Uit de Michael Jackson clipquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef pfaf het volgende:
NOS zuigt echt gigantisch. Geen herhalingen, één camerapositie en de helft van de belangrijke momenten wordt simpelweg niet getoond.
Was het ook natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 19:15 schreef Prosac het volgende:
Ik krijg door de samenvatting het gevoel dat het een reguliere eenvoudige overwinning was.
Dat mis ik juist totaal niet, die analyses. Maar die tijd mogen ze wel gebruiken voor meer momenten van de wedstrijd.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat er geen reclame tussen zit, maar een korte analyse met 'een' Jan van Halst zou niet verkeerd zijn. Daarnaast vind ik ze vaak slecht gemonteerd.
Er zal vast nog wel een addertje onder het gras zitten aangezien er ook nog een kastje moet komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:00 schreef detulp050 het volgende:
Tip trouwens:
http://www.ah.nl/acties/a(...)ticle.eredivisielive
1,99 een dvd + 2 mnd gratis eredivisie live
Idd , als ze dat onnozele geneuzel er eens uitlaten scheelt ook al weer een beetje. maar het blijft allemaal snel snel snel.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef pfaf het volgende:
NOS zuigt echt gigantisch. Geen herhalingen, één camerapositie en de helft van de belangrijke momenten wordt simpelweg niet getoond.
Dan kan je het denk ik beter meteen afschaffen als je het hebt binnen hebt als dit mogelijk is anders zou je er nog voor moeten dokken.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:43 schreef detulp050 het volgende:
Er staat iets over gratis gebruik decoder, maar je moet het na die twee maanden wel opzeggen (1mdn opzegtermijn)
achteraf?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:44 schreef pfaf het volgende:
En dit enorm overdreven achteraf gemaakt commentaar is het toppunt van triestheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |