Dat ook weer niet, maar je snapt vast wel wat ik bedoelquote:Op zondag 18 januari 2009 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want de vorige was politiek incorrect?
Ik moest drie keer kijken en toen zag ik pas dat er een vrom van inkijk was, dus tja, zo erg was het nou ook weer niet op 60 bij 60 pixelsquote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar je snapt vast wel wat ik bedoel
Ach, we zitten hier altijd met van die gevallen die dat wel zien he. Sta jij blijkbaar toch nog niet lang genoeg droogquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moest drie keer kijken en toen zag ik pas dat er een vrom van inkijk was, dus tja, zo erg was het nou ook weer niet op 60 bij 60 pixels
Iddquote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb het weer eens verknald
En dan vragen jullie je af waarom ik nog vrijgezel ben
Zelfs ik zag het niet, dus...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef Puala het volgende:
Ach, we zitten hier altijd met van die gevallen die dat wel zien he. Sta jij blijkbaar toch nog niet lang genoeg droog
sommige mannen worden er blijkbaar lyrisch van en dat komt natuurlijk de kwaliteitposts niet ten goedequote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moest drie keer kijken en toen zag ik pas dat er een vrom van inkijk was, dus tja, zo erg was het nou ook weer niet op 60 bij 60 pixels
Nou poe poe, als mensen al op die 3 pixels geilen...quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, we zitten hier altijd met van die gevallen die dat wel zien he. Sta jij blijkbaar toch nog niet lang genoeg droog
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou poe poe, als mensen al op die 3 pixels geilen...
my thoughts exactly.. Maar blijkbaar is elke pixel er 1quote:Op zondag 18 januari 2009 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou poe poe, als mensen al op die 3 pixels geilen...
inleveren dat geld..quote:Op zondag 18 januari 2009 20:48 schreef PieterBas het volgende:
Ah, ik heb mijn weddenschap al verloren..
wat heb je verknald?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef The_Dean het volgende:
Verknallen.. nee.. leermomentjequote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik lees nu de TT pas echtquote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef HostiMeister het volgende:
Zonder Paula's Uiers is deze TT ook ineens een stuk minder
Dan ga je maar switchen tussen topics, dan blijf je ze zienquote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef HostiMeister het volgende:
Zonder Paula's Uiers is deze TT ook ineens een stuk minder
quote:
Waar heb je ze nog meer staan dan? Mocht toch niet meer op fokquote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan ga je maar switchen tussen topics, dan blijf je ze zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |