Ik wacht nog even.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik zal geen namen noemen,
Ik moest lachenquote:Ik zal geen namen noemen, maar een van de mods waarvan de naam suggereert dat hij percelen met houtige planten bewaakt heeft hier best wel een handje van.
Tot er namen genoemd gaan worden? Die aanpak faalt, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:
Ja, ik zie niet in waarom niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Tot er namen genoemd gaan worden?
Prima, thee genoeg hier.quote:Die aanpak faalt, kan ik je uit ervaring vertellen.
Zie dit topic maar als een soort algemene verkenning, een brede maatschappelijke discussie.
Mag ik hier even ongezouten mijn mening verkondigen?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, ik zie niet in waarom niet.
[..]
Aja, dan blijven er maar een paar over.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mag ik hier even ongezouten mijn mening verkondigen?
Daarom niet. Ging overigens níet over dezelfde mod, al beginnen beider namen met dezelfde letter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik mag em wel hoor. Hij heeft nog wel es posts waar je om kan lachen.heitieh
Sorry... 't Is de griep, helder denken kost me momenteel nog meer moeite als anders...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef Beelzebufo het volgende:
Nou niet je eigen topic gaan verbaggeren ajb.![]()
Too much information.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef Copycat het volgende:
Verzuurd tot diep in mijn vagina.
Om over de jeuk maar te zwijgen.quote:
Dan moet je krabben. Of je laat een kat los en propt een muis in je vagina.quote:
Ja, desbetreffende mod is nooit eerder bekritiseerd tenslotte.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef BrandX het volgende:
Wel opvallend. Het zijn beide KLB mods (jaja, ik ben Einstein) misschien ligt het wel aan je eigen humor cq. postgedrag c.q. het postgedrag van anderen wat jou wel ligt maar de mods niet?
tis maar een ideetje natuurlijk.
Die heb ik gemistquote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mag ik hier even ongezouten mijn mening verkondigen?
Daarom niet. Ging overigens níet over dezelfde mod, al beginnen beider namen met dezelfde letter.
Ach, houdt de boel een beetje levendig, ja toch? Anders was er niets te mekkeren in FBquote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, desbetreffende mod is nooit eerder bekritiseerd tenslotte.
Ja, want je mag niet tegen Danny inquote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
Users die het aanmoedigen dat andere users hersenloze robots of slaven van Danny worden wanneer ze mod zijn geworden, hoewel het onvermijdelijk is
Nee want anders trekt ie zijn stekkers uit julliequote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, want je mag niet tegen Danny in
Pas op hoor, hij belt je werkquote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik dacht na de TT dat het over Juup ging
Gefeliciteerd! Je hebt me aan het lachen gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik zal geen namen noemen, maar een van de mods waarvan de naam suggereert dat hij percelen met houtige planten bewaakt heeft hier best wel een handje van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |