Lol hij is echt niet het meest irritant hoor, en ja dat vallen is gewoon dom maar vaak word het gewoon extra uitgelicht.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajacieden schuiven het altijd op "afgunst". Maar het is wel typisch dat bijna iedere supporter die niet van Ajax is kotst op Suarez.
Vreemd dat er bij die Ajacieden nooit eens een lichtje gaat branden en het ALTIJD maar gooit op die "afgunst"
Ja, hij kan een redelijke balletje trappen.
En zeer zeker JA het is de meest irritante voetballer op de Nederlandse velden. (En NEE Ajacieden, da's geen jaloezie)
En az'ers, vast gefeliciteerd
Zeker een kakkerlak ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Dos37 het volgende:
WTF gebeurde daar bij de graafschap, dat wordt weer terug met de hekken.
Door dat soort idioten heb je netten voor het uitvak etc.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:33 schreef golfer het volgende:
Die idioot mag wat mij betreft een levenslang stadionverbod.
Hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
toivonen lijkt een betere aankoop te zijn dan die spits van ajax
Die spits van Ajax heeft er vooralsnog 5 doelpunten meer in het net liggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
toivonen lijkt een betere aankoop te zijn dan die spits van ajax
je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die spits van Ajax heeft er vooralsnog 5 doelpunten meer in het net liggen.
Maar even zonder gekheid. Het is natuurlijk voorbarig om nu al te roepen welke spits beter is. Zeker om zijn spel tegen zo'n matige tegenstander als graadmeter te nemen.
Lucht.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef mcyodogg het volgende:
Hofland
Wie of wat dekt de beste man daar?
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:48 schreef Fortitudo het volgende:
timmer die voor de zoveelste keer op zn knieen met allebei de handen op de grond slaat: priceless![]()
Wel ironisch, aangezien het een goede beslissing was in dit geval van van de arbitrage.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef xJapser het volgende:
Alsof dat zo'n enorme verassing is dat die gast 1 jaar SV + 1000,- boete krijgt. Het staat verdomme op borden op de hekken gehamerd. Maar gut gut wat erg toch allemaal weer ...
Het wordt eens tijd dat ze doorkrijgen dat door dat inconsequente gedrag van scheidsen en grenzen sommige mensen helemaal over de zeik gaan op de tribunes, en als je dat ontkent dan kom je nooit in een stadion volgens mij.
Neemt niet weg natuurlijk dat je niet het veld op moet rennen om iemand een beuk te geven maar het zat er een keer aan te komen.
Staat dat bij jullie op bordjes? Assistent neer beuken = een jaar stadionverbod?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef xJapser het volgende:
Alsof dat zo'n enorme verassing is dat die gast 1 jaar SV + 1000,- boete krijgt. Het staat verdomme op borden op de hekken gehamerd. Maar gut gut wat erg toch allemaal weer ...
Kan een PSV'er dit bevestigen?quote:"Ik weet niet welke grensrechter het was, maar durf haast te zeggen, Berry Simons. deze was wel grensrechter daar. Deze man staat in Eindhven bekend als fanatiek P.S.V. supporter. Wat ik zelf raar vindt, dat een inwoner uit Eindhoven een wedstrijd mag leiden of bijstaan van PSV, al was het maar om de schijn tegen te gaan"
Ja, dan kan je er verder als grensrechter ook weinig aan doen. Als er zelfs bij een goede beslissing al tere zieltjes kunnen gaan flippen. Gewoon het stadion uitsleuren en even een paar goede tikken geven, zo'n mongool.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef xJapser het volgende:
Dat zeg ik toch ook slimmerd. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat de grens ernaast zit, maar wist jij dit meteen toen die goal viel? Nee. Dus dan flippen er bepaalde zieltjes en dan krijg je op den duur zoiets als dit.
Die grens bedoel je?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, dan kan je er verder als grensrechter ook weinig aan doen. Als er zelfs bij een goede beslissing al tere zieltjes kunnen gaan flippen. Gewoon het stadion uitsleuren en even een paar goede tikken geven, zo'n mongool.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Overigens ging me de ophemeling van Toivonen wel erg ver. De verschrikkelijk matige dekking en het gelukkige doelpunt werd voor het gemak maar even over het hoofd gezien. Zelfs ik had met zulke tegenstand wel een doelpunt gemaakt.
Vooral mooi hoe ze zijn 'loopactie' bij de 2e goal even accentueren, terwijl hij amper aanzet
quote:Toivonen maakt PSV zoveel sterker.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef xJapser het volgende:
Dit wel, maar je moet het in het beeld van de gehele wedstrijd bekijken. Dit was een van de zeldzame goede beslissingen van de middag helaas.
Ach.. Nijhuis heeft jaren op Vak P gestaan bij Twente (fel anti-Groningen) en krijgt ook gewoon wedstrijden van Groningen toegewezen. Over het algemeen valt er weinig aan te merken, hoewel het Vak-P verleden wel terugkomt bij een slechte middag.quote:
Tom formuleert moeilijker zinnen dan hij aan kan. Hij ziet zichzelf als de nieuwe legende onder de prestatoren, waar wij later nog over zullen spreken tegen onze kleinkinderen. Helaas Tom... je mislukte volzinnen ten spijt.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:05 schreef DeVinger het volgende:
Ik haat die Tom Egberts met zijn mislukte zinnen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
Het is toch wel vrij duidelijk dat ze bij de knvb een keer een andere kampioen willen
Hoe vaak is Ajax dit seizoen genaaid?
Daar kwamen we ff goed weg jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die tweede bal op de paal was echt hilarisch.
Uitzending morgen is 20 minuten langer dan die van vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo maar even terugkijken
De lengte van de samenvatting zal morgen en zondag wel weer anders zijn gezien het aantal wedstrijden
Ja begint nu, op 3.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef Rots het volgende:
Is het sportjournaal eigenlijk ergens terug te zien? Nee zeker
begint nuquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef Rots het volgende:
Is het sportjournaal eigenlijk ergens terug te zien? Nee zeker
Geen dankquote:
dat scheelt weerquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Uitzending morgen is 20 minuten langer dan die van vandaag.
Velthuizen had wel meer 'kleine' foutje vandaag opbotsen tegen je eigen verdediger waardoor SCH weer een kans krijgt , en hij speelde nog even verstopetje achter het reclamebordquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Velthuysen tikte de bal nog net even aan waardoor Henrique 'm niet goed raakte volgens mij.
Ach laat toch, ff genieten nu.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:02 schreef Dos37 het volgende:
Twente moest eerst, we stonden boven Ajax. Kut Nos
Ik at ook pannekoekenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:04 schreef Prosac het volgende:
Vriendin bakt pannenkoeken, Studio Sport aan, ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |