Wow, jij bent echt te dom.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk jong, tis al goed met je uitlokkingsverhaal
Zeg dan gewoon gelijk dat je inderdaad vind dat Suarez geen doodschop verdient, dan ben je klaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt te dom.
Het ging in de context van het onderwerp.. het gedrag van Suarez. Met 'uitlokken' bedoel ik niks anders dan de realiteit in het voetbal dat zulke spelers meer kwaad bloed zetten idd. Dat zegt helemaal niets over of ik zelf vind dat zulke reacties dan normaal of goed te praten zijn. Ik ben het eigenlijk juist met jou eens maar je doet zo raar en hyper dat je dat niet eens doorhebt en alleen van je af loopt te schoppen als een klein kind met zn vingers in zn oren.... dus nogmaals; doe es normaal.
Nee hij was te snelquote:Op zondag 18 januari 2009 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heeft Suarez schoppen gekregen dan? Viel toch wel mee.
Ik denk dat Bouaouzan daar toch wel anders over denkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Davids was de hele wedstrijd op hem aan het inhakken.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Gewoon met ernstige hoofdwond/hersenschudding/schedelbreuk zo'n assist kunnen gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gabri wat een goaltje van hemOok hoe Suárez hem geeft
Moet je nagaan wat ie kan als ie fit isquote:Op zondag 18 januari 2009 17:52 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Gewoon met ernstige hoofdwond/hersenschudding/schedelbreuk zo'n assist kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |