Dit topic zal in de vergetelheid raken met als gevolg een langzame dood te sterven.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:25 schreef Red_Cat het volgende:
Gezellig, maar wat gaat er nu verder gebeuren met dit topic? Komt SHE niet nog ff stennis schoppen? Ah toe, ah toe, ah toe
Ik zal het vast wel overlevenquote:Op maandag 19 januari 2009 02:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit topic zal in de vergetelheid raken met als gevolg een langzame dood te sterven.
Tss jij let ook niet opquote:
Oehoe catfight!quote:Op maandag 19 januari 2009 02:27 schreef Red_Cat het volgende:
Alsof iemand dan ook naar dat verlopen lichaam wil kijken
Vast welquote:Op maandag 19 januari 2009 02:30 schreef XtremeNL het volgende:
Ik denk anders dat we hem best nog vol kunnen krijgen hoor
Mag idd aannemen dat dat niet veel problemen hoeft op te leveren.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:30 schreef XtremeNL het volgende:
Ik denk anders dat we hem best nog vol kunnen krijgen hoor
Die is al eeuwen aan de gangquote:Op maandag 19 januari 2009 02:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oehoe catfight!![]()
On-topic: cutie!!!
Jij was vast niet de enige die haar nomineerde..quote:Op maandag 19 januari 2009 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die is al eeuwen aan de gangSinds ik mevrouw genomineerd heb voor grootste fokslet en mevrouw dat niet kon hebben en gauw dr post ging veranderen. Jaloers wicht
![]()
Wel de eerstequote:Op maandag 19 januari 2009 02:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij was vast niet de enige die haar nomineerde..
Harakuju. heeft ook zoiets meegemaakt bij d'r geloof ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die is al eeuwen aan de gangSinds ik mevrouw genomineerd heb voor grootste fokslet en mevrouw dat niet kon hebben en gauw dr post ging veranderen. Jaloers wicht
![]()
Heey lievquote:Op maandag 19 januari 2009 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Harakuju. heeft ook zoiets meegemaakt bij d'r geloof ik.
Oi schat.quote:
Hoe ist met jou vanavondquote:
Net Wolverine vs Hulk gekeken.quote:
Hoorde er vanmiddag ook al iemand over. Issie leuk?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Net Wolverine vs Hulk gekeken.
Ik kan niet wachten op de wolverine film.
De Wolverine film bedoel je?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:41 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hoorde er vanmiddag ook al iemand over. Issie leuk?
Nee wolverine vs hulkquote:Op maandag 19 januari 2009 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
De Wolverine film bedoel je?
Nog geen idee, gezien de trailer moet ik hem gewoon zien. (Al is deadpool er zonder masker en zonder littekens maar toch).
Nerd interesse.
Duurt maar 32 minuten ofzo! Serieus!quote:
Hmmz maar es downlooien dan, word wel nieuwschierig.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Duurt maar 32 minuten ofzo! Serieus!
Wel tof hoor, daar niet van.
Maar ga hem niet kijken als film.
Niet live-action hoor. Het is animatie.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:44 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hmmz maar es downlooien dan, word wel nieuwschierig.
Hoeft ook niet, animatie kan ook freaking vet zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet live-action hoor. Het is animatie.
Maar Lady Deathstrike + Sabretooth + Omega red + Deadpool is gewoon leuk.
Slaap lekkelquote:Op maandag 19 januari 2009 02:49 schreef TimKuik het volgende:
Ik kom nog even melden dat ik ga pitten. Morgen 08:00 op.
Space u allen later!
Deadpool is toch die gast van je ava?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet live-action hoor. Het is animatie.
Maar Lady Deathstrike + Sabretooth + Omega red + Deadpool is gewoon leuk.
Klopt, een man zonder respect voor de 4de muurquote:Op maandag 19 januari 2009 02:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Deadpool is toch die gast van je ava?
Fuck yeah. In de Hulk vs Wolverine zegt hij nog terwijl hij z'n afgehakte arm probeert te fixen: It's like a puzzle.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Deadpool is toch die gast van je ava?
Slaap lekker mopquote:
Hahaha klinkt vetquote:Op maandag 19 januari 2009 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Fuck yeah. In de Hulk vs Wolverine zegt hij nog terwijl hij z'n afgehakte arm probeert te fixen: It's like a puzzle.
In de strips is hij nog grappiger.
Nou en johquote:
Het is geen WoW.quote:
Dat speel ik jaquote:
Dat is wel weer zo.quote:
Zo erg is dat nou ook weer niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |