De oplossing tegen de toenemende verharding van het spel.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat filmpje over scheidsrechters. Ik hield het niet meer.
In Japan en Rusland doen scheidsrechters het zelfs met blote vuisten.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
De oplossing tegen de toenemende verharding van het spel.
Eens met deze man.quote:
Dat fragment met Rinus Israel hebben ze nu ook al zo vaak getoond bij de NOS de laatste jaren.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Veerboot het volgende:
Kijkcijfers zijn wel weer ouderwets goed (rond de 3 miljoen).
Veel reclame, uitrekgedrag, etc. Maar inderdaad: grappig dat dat zoveel kijkers scheelt. Inhoudelijk was RTL zeker niet slechter dan de NOS nu.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:12 schreef BB-boy het volgende:
Waarom keken de helft van die mensen niet naar het voetbal toen het op RTL was?
Ridicuul.
Zal wel vast en zeker o.a. te maken hebben met hun tyfus reclameblokken. De uitzendingen van de KNVB beker zijn ook al een hel. Man o man wat een gedrocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:12 schreef BB-boy het volgende:
Waarom keken de helft van die mensen niet naar het voetbal toen het op RTL was?
Ridicuul.
Tuurlijk niet, maar irritant is het welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:18 schreef koningdavid het volgende:
Echte voetballiefhebbers laten zich echt niet afschrikken door een reclameblokje o.i.d.
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef SimK het volgende:
Wat een slordigheden weer. Het Eredivisielogo dat er precies voor zit bij een mogelijke handsbal. Aangeven dat El Ahmadi gewisseld is, terwijl je de commentator op dat moment hoort zeggen dat ie aan de bal is.
Van die kleine dingetjes. Behoorlijk irritant
Rtl had en nam ook meer tijd voor een samenvatting.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar irritant is het welNeemt ook wat plezier weg.
Ik weet nog steeds niet wat fijner is, RTL vond ik qua aandacht voor wedstrijden en lengte stuk beter maar reclame's vind ik erg vervelend.
Voor mijn gevoel nam RTL veel meer tijd voor de wedstrijden, maar als je de reclame's weg haalt dan is de netto-tijd vergeleken met NOS ongeveer gelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |