ff het vinkje toon geavanceerde zoek opties aan vinken. Daar staat dan tussen :quote:Op maandag 19 januari 2009 01:26 schreef Game_Error het volgende:
Oei, ik speel volgens mn fans in de middenmoot, maar ik wil zelf voor promotie gaan
Waarom is overigens in hemelsnaam dat zoeken op afkomst van een speler eruit? ik heb een tijdje niks gekocht, maar ik mis het behoorlijk nu ik een nieuwe spits voor zo'n vier miljoen zoek, het liefst dus een Nederlander.
Zijn ze nou weer vergeten de stroom uit te zetten?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff het vinkje toon geavanceerde zoek opties aan vinken. Daar staat dan tussen :
Geboren in :
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zijn ze nou weer vergeten de stroom uit te zetten?
Iedereen is vast aan het snorren.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel jammer dat daar verder niemand op in ging.
Nu wel maar toen ik dat de 1e keer zei ging er ook bijna niemand op in.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Iedereen is vast aan het snorren.
Een grap met vergane glorie dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu wel maar toen ik dat de 1e keer zei ging er ook bijna niemand op in.
Ja helaas.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een grap met vergane glorie dus.
Ik ben sowieso een laatslaper, en helemaal in weken dat ik moet studeren. Echter is er nu nog iets, namelijk dit:quote:Op maandag 19 januari 2009 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja helaas.
Waarom ben jij in hemels naam nog wakker?
Moest gewoon wakker blijven omdat er 1 of andere debiel het nodig vond mn dorp aan te vallen (op Travian) om iets over 3e.![]()
En dat is? Een speler?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een laatslaper, en helemaal in weken dat ik moet studeren. Echter is er nu nog iets, namelijk dit:
224127403
Dat is altijd zo. Het is een leuke speler en die heb je niet zo maar. Helaas.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jep.
Bagger ik dacht dat ik hem had. Werd werkelijk in de slotsecondes nog overboden...
heb gelukkig een alternatief
231981352
Hmm nu helemaal, 200k wat te gortig. Wel 20 minuten extra langer opblijvenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Het is een leuke speler en die heb je niet zo maar. Helaas.
Ik zou voor die 2e gaan. Die is nog 17. Die andere is al weer zo oud voor slechts goed. Ok hij heeft leuke bij stats. Maar voor hij echt leuk wordt is ie al snel 22 of ouder.
Hey Mmmmmmmmmaniack ja ikke ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef maniack28 het volgende:
Outpostsssssssssssssss ook nog wakker?
Ik ook nog
Das minder maar was wel te verwachten. Suc6 ermee en tot morgenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm nu helemaal, 200k wat te gortig. Wel 20 minuten extra langer opblijven
Edit: ik had die eerste dus echt bijna op 139k
klok stond al op 0
Je stadje doet het nog?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Mmmmmmmmmaniack ja ikke ook.
Nog een paar tellen. Ik ga nu naar mn bedje toe!
![]()
[..]
Das minder maar was wel te verwachten. Suc6 ermee en tot morgen
Ik heb gewoon een grotere kamerquote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef maniack28 het volgende:
Hier maar 2 stappen.. mietjes
Ik heb geen supporter meer, afgelopen en koop geen nieuwe... kut HTIk moet maar eens zienw at ik vdoe voor volgend seizeon, heb nog 10 mil cash op de bank!
Ik heb een groter huisquote:Op maandag 19 januari 2009 03:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grotere kamer
Ga slapen man! Of zit je ook knetterstoned achter je PC?quote:
Nog twee minuten.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ga slapen man! Of zit je ook knetterstoned achter je PC?![]()
quote:Hoogste bod: 75 000 ¤ door FC Mattheus Eugenius
Het bieden is geëindigd!
Je kunt altijd nog wat U20 spelers of NT spelers geen trainen met je geld.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef maniack28 het volgende:
Hier maar 2 stappen.. mietjes
Ik heb geen supporter meer, afgelopen en koop geen nieuwe... kut HTIk moet maar eens zienw at ik vdoe voor volgend seizeon, heb nog 10 mil cash op de bank!
Je moet altijd even naar seconden kijken. Als je klikt op dat ding dat je een reminder van de afloop wilt hebben, dan zie je vervolgens in het tekstvak de precieze tijd op de seconde af staan. Is altijd wel leuk om even te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm nu helemaal, 200k wat te gortig. Wel 20 minuten extra langer opblijven
Edit: ik had die eerste dus echt bijna op 139k
klok stond al op 0
Done.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Kan jij niet soliciteren voor die baan dan? Of heb je het niet over de Fed banen op Hattrick?
Edit :
Ik heb gezorgd dat er 2 mensen die baan kunnen hebben. Als jij dan solliciteert zal ik je aan nemen en dan kan je ook nieuwsbrieven versturen.![]()
Klassebehoud is dan wel zeker in ieder geval.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
Komend seizoen 2 gepromoveerden met 137 en 150 hatstats 1 bot en 1 degradant met 219 hatstats. Die laatste zal lastig worden met zn goed mid. Misschien dan dit seizoen toch maar als 2e promoveren mocht ik geen kampioen kunnen worden.
1 2 | 30-07-2006 loosdrecht fc JHMWMJZMN 3 000 ¤ 310 |
Wat waren zijn aankoop stats?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:30 schreef rompompom het volgende:
[ code verwijderd ]
Het duurt effe en kost wat trainingsarbeid, maar dan heb je ook wat om te verkopen..
Dat was nummer twee van m'n middenveld helden. De laatste wordt de klapper, hopelijk. Die heeft Reusachtig positiespel en ten tijde van verkoop uitmuntend passen. Daarnaast redelijk ervaring en goed leider. En dan es kijken wat ik met de centen ga doen. Effe paar leuke mid-trainees aanschaffen, denk ik en dan zien waar we komend seizoen eindigen.
Geen idee, dat moet ik vanmiddag effe thuis nakijken. Maar veel meer dan matig positiespel en zwak passen zal het niet zijn geweest. Verkocht met Bovennatuurlijk/uitmuntend.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat waren zijn aankoop stats?
Dankequote:Op maandag 19 januari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je sollicitatie maar ff geaccepteerd
Matig positiespel voor 3000. Wat een tijden waren dat toch... Nu raak je ze voor 0 nog niet kwijt.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet ik vanmiddag effe thuis nakijken. Maar veel meer dan matig positiespel en zwak passen zal het niet zijn geweest. Verkocht met Bovennatuurlijk/uitmuntend.
Minder.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Matig positiespel voor 3000. Wat een tijden waren dat toch... Nu raak je ze voor 0 nog niet kwijt.
Wat zou die hebben opgeleverd als je hem toen had kunnen verkopen met de stats van nu...
Zou zomaar kunnen. Toen zaten conditie en SH nog niet in de TSI en je blijft altijd van die geilerds houden.quote:
Daar zit inderdaad wat in...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Toen zaten conditie en SH nog niet in de TSI en je blijft altijd van die geilerds houden.
Succes alvast. Wat denken de fans ervan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef foetre het volgende:
Dit seizoen doe ik een gooi naar het kampioenschap.Alles is mogelijk!
Haha. Die van mij leggen wat dat betreft de druk ook niet al te hoog...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn fans denken net als afgelopen seizoen aan top-4, legt de druk niet te hoog in ieder geval
Top 4 .Vorig seizoen was dat handhaving terwijk ik 2e werd.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes alvast. Wat denken de fans ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |