zou ik nu niet meer doen, nee, ik wil nu niet meer rood staan en ja mijn motor is nu helemaal van mij.
Ja, niet iedereen is perfect, maar ik ben er wel gekomen, dus noem het dom en stom, ik heb er van geleerd en ík ben er uit gekomen, de rest van half nederland die bij Becam leent niet, dus ja, ik vind mezelf uiteindelijk verantwoordelijker en beteromdat ik wist wat de nadelen en voordelen waren en wat ik uiteindelijk terug moest betalen. Heb sober geleefd en alles terugbetaald
Sta nu niet rood meer en heb een fijn saldo
En ik kan weer over iets uit ervaring spreken, en niet zoals de meesten maar 'gissen' en 'speculeren'
Ging jij niet op bed liggenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo aanvallend joh
ja zeg, als of Pietje mij uit moet gaan leggen 'dat het slecht is om rood te staan alsof je -1000 je 0-punt is'!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo aanvallend joh
Aai.gifquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar toen ging een vriendinnetje smsen en een ander msnen en toen las ik dit en nu ga ik op bed liggen
nou, kan dat ook weer op je spaarrekeningquote:Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga zo mijn senseo verkopen voor 17,50.
Ik verheug mij
Mjah je reageert wel vaker zo op Piet, niet echt ergens voor nodig lijkt me.. Hij constateert gewoon iets zegt niet dat JIJ dom bent maar dat het over het algemeen niet zo slim is..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja zeg, als of Pietje mij uit moet gaan leggen 'dat het slecht is om rood te staan alsof je -1000 je 0-punt is'!![]()
kommop zeg...
Ik had niet t idee dat t zo bedoeld wasquote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja zeg, als of Pietje mij uit moet gaan leggen 'dat het slecht is om rood te staan alsof je -1000 je 0-punt is'!![]()
kommop zeg...
Nee, dat kan verbrast worden, er wordt toch immers geleendquote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, kan dat ook weer op je spaarrekening
Dat vind ik ook, dat is geen sparen.. dat is andermans geld ergens bewaren, terwijl je het later toch terug moet betalen. Ik heb het afgelopen jaar niet gewerkt, en had dus ook bar weinig geld.. prima, eigen keuze, ik redde me redelijk.. Ik ken wel mensen die dan een lening afsluiten en daar een deel van gebruiken ofzo, ik vind dat raar. Zeker mensen die er trots op zijn dat ze een grote spaarrekening hebben, terwijl het m.i. niet echt gespaard is maar in zo'n geval onnodig van de overheid geïnd.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef IrishBastard het volgende:
Sparen van een lening is niet sparen, dat is een gedeelte van je lening bewaren...
ja, maar dat hoeftie me ook niet uit te leggenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah je reageert wel vaker zo op Piet, niet echt ergens voor nodig lijkt me.. Hij constateert gewoon iets zegt niet dat JIJ dom bent maar dat het over het algemeen niet zo slim is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |