abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65187279
Vanmiddag heb ik genoten van mijn lievelingsmuziek. Of tenminste... dat was de bedoeling.

De afgelopen jaren heb ik regelmatig ***live*** ***live*** ***live*** geluisterd naar liedjes uit de beste film ooit. Het verhaal van Maria, de gouvernante van 7 kinderen die rechtstreeks uit het klooster komt. Ze wordt verliefd op de vader en hij op haar. Ze gaan trouwen en alles lijkt goed, maar dan wordt het spannend! De nazi's jagen ze op en ze moeten zich verstoppen. Tot overmaat van ramp verraad oudste dochter Liesl ze bijna, omdat ze schrikt van het feit dat d'r allereerste liefde nazi blijkt te zijn. Maar dit wisten jullie natuurlijk allemaal al.

De muziek in de film, maar ook in het theater is wisselend. Soms vrolijk, dan weer romantisch of verdrietig. Maar altijd muzikaal. Voor mij was de film altijd een synoniem van muzikaliteit en ritmegevoel. Tot vanmiddag. Het live concert. Vorige keer was het behoorlijk in de maat en was de articulatie van de songteksten ook behoorlijk goed. Maar vanmiddag. Het was dat ik wist waar het over ging en welke muziek het was, maar anders had ik het, helaas, of misschien was dat wel beter geweest, niet herkend.

Toongevoel, ritme, gevoel voor muziek, articulatie, heldere kinderstemmen. Het was nergens te bekennen. Dat was een flinke tegenvaller. En dat terwijl ik het beter gewend ben, ik weet dat het beter kan, zuiverder, X-factor-jury-bestendig. Misschien was het daarom wel zo'n teleurstelling.

Ik hoop dat het volgend jaar beter is. Dat moet wel. Slechter kan niet iig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65188791
Waar was dat live concert?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65197176
Dat was ms het probleem, ik hoorde het via de telefoon. Dat heb ik al eerder gehad, maar toen klonk het wel goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_65198149
Dan is het niet vreemd dat de kwaliteit van het geluid tegenviel.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65203829
Het geluid was ook niet zozeer het probleem, maar het gezang enzo. Als ik erbij was geweest, was het ook niet zo'n succes denk ik.
*OUD heilige*
pi_65205527
Wie heeft je laten meegenieten?
pi_65206152
Onbekend nummer. Dat doen ze altijd. En dat sla ik op in m'n mobiel en de volgende keer is het weer een ander nummer. Vannacht heb ik hem maar uitgezet voor de zekerheid. Hoopte eigenlijk op een lange voicemail die ik vaak zou kunnen luisteren.
*OUD heilige*
pi_65206655
Euh.. huh? .
pi_65206865
De afgelopen 5 (?) jaar word ik zeker eens per jaar gebeld door een stel fok!kers die allemaal heftig fan zijn van de beste film aller tijden. Gisteren belden ze dus weer en ik vond dat ik daar wel een review van kon maken. Mijn zusje (behoorlijk muzikaal) en mijn zwanger konden er ook niks van maken, dus ik had zelfs al wat onderzoek gedaan naar de mening van anderen.

En omdat ik geen idee heb wie er aan het zingen waren, maar ik het zeker waardeer leek dit me een verstandige optie.
*OUD heilige*
pi_65207044
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:56 schreef YPPY het volgende:
De afgelopen 5 (?) jaar word ik zeker eens per jaar gebeld door een stel fok!kers die allemaal heftig fan zijn van de beste film aller tijden. Gisteren belden ze dus weer en ik vond dat ik daar wel een review van kon maken. Mijn zusje (behoorlijk muzikaal) en mijn zwanger konden er ook niks van maken, dus ik had zelfs al wat onderzoek gedaan naar de mening van anderen.

En omdat ik geen idee heb wie er aan het zingen waren, maar ik het zeker waardeer leek dit me een verstandige optie.
Veel langer al! Op de 5 jaar meet heeft Mike nog gebeld! En dat was zeker niet de eerste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')