Vidn het juist wel fijn om tegen het einde als een soort van god rond te lopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon normal, dan is de game niet echt moeilijk maar ook niet TE makkelijk. Je loopt gewoon op een rustig tempo door alle missies heen. Wanneer je echter hogere levels wordt (level 15+) Dan kun je wel naar hard gaan omdat je dan genoeg bescherming en fire power hebt om ook de moeilijkste vijanden goed te lijf te gaan.
Vond ik ook wel, maar het werd wel sneller saai als je alles onehit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vidn het juist wel fijn om tegen het einde als een soort van god rond te lopen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef OMG het volgende:
[..]Waarom moest ik hierom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
In Maartquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:16 schreef Blinker het volgende:
Wanneer verhogen ze die level cap nou eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gisteren door Operation Anchorage heen gelopen. Ik was in een paar uurtjes klaar.
Erg dure add-on voor 2 uur speelplezier en een paar 'nieuwe' armours en een beschadigd wapen.Dus al met al niet de moeite waard voor dat geld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Microsoft ding.. Zwaaien met een zak geld waar je als developer moeilijk nee tegen kan zeggen (zeker in deze economisch instabiele tijden) en dan moet je je game half af, voor de kerst uitbrengen.. En dan kan je later niet eens een boxed expansion uitbrengen, nee, dan moet je DLC releasen voor Microsoft points..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
Echt een bethesda dingDie DLC van Oblivion was ook nix!
Fallout 3 was niet half af, die game is gewoon compleet. De dlc in de winkel verkopen gaat niet daar is het simpelweg te klein voor en dan lopen de kosten te hoog op. Daarnaast is deze dlc een simpele uitbreiding, niets essentieels dus je bent absoluut niet verplicht hem te kopen aangezien je wat extra uurtjes gameplay hebt maar verder eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Microsoft ding.. Zwaaien met een zak geld waar je als developer moeilijk nee tegen kan zeggen (zeker in deze economisch instabiele tijden) en dan moet je je game half af, voor de kerst uitbrengen.. En dan kan je later niet eens een boxed expansion uitbrengen, nee, dan moet je DLC releasen voor Microsoft points..
De Morrowind uitbreidingen waren pas tof
Welk lvl ben je? Want als je laag lvl bent kan het inderdaad lastig zijn om langs de mutants te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kom ik in godsnaam in het technology museum , kom er maar niet bij in de buurt
Als je in de mall bent (die grote vlakte) dan moet je er zonder problemen kunnen komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ben lvl 7 , die mutanten ben ik niet zo bang voor, maar zie hem wel op de map , kom er alleen niet bij
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:57 schreef Rossdale het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:18 schreef JK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar Super Mutants zijn sexloos, dus wat maakt het uit
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |