Nee doe ik niet aanquote:
ik zal ze echt niet forwarden hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zal ze echt niet forwarden hoor
U wish hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
ya can't blame a fella for tryin'quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Olep het volgende:
Ik wou net mijn dagelijkse foto naar remlof sturen, maar goed.
[ afbeelding ]
Ik schrijf nooit, dus let niet op mijn handschrift
Niet dat ik remlof dagelijks een foto stuurquote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]haha! doe remmie ook meteen de groetjes van mij
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Red_Cat het volgende:
Nou lieve mensjes! Nog bedankt voor dit lieve topic, misschien nog tot vannacht, maar ga nou echt ff liggen want ik donder zowat om!![]()
![]()
http://www.kinderplezier.com/?p=taal-groep3quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef Olep het volgende:
Ik wou net mijn dagelijkse foto naar remlof sturen, maar goed.
[ afbeelding ]
Ik schrijf nooit, dus let niet op mijn handschrift
Leuk. Ik hoef niet dagelijks pennen in elkaar te draaien en te testen, dat mag jij doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://www.kinderplezier.com/?p=taal-groep3
Dus omdat jij het handschrift van een 6 jarige bezit en ik je daar op wijs, zou van mij een pennenconstructeur en tester maken? De logica is weer ver te zoeken. Naast een handschrift van een 6 jarige ook het denkvermogen daarvan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Leuk. Ik hoef niet dagelijks pennen in elkaar te draaien en te testen, dat mag jij doen.
Ludo! Mijn glas wijn, wat doe je?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus omdat jij het handschrift van een 6 jarige bezit en ik je daar op wijs, zou van mij een pennenconstructeur en tester maken? De logica is weer ver te zoeken. Naast een handschrift van een 6 jarige ook het denkvermogen daarvan?
Bij mij op de middelbare school zat een jongen die precies op die gast leek. De eerste keer dat ik die foto zag dacht ik dan ook dat hij het was.quote:
Je herkent me nogquote:Op zondag 18 januari 2009 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij mij op de middelbare school zat een jongen die precies op die gast leek. De eerste keer dat ik die foto zag dacht ik dan ook dat hij het was.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |