Dit topic zal in de vergetelheid raken met als gevolg een langzame dood te sterven.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:25 schreef Red_Cat het volgende:
Gezellig, maar wat gaat er nu verder gebeuren met dit topic? Komt SHE niet nog ff stennis schoppen? Ah toe, ah toe, ah toe
Ik zal het vast wel overlevenquote:Op maandag 19 januari 2009 02:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit topic zal in de vergetelheid raken met als gevolg een langzame dood te sterven.
Tss jij let ook niet opquote:
Oehoe catfight!quote:Op maandag 19 januari 2009 02:27 schreef Red_Cat het volgende:
Alsof iemand dan ook naar dat verlopen lichaam wil kijken
Vast welquote:Op maandag 19 januari 2009 02:30 schreef XtremeNL het volgende:
Ik denk anders dat we hem best nog vol kunnen krijgen hoor
Mag idd aannemen dat dat niet veel problemen hoeft op te leveren.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:30 schreef XtremeNL het volgende:
Ik denk anders dat we hem best nog vol kunnen krijgen hoor
Die is al eeuwen aan de gangquote:Op maandag 19 januari 2009 02:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oehoe catfight!![]()
On-topic: cutie!!!
Jij was vast niet de enige die haar nomineerde..quote:Op maandag 19 januari 2009 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die is al eeuwen aan de gangSinds ik mevrouw genomineerd heb voor grootste fokslet en mevrouw dat niet kon hebben en gauw dr post ging veranderen. Jaloers wicht
![]()
Wel de eerstequote:Op maandag 19 januari 2009 02:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij was vast niet de enige die haar nomineerde..
Harakuju. heeft ook zoiets meegemaakt bij d'r geloof ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Die is al eeuwen aan de gangSinds ik mevrouw genomineerd heb voor grootste fokslet en mevrouw dat niet kon hebben en gauw dr post ging veranderen. Jaloers wicht
![]()
Heey lievquote:Op maandag 19 januari 2009 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Harakuju. heeft ook zoiets meegemaakt bij d'r geloof ik.
Oi schat.quote:
Hoe ist met jou vanavondquote:
Net Wolverine vs Hulk gekeken.quote:
Hoorde er vanmiddag ook al iemand over. Issie leuk?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Net Wolverine vs Hulk gekeken.
Ik kan niet wachten op de wolverine film.
De Wolverine film bedoel je?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:41 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hoorde er vanmiddag ook al iemand over. Issie leuk?
Nee wolverine vs hulkquote:Op maandag 19 januari 2009 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
De Wolverine film bedoel je?
Nog geen idee, gezien de trailer moet ik hem gewoon zien. (Al is deadpool er zonder masker en zonder littekens maar toch).
Nerd interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |