T42 | zondag 18 januari 2009 @ 21:48 |
nou hij staat er nu zo ongeveer bij ![]() ![]() ![]() rest van de foto's: http://www.keversite.nl/fotoalbum/my_photos.php?id=2599 foto's vorige oplapbeurd paar jaar geleden: http://www.groenekever.nl/kever/index.php?pagina=fotos wat gaat er gebeuren: automaat word schakel nieuwe/andere 1600 motor laswerk om erger te voorkomen (alle niet apk afkeur want hij heeft nog 1,5 jaar apk) body van bodem nieuwe electra voor licht en toeters ![]() hij krijgt een blauwe achterspatbord. rest? let maar op de updates... [ Bericht 19% gewijzigd door T42 op 18-01-2009 22:49:04 ] | |
Rosbief | zondag 18 januari 2009 @ 21:55 |
Het achterlicht van je Clio mist een stukje. | |
T42 | zondag 18 januari 2009 @ 21:58 |
quote:goh intresant das trouwens de achteruit licht en dat mag wit zijn | |
powerflux | zondag 18 januari 2009 @ 22:17 |
wow.. hoe kan dat ding APK hebben? beetje roest bij een achterspatbord was bij ons alweer afkeuren (vrij snel gefixed overigens).. veel succes, auto-sleutelen is vet. | |
tevebe | zondag 18 januari 2009 @ 22:19 |
Wat een grafbak. Succes met het restaureren. | |
T42 | zondag 18 januari 2009 @ 22:38 |
quote:roest? heb ik nie ![]() enne ik heb redelijk verstand van dus bij apk kunne ze mij geen onzin verkopen ![]() quote:restaureren komt er nooit meer in! heb ik gedaan met me mercedes en heb er grote spijt van. maare deze grafbak stond mooi in de aktueel van week 42 in 2008 enne restaureren is net als een facelift die pakt ook niet iedereen, van mij mag je alle gebruikersporen zien ![]() | |
Anthraxx | maandag 19 januari 2009 @ 07:15 |
Cool, even volgen ![]() Succes ![]() | |
kraaksandaal | maandag 19 januari 2009 @ 07:17 |
Ratrace. | |
#ANONIEM | maandag 19 januari 2009 @ 10:22 |
TVP! | |
68Chevelle | maandag 19 januari 2009 @ 11:52 |
Toegegeven.....het straalt iets uit ![]() Maar de onderkant van de recherdeur is echt een ramp..... daar moet echt ff een strip opgelast worden. | |
T42 | maandag 19 januari 2009 @ 12:06 |
quote:heb je de linker nog niet gezien ![]() | |
68Chevelle | maandag 19 januari 2009 @ 12:18 |
quote: lijkt me nogal wiedes als je daar nog geen foto's van hebt. ![]() Nee, ratlook prima, maar de boel hopeloos laten wegroesten gaat er bij mij niet in, borsteltje/rollertje gaat dat dan echt wel worden, aangezien ik toch lak aan lak heb. ![]() | |
T42 | maandag 19 januari 2009 @ 12:49 |
quote:nbij mij mogen de losse onderdelen roesten (dus de deuren, spatborden enz) maare foto van 2 jaar geleden ![]() http://www.groenekever.nl/kever/IMG_2320_800x600.jpg | |
Anthraxx | maandag 19 januari 2009 @ 12:50 |
quote:Nog interesse in een doorgerotte vooras? ![]() | |
T42 | maandag 19 januari 2009 @ 13:19 |
quote:nope das apk afkeur ![]() heb dit ook nog liggen: http://www.groenekever.nl/fotos/opgraving/index.php?pagina=fotos | |
Anthraxx | maandag 19 januari 2009 @ 13:21 |
quote:Ja, die afkeur wist ik. Daar is die op afgekeurd. Waar haal jij je onderdelen vandaan? Als ik iets nodig heb, kan ik je gewoon mailen met de vraag of je het toevallig hebt of weet waar je het kan krijgen? Paruzzi is leuk, maar soms ook erg duur. | |
kevin20vt | maandag 19 januari 2009 @ 13:42 |
Leuk zo'n kevertje! Veel succes met de opknapbeurt!! ![]() | |
T42 | maandag 19 januari 2009 @ 15:29 |
quote:ik heb redelijk wat voorraad gebruikte spullen en heb veel vrienden met onderdelen dus je mailt maar ![]() | |
Turquaz52 | maandag 19 januari 2009 @ 20:29 |
T42 ![]() | |
T42 | maandag 19 januari 2009 @ 20:47 |
quote:jij feest graag? ![]() | |
Turquaz52 | maandag 19 januari 2009 @ 21:21 |
quote:Yep, en aan jou auto te zien jij ook..? ![]() | |
T42 | dinsdag 20 januari 2009 @ 16:53 |
krijg deze uit zwitserland ![]() ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 20 januari 2009 @ 19:13 |
quote:Van de 924? Vind zel wel passen onder je auto ![]() | |
T42 | dinsdag 20 januari 2009 @ 23:21 |
quote:geen idee volgens mij zo'n vw/porsche geval met een 1,7 type 4 motor | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 00:37 |
update: effe voorkant en binne kant onderhanden genomen. http://www.groenekever.nl/kever2/index.php?pagina=fotos mijn stoeltje: ![]() gaatjes: ![]() ![]() ![]() voorspatbordjes eraf: ![]() ![]() | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 14:40 |
filmpje van gister na het sleutelen: http://video.google.nl/videoplay?docid=-288968584812331914&hl=nl | |
Turquaz52 | zondag 25 januari 2009 @ 15:44 |
Coool ![]() Zet hem op T42..! | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 15:48 |
quote:tnx ombouwen naar schakel gaat een 350 euro kosten in overloon en 700 in sommeren ![]() zonder spullen dan. moet nog zoekken. ook heb ik plaatwerk al gevonden voor de bodem nu nog kijken wat liften strax nog meer aan licht brengt | |
Turquaz52 | zondag 25 januari 2009 @ 16:05 |
quote:Kan je dat zelf niet dan..? Zo moeilijk kan het zeker niet zijn toch? 2 nieuwe pedalen, een ander pook, schakelstangen, koppelingskabel en je bent klaar. uiteraard moet je ook een versnellingsbak hebben, een ander vliegwiel, en een complete koppelingsset. Als ik al een complete blok van een kevert/T2 busje voor 20 euro kan kopen, denk ik dat een versnellingsbak niet veel daarboven ligt.. ![]() Ik denk dat je met alles bij elkaar max. 100 euri kwijt bent. ![]() | |
Anthraxx | zondag 25 januari 2009 @ 16:08 |
Wat moet er veranderd worden dan allemaal voor die ombouw? 1) Je hebt een koppelingspedaal nodig 2) een andere bak en verder? Of is het chassis van een automaat ook fysiek anders dan van een handmatige bak? ![]() | |
Anthraxx | zondag 25 januari 2009 @ 16:09 |
quote:In wat voor staat is dat blok dan? Bij mijn kevergarage betaal ik 2000 euro voor een compleet gereviseerd Keverblok. | |
Turquaz52 | zondag 25 januari 2009 @ 16:17 |
quote:Eentje die lang is stilgestaan zonder kabelboom en zonder bak of startmotor.. ![]() Alleen heb ik geen vervoer om het op te halen ![]() ![]() quote:Lees mijn vorige post ![]() Je hebt nodig: 2 pedalen, rem pedaal en koppelingspedaal, Een ander pook, Schakelstangen, Koppelingskabel of hydraulisch leiding, Complete koppelingsset, drukgroep, druklagers en koppeling himself, Vliegwiel van handgeschakeld, Misschien zelfs ander startmotor (niet zeker), Andere aandrijfassen, Een handgeschakeldbak. Nog wat kleinigheden.. ![]() | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 16:20 |
quote:tis niet zo makkelijk hoor ![]() ander blok heb ik al 1 op het oog er moet een speciale versnellings bak in die niet goedkoop zijn (ik heb een IRS achter ophanging) en zelf ga ik dat niet proberen krijg nu al boutjes niet los. ook moet de bodem er onderuit voor lassen. quote:jep heeft IRS achterbrug en dus betere wegligging en bak is ineens 500 tot 900 euro plaats van 100 | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 16:22 |
quote:blok dat lang stil staat heeft een revisie nodig ![]() ik heb een 1600 met dubbele webers op het oof van 700 euro. jah dit zijn wel de onderdelen maar niet altijd simpel aan te komen. wel makkelijker dan van een automaat daarom de ombouw owjah heb 50/50 kans dat er geen koppelings leiding ligt ook zitte alle boutjes muurvast geroest ![]() | |
Turquaz52 | zondag 25 januari 2009 @ 16:25 |
quote:500 tot 900 ![]() Vriend van me heeft een Golf IV 1.6SR met kapotte bak, prijzen beginnen bij 500 en gaan tot 1100 ![]() En jij hebt een auto uit 1642 ![]() ![]() | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 16:28 |
quote:okeey nog een poging LEES: IRS ophanging dit is een ander ophanging dan een gewone kevert van mijn jetta kocht ik ook bakken voor 50 euro. en gewone keverbak is ook 100 euro jah maar die past er niet in. (die liggen er genoeg) en ik wil geen onbekende sloop bak maar 1 die 100% goed is ![]() | |
Turquaz52 | zondag 25 januari 2009 @ 16:50 |
quote: ![]() | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 18:00 |
quote:heb onderdelen gevonden moet nog prijsje krijgen komt een korte bak in (die had hij alleen liggen voor irs nu) dan trekt hij wel sneller op maar is de top lager. (toch veel leuker bij stoplicht) | |
Turquaz52 | zondag 25 januari 2009 @ 18:38 |
quote:Precies, of je zet er een langere 5e versnelling in, of bouwt er een overdrive in? ![]() | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 20:27 |
quote:neej word nix aan verbouwd en overdrive kan ik er nie ik kwijt er staat op mp een omgebouwde keverbak die tot 500pk afkan 5000 euro ![]() ik vind strax 60/65pk al genoeg en 5e versnelling is niet nodig want hang hem toch aan de trekhaak | |
Turquaz52 | zondag 25 januari 2009 @ 23:03 |
quote:Is dat de reden waarom je een handbak monteerd..?? ![]() Omdat je een automaat niet kunt slepen..?? ![]() En waarom maar 65 paardjes..?? Je auto hoort er juist langzaam qua uiterlijk maar snel @ stoplichtjes te zijn ![]() | |
T42 | zondag 25 januari 2009 @ 23:27 |
quote:deze automaat kan ik wel slepen ![]() rede ombouwen is dat automaat onderdelen slecht aan te komen zijn. een nieuwe koppelingsplaat was al 400 euro ![]() heb er nog 1100 euro ingestoken vorig jaar en dat was dus zonde van me geld. bak is nu wel goed dus hoop ik die nog te verkopen. waarom maar 65 paardjes nou had er 44 (wat al veel is) ben toen naar 50 gegaan. kan handig voor zelfde geld een alfa/subaru of golf blok kopen met 110pk ofzo. maar dat vind ik niks dat zijn waterkokers ik wil een luchtgekoeldeboxer rijden. en ben nie zo rijk dat ik een splinternieuwe 2,7 kan kopen ![]() heb nog een kever project staan voor hierna misschien zet ik daar meer motor in. ![]() slepen naar meetings: ![]() | |
Turquaz52 | maandag 26 januari 2009 @ 09:38 |
Waarom sleep je hem eigelijk naar meetings ![]() Rijden is toch veel leuker ![]() En een luchtgekoelde porsch blok is ook een beetje te duur he..?? ![]() | |
Anthraxx | maandag 26 januari 2009 @ 09:49 |
quote:Is dat een speciale stang om te trekken? Ik heb die nog nooit gezien ![]() Sowieso, 65 Pk ![]() ![]() | |
T42 | maandag 26 januari 2009 @ 11:13 |
quote:bedoeling is dat hij strax acher een T3 camper hangt ![]() ![]() quote:jah speciale stang zijn bijna niet aan te komen ![]() ![]() had een 1300 met 44pk (dubbelpoorts) nu een 1600 met 50pk (dubbelpoorts) en strax een beetje gekietelde 1600 en hoop op 65pk ![]() | |
Anthraxx | maandag 26 januari 2009 @ 11:23 |
Hoe heet zo'n stang eigenlijk? Ik vind hem er wel erg handig uitzien. | |
T42 | maandag 26 januari 2009 @ 11:30 |
quote:triangel ![]() ![]() of ze mogen in nederland??? mij hebben ze nog nooit aangehouden ![]() op spa lagen ze vroeger nog (2006) | |
Anthraxx | maandag 26 januari 2009 @ 11:36 |
Ik zie je V&A topic net ![]() Maar dat zijn fikse prijzen. Misschien ooit eens overwegen, maar ik lees net in datzelfde V&A topic dat de gesleepte auto APK gekeurd moet zijn etc en dus niet als aanhanger geldt. Dat is wel jammer, want dan kan ik zoiets niet gebruiken voor die kapotte kever. | |
T42 | maandag 26 januari 2009 @ 12:50 |
quote:zow das een oud topic ![]() toen had ik dus nog een 2e ![]() | |
Anthraxx | maandag 26 januari 2009 @ 12:51 |
De informatie geldt er vast nog steeds. Heb je hem trouwens wel kunnen verkopen? | |
T42 | maandag 26 januari 2009 @ 12:52 |
quote:jah op budel ooit eens | |
Turquaz52 | maandag 26 januari 2009 @ 19:36 |
Misschien zelf te ontwikkelen..? ![]() Lasskils anyone..? ![]() | |
T42 | maandag 26 januari 2009 @ 21:29 |
quote:veel plezier ![]() ![]() ik heb ze wel eens gezien (zelfbouw) die ze op de bumpersteunen hadden gelast van een sloop kever. hij werkt niet onder een 1302 en 1303 kever | |
Anthraxx | maandag 26 januari 2009 @ 21:34 |
quote:Vanwege het andere ophang systeem? ![]() | |
T42 | maandag 26 januari 2009 @ 21:43 |
quote:jah die stuurt dan niet mee. bij andere oude vwtjes zitten de wielen achter de voor as (zoals een winkelwagen wiel) die volgt altijd de as. bij 1302 en 03 zit wiellen gelijk op de as en slaan ze heel snel dubbel. ook past de stang gewoon weg niet ![]() owjah met zo'n sleep triangel kun je niet achteruit slaan de wiellen ook dubbel | |
T42 | zaterdag 31 januari 2009 @ 02:27 |
vandaag oude 1300 carb verkocht aan een belg ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 31 januari 2009 @ 17:46 |
quote:Voor hoeveel..?? ![]() | |
T42 | zondag 1 februari 2009 @ 02:41 |
quote:30 euro lag mij in de weg | |
Turquaz52 | zondag 1 februari 2009 @ 12:20 |
quote: ![]() Gaan die dingen altijd zo goedkoop weg..? ![]() Ik wil er ook een vandaar ![]() | |
Anthraxx | zondag 1 februari 2009 @ 12:21 |
Een nieuwe kost je 150 euro ![]() | |
Turquaz52 | zondag 1 februari 2009 @ 14:53 |
quote:heb er zwaar overheen gelezen.. ![]() Ik dacht dat het om een Kever Blok ging.. ![]() Ik heb een keverblokje nodig om voor een projectje, dat dingk heeft na mijn weten bijna geen kabelboom, is onverwoestbaar en tja, genoeg vermogen om een buggy aan te drijven ![]() | |
T42 | zondag 1 februari 2009 @ 21:06 |
quote:mijn oude blok is strax te koop. | |
Turquaz52 | zondag 1 februari 2009 @ 21:15 |
Prijsje..? (mag ook via PB) ![]() | |
2cv | zondag 1 februari 2009 @ 21:53 |
quote:Leuke HY ![]() | |
T42 | zondag 1 februari 2009 @ 22:21 |
quote:http://www.groenekever.nl/fotos/verzameling/IMAG0033_800x600.jpg quote:http://www.groenekever.nl/tekoop/tekoop/index.php?pagina=fotos | |
2cv | zondag 1 februari 2009 @ 22:28 |
quote:Waarom ? ? ? ![]() ![]() ![]() | |
TheFreshPrince | zondag 1 februari 2009 @ 22:31 |
quote:Gebruik je aub wel fatsoenlijk plaatwerk? Er is echt dunne troep te koop die bovendien lelijk geperst is... Net als die brakke voor-assen die je kan kopen; zo slecht gelast en zo dun dat het sterkste punt van een Kever het zwakste wordt... Als je het goed doet, doe je deze klus maar 1x... Voor een paar tientjes meer heb je dikke kwaliteit ![]() | |
TheFreshPrince | zondag 1 februari 2009 @ 22:34 |
quote:65Pk in een Kever is echt héél lekker hoor ![]() Die boxer-motoren zijn lekker sterk onderin ![]() | |
Anthraxx | zondag 1 februari 2009 @ 22:38 |
quote:Ik vind ze qua standaard motor al lekker fel ![]() ![]() ![]() | |
TheFreshPrince | zondag 1 februari 2009 @ 22:40 |
quote:Wel grappig eigenlijk. M'n oom wint de eerste 5-20 meter bij een stoplicht vrijwel altijd met z'n 1200cc. Vooral als het nat is, zijn er weinig auto's die zo vlot wegkomen. | |
T42 | zondag 1 februari 2009 @ 22:42 |
quote:je wil nie weten wat er nu allemaal onderhangt dat niet eens geperst is ![]() quote:nu bij mij 160 met automaat bak strax ook maar 125/130 want dat is korte bak dan | |
T42 | zondag 1 februari 2009 @ 22:45 |
vandaag me nieuwe 1600 horen lopen ![]() over week of 2 kan ik hem gaan ophalen | |
Turquaz52 | maandag 2 februari 2009 @ 00:01 |
Beetje aan de dure kant voor mij.. ![]() Heb een blok voorbij laten gaan voor 20 euro ![]() Maarja, succes! | |
T42 | maandag 2 februari 2009 @ 00:22 |
quote:zitte harde koppen op met nieuwe kleppen die nog geen 700km hebben gelopen daarom ![]() | |
Turquaz52 | maandag 2 februari 2009 @ 09:11 |
quote:ahzoo... Hoezo harde koppen en andere kleppen eigenlijk?? LPG plannen gehad? ![]() | |
T42 | maandag 2 februari 2009 @ 17:54 |
quote:zou kunnen geen planne voor gehad, maar anders kun je eigelijk niet op euro 95 lopen ongelood zachte koppen moet je loodvervanger toevoegen | |
68Chevelle | maandag 2 februari 2009 @ 19:10 |
quote:Klopt...... ook iets om op te letten ![]() Mijn kwaliteitsbak had dat in 1968 al ![]() | |
T42 | maandag 2 februari 2009 @ 19:18 |
quote:nog iets dan is dat blok van een vriend of het is een stuk oudijzer ![]() draaiend gedeelte is in gewicht een euro of 20 waard aan oude metalen d8 ik ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 3 februari 2009 @ 09:36 |
quote:Nee van marktplaats... ![]() | |
T42 | dinsdag 3 februari 2009 @ 11:41 |
quote:tijd geleden een AS blok naar oud ijzer gedaan ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 3 februari 2009 @ 19:57 |
quote: ![]() | |
T42 | dinsdag 3 februari 2009 @ 20:22 |
quote: geen idee kwam van een buggy en zag er slecht uit. heb die gesloopt om te kijken hoe een keverblok in elkaar zit ![]() cillinders en koppen zitte nu in mijn kever (koppen zijn gereviseerd maar cillinders niet daarom denk ik het olie verbruik) | |
Turquaz52 | dinsdag 3 februari 2009 @ 20:32 |
quote: ![]() Geef een gil wanneer je weer een blok weggooid/doet! ![]() Ik wil een buggybouwen ![]() | |
T42 | dinsdag 3 februari 2009 @ 20:53 |
quote:kan er nog wel paar aankomen morgen eens vragen wat hij er voor vraagt | |
T42 | donderdag 5 februari 2009 @ 18:41 |
update: nieuwe velgjes binne ![]() ![]() dashbord eruit getrokken, niet meer nodig heb nu mooie groene metale dash ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 5 februari 2009 @ 20:30 |
quote:Hoeveel kostten de boutjes dan..?? Ik meen me te herinneren iets van 3 euro perstuk toch..? ![]() | |
T42 | donderdag 5 februari 2009 @ 21:11 |
quote: 8 nogwat ![]() | |
T42 | vrijdag 6 februari 2009 @ 20:30 |
effe passen, maar dop in midden past nie. me naaf duwt die kapot![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 7 februari 2009 @ 12:33 |
quote:Hoe ga je dat oplossen? Zonder dopjes..? ![]() ![]() | |
T42 | zaterdag 7 februari 2009 @ 16:55 |
quote:zonder ziet er dus niet uit andere zoeken dus ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 7 februari 2009 @ 21:03 |
quote:Je auto ziet er niet uit ![]() Wat dacht je van spacers? Of wat modificeren? ![]() | |
T42 | zondag 8 februari 2009 @ 15:51 |
quote:heb net boutjes gekocht voor 137 euro ![]() maar er is al 1 dop helemaal stuk, dus gewoon op zoek naar andere in die maat (60mm) zonder doppen rijden is ook niet goed voor de lagers want zand kan er dan zo in. heb alle spullen (kortebak, pook, pedalen enz) gevonden. kosten samen 100 euro ![]() | |
Turquaz52 | zondag 8 februari 2009 @ 16:52 |
quote:Doeii doeii 137 euri ![]() waarom per se kortebak ![]() ![]() | |
Anthraxx | zondag 8 februari 2009 @ 17:05 |
Omdat een lange bak voor een kever veel schaarser is en dat er meer gemodificeerd moet worden om er in te hangen geloof ik. | |
T42 | zondag 8 februari 2009 @ 17:43 |
quote:schaarser wel, aanpassen hoeft niet maar een langebak is een 500/800 euro maar met korte kan ik sneller optrekken ![]() | |
T42 | zondag 8 februari 2009 @ 17:47 |
quote:jah want die is voor 34pk motoren en met korte ben ik stuk sneller aan de 100 dan met een langebak effe voor de weet: jaren 60/70 hadden meeste sportwagens maar ongeveer 60pk (bijv porsche 356) ![]() dus voor een kever is een 60pk enorm vermogen (hij weegt maar 800kg) aangezien andere standaard kevers maar 34pk hebben | |
Turquaz52 | maandag 9 februari 2009 @ 11:25 |
quote:Mijn pony uit 88 had 75 PK.. ![]() ![]() | |
VlaDje | maandag 9 februari 2009 @ 11:36 |
quote:Dat is dan ook ruim 18 jaar na de 60's ![]() ![]() | |
T42 | maandag 9 februari 2009 @ 12:06 |
quote:mijn jetta uit 84 had al 80pk ![]() maar een eend uit 88 had ook maar 24pk ![]() mijn mercedes uit 69 heeft 182pk maar jij kent het verschil niet tussen water en luchtgekoeld ![]() kevers uit 1988 hadden al een injectie motor 1600cc maar wel luchtgekoeld (55/60pk) een eerlijk een pony is geen cult wagentje ![]() | |
2cv | maandag 9 februari 2009 @ 18:29 |
quote:29 ![]() | |
T42 | maandag 9 februari 2009 @ 19:15 |
quote:haha ok jah ik heb daar geen verstand van ![]() | |
Turquaz52 | maandag 9 februari 2009 @ 19:21 |
quote:Ik had nog een carburateur weetjewel.. Om hem elke morgen stationair te houden moest ik 2 minuten lang plankgas geven.. ![]() En hij had maar een 4 bak waar ik de 3 nooit van gebruikte, altijd plankgas in de 2 na de 50 endan meteen in de 4 ![]() ![]() Plus het feit dat ik een dakraam had en jij niet ![]() SPOILER | |
T42 | maandag 9 februari 2009 @ 19:27 |
quote: deze is me 1e auto nogaltijd ![]() toen motor slecht werd kon ik gewoon starten ![]() en ik durfte toen nog gewoon naar spa circuit te rijden ![]() maar dit is een projeckt voor over een tijdje die ik al in de stalling heb staan. ![]() en deze heeft ook opendakje over zo beetje het hele dak ![]() | |
Turquaz52 | maandag 9 februari 2009 @ 19:43 |
quote:Waahahahaa.. kvind je echt cool man ![]() ![]() Ik beschouwde het niet echt als mijn kindje zoals jij je Kevertje behandeld denk ik.. Voor mij was het gewoon een vervoer van A na B, en voornamelijk dus van einde van mijn straat (want mn ouders wisten van niks) na school.. en daarna meestal hangen met vrienden.. ![]() Hierna heb ik nog een escortje gehad uit 92.. ![]() ![]() Dit was mijn aftrap autotje die ik voor 50 euro meekreeg met 2 weken APK, en daarna is die na sloop gegaan.. Ik ben nog Automaagd om het zo te zeggen, dit waren maar vluchtertjes ![]() ![]() Mijn eerste auto wordt zowiezo een Oldtimer, of het nu een Kever is of een 944 ![]() | |
invine | maandag 9 februari 2009 @ 20:23 |
schameteloze tvp ![]() | |
T42 | maandag 9 februari 2009 @ 21:23 |
quote:misschien heb ik binne kort ook 2 vw busjes (T2 en T3) ![]() ik heb al aantal auto's gehad ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 11 februari 2009 @ 18:46 |
Any Updates..?? ![]() | |
T42 | woensdag 11 februari 2009 @ 21:55 |
quote:aan kever nog niet 2 busjes weet ik nog niet de T2 had veel roest op plaatwerk. en de T3 zag er perfeckt uit maar had een slechte motor | |
Turquaz52 | donderdag 12 februari 2009 @ 11:07 |
quote:Gewoon de onderstel van de T3 onder de T2 schuiven, en een Golf 3/4TDI blokje er in ![]() Neemaare, is de T2 niet te verhelpen met wat las skils..? ![]() En de T3.. gewoon een TDI blokje er in.. (zijn zo te vinden voor heul weinig..!!) ![]() | |
VlaDje | donderdag 12 februari 2009 @ 11:49 |
quote:Waarom had ik deze reactie verwacht ![]() ![]() ![]() | |
T42 | donderdag 12 februari 2009 @ 13:01 |
quote:ik zoek een orginele bus geen frankenstein auto ![]() T2 is te verhelpen met lassen jah maar ik zoek een redelijke dagelijkse auto geen opknapper. en turbo is voor mietjes weet je nog ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 13 februari 2009 @ 20:32 |
quote:Een oldtimer is toch een auto die wat meer aandacht wilt.. Tja, je moet het er voor over hebben ![]() En mijn reactie was eigelijk als grap bedoeld, maar het wordt wel vaker gedaan ![]() | |
T42 | vrijdag 13 februari 2009 @ 23:04 |
quote:ik heb al rijtje van die aandacht auto's ![]() ![]() ik zoek een oldtimer die me naar me werk tuft en wat kan laden, trekhaak heeft en vw is ![]() ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 14 februari 2009 @ 20:40 |
quote:Een Opel Tigra!! ![]() Hahhahahhaa, een W126 niks voor jou? Tis welliswaar geen VW, maar wel een daily? En of een Golfje 1? (eventueel zelfs GTI?) Of perse ouder dan 30 jaar? Wat dacht je van een Polo uit de jaren '70? ![]() 't is maar wat? | |
T42 | zondag 15 februari 2009 @ 22:03 |
quote:opel nooit! ![]() mercedes ook NOOIT MEER!!! golf 1 is wel leuk, miss die polo ook ![]() heb een neus van een T1 gekregen ![]() zoek eigelijk dus een T3 of LT | |
kraaksandaal | maandag 16 februari 2009 @ 00:53 |
Zeg nooit nooit. | |
T42 | maandag 16 februari 2009 @ 09:15 |
quote:ik weet dat nu wel zeker ![]() rijden is nog nooit zo saai geweest!!! geef mij maar een kever of oude bus zonder enige bekrachtiging of luxe ![]() | |
Turquaz52 | maandag 16 februari 2009 @ 10:13 |
quote: ![]() Een Benz uit 83 (W126) vind ik IMO VELEN MALEN Lekkerder rijden dat een auto uit 2008 ![]() De vering van zo'n slagschip, het comfort, airco, stuurbekrachtiging, 4x electrische ramen + Centraal Deurvergrendeling, leer, 100L LPG en alles dr op en dr aan ![]() Dat is gewoon rijden met een dikke grijns op je kop ![]() Maar Opel zowieso Nooit ![]() En wat ga je met de T1 neus/kop doen dan..? ![]() ![]() ![]() | |
Anthraxx | maandag 16 februari 2009 @ 11:33 |
Citroen boven alles qua vering. | |
T42 | maandag 16 februari 2009 @ 11:33 |
quote:wat jij nou noemt wil ik juist niet in een auto ![]() dus liefst bijna geen vering ![]() die neus wil ik omtoveren in een tafel ![]() van een VW T1 Neus een tafel maken [ Bericht 3% gewijzigd door T42 op 16-02-2009 11:46:40 ] | |
Turquaz52 | maandag 16 februari 2009 @ 19:52 |
quote:Dan moet je maar een kart kopen voor op de openbare weg ![]() | |
T42 | maandag 16 februari 2009 @ 21:05 |
quote:dat is mijn kever al ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 19 februari 2009 @ 17:36 |
quote:Achja.. ![]() Das Stimmt ![]() | |
T42 | zondag 1 maart 2009 @ 00:29 |
update: (slechte gsm foto's) nieuwe bak die als goed gereviseerd is ooit ![]() ![]() me nieuwe motor ![]() ![]() | |
Turquaz52 | zondag 1 maart 2009 @ 01:40 |
quote:Dat blok ![]() Alweer un ander..?? ![]() | |
j0rrit | zondag 1 maart 2009 @ 12:33 |
quote:Bling bling. ![]() Voel je er niet wat voor om een keer voor een performance blok (relatief that is ![]() | |
T42 | zondag 1 maart 2009 @ 13:28 |
quote: deze had ik al gekocht maar moest hem nog ophalen in den haag quote:bling bling motorkap er over ![]() die blokjes zijn iets te duur alle onderdelen ben ik nu 750 euro kwijt geweest (bak + onderdelen en de motor) setje carbs kosten nieuw al 600 ![]() http://www.paruzzi.eu/webwinkel/?zoektrefwoord=2172&category= | |
T42 | dinsdag 3 maart 2009 @ 14:37 |
nu duidelijke foto's![]() ![]() ![]() en ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 3 maart 2009 @ 19:01 |
Hey man!! Je mist een distributie riem en een waterpomp ![]() | |
HPoi | dinsdag 3 maart 2009 @ 21:26 |
knap motortje. ![]() | |
T42 | dinsdag 3 maart 2009 @ 22:12 |
quote:jah vin ik onzin dingen dus niet nodig | |
Turquaz52 | dinsdag 3 maart 2009 @ 22:15 |
quote:Ahh zoo.. ja wat moet je er mee he.. ![]() | |
Anthraxx | woensdag 4 maart 2009 @ 07:49 |
quote:Inderdada ![]() ![]() | |
Anthraxx | woensdag 4 maart 2009 @ 07:50 |
De Turquaz52 vraag is natuurlijk: past er een Turbo op? | |
T42 | woensdag 4 maart 2009 @ 09:27 |
quote:jah en neej ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 5 maart 2009 @ 01:25 |
quote: ![]() SPOILER | |
T42 | dinsdag 17 maart 2009 @ 16:10 |
quote:dat gaat niet met dubbele carbs. maar project staat op stop omdat ik een huis heb gekocht ![]() | |
68Chevelle | dinsdag 17 maart 2009 @ 16:34 |
quote:Je timing is knap waardeloos ![]() | |
T42 | dinsdag 17 maart 2009 @ 18:09 |
quote:hier niet jammer genoeg ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 17 maart 2009 @ 20:10 |
kewl.. met garage..? ![]() | |
T42 | dinsdag 17 maart 2009 @ 20:28 |
quote:nope onbetaalbaar voor mij alleen ze staan toch allemaal in de stalling | |
MaartenHaarlem | dinsdag 17 maart 2009 @ 22:09 |
Hey , T42 waar haal jij het chroomwerk vandaan voor je kevert? Wij hebben er ook 1 staan om op te knappen in de ''dode'' uurtjes... en ban binnen is de complete bekleding al gefixt/vervangen/gerepareerd. | |
T42 | woensdag 18 maart 2009 @ 08:26 |
quote:daar doe ik zelf helemaal niks aan dat blinkt teveel voormij ![]() kunt www.henkdehoog.nl proberen | |
T42 | donderdag 2 april 2009 @ 22:43 |
kan het niet laten ![]() ![]() op de 1e foto staat de tank tegen mijn bootje aan ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 3 april 2009 @ 18:39 |
Jij crosst denk ik iets wat harder dan mij met jou bak ![]() ![]() | |
T42 | vrijdag 3 april 2009 @ 20:09 |
quote:cross nu niks meer ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 3 april 2009 @ 23:44 |
quote:Kheb nog iets van 70/75liter bio-ethanol staan in de schuur ![]() | |
T42 | zaterdag 4 april 2009 @ 12:50 |
quote:en waar moet ik die in gooien? door de benzine dop loopt het nu gewoon de weg weer op ![]() | |
Turquaz52 | zondag 5 april 2009 @ 22:16 |
quote:Gewoon opdrinken.. tis toch gratis ![]() | |
T42 | maandag 6 april 2009 @ 18:38 |
quote:gooi maar in je uno ![]() | |
Turquaz52 | maandag 6 april 2009 @ 19:36 |
quote:rijdt ie al op ![]() | |
T42 | donderdag 9 april 2009 @ 22:24 |
hier wat foto's:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier zie je hoe krom de voor as is van ooit een ongelukje met een 2 weken oude opel ![]() ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door T42 op 09-04-2009 22:30:14 ] | |
Turquaz52 | vrijdag 10 april 2009 @ 10:35 |
wehehehhee.. hoe is wat gebeurt ![]() | |
T42 | vrijdag 10 april 2009 @ 11:16 |
quote:die snee mij af en wou koppelen in een automaat. daarom het oranje spatbord dus nieuwe as komt er ook in | |
Turquaz52 | vrijdag 10 april 2009 @ 11:28 |
quote:ahzoo.. ![]() | |
T42 | woensdag 3 juni 2009 @ 12:04 |
![]() me budel ride | |
T42 | donderdag 17 september 2009 @ 00:14 |
auto is nu motor loos en project is nog steeds op ijs gezet | |
T42 | donderdag 5 november 2009 @ 18:18 |
zal ik eens een fok inzamel aktie houden ![]() doneer uw centjes maar ![]() | |
Googolplexian | donderdag 5 november 2009 @ 19:27 |
quote:Ik wil die Kever wel weer op de weg zien. ![]() edit : http://link.marktplaats.nl/293892900 [ Bericht 8% gewijzigd door Googolplexian op 05-11-2009 19:33:17 ] | |
T42 | vrijdag 6 november 2009 @ 12:19 |
quote:snel met orginele carb?? heb wel de zelfde uitlaat. damn 750 euro? mijn had ik voor minder en die blinkt ![]() |