uitzondering bevestigd de regelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik draag Nikes omdat de meeste andere schoenen mijn beetje misvormde voeten nogal pijn doen en ik geen zin heb in orthopedische schoenen. Ben ik nu direct een pauper die in elke tent geweigerd moet worden?
En daarna zeggen dat je zelf allstars draagt, nee nu is je punt echt direct gemaakt.
Mijn vriendin draagt All stars, dus ik vind het zo vaag om jongens in All stars te zien. Dat, en ik heb sinds die 2 uur durende reclamekutfilm (I, Robot) ook een hekel aan All stars. Iquote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
uitzondering bevestigd de regel![]()
all stars zijn redelijk studentikoos
Voor de beeldvorming:quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik zit niet bij het corps en draag geen zwarte puntschoenen.
gewoon all stars of pantofola d'oro
de merken kloppen iig, voor de rest heb ik andere en zijn mijn allstars zoals het hoort, versleten en viesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming:![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:04 schreef hmmmz het volgende:
[..]
en zijn mijn allstars zoals het hoort, versleten en vies
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Lage all Stars zijn dan wel weer vet.
heb ik eindelijk een fan, is het geen mooi lief meisjequote:Op maandag 19 januari 2009 18:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]!
Ik begin een steeds grotere fan van je te worden![]()
[..]![]()
Normale ook
Sorry dat ik je teleurstelquote:Op maandag 19 januari 2009 18:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
heb ik eindelijk een fan, is het geen mooi lief meisje![]()
maar toch leuk, een fankan er tenminste iets leuks in m'n sig.
die heb ik ook (gehad), van die gele van een paar seizoenen terug, vind de modellen van de laatste tijd alleen niet zo heel mooi meerquote:
corpsbalschoenen noem ik datquote:
Ah, Floris van Bommel bedoel je? Daar heb ik ook een aantal paar van, zijn topquote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
die heb ik ook (gehad), van die gele van een paar seizoenen terug, vind de modellen van de laatste tijd alleen niet zo heel mooi meer
Ik zou dus nooit van mijn leven met zon naam op mn schoenen lopenquote:
ja floris van bommel uiteraardquote:Op maandag 19 januari 2009 19:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, Floris van Bommel bedoel je? Daar heb ik ook een aantal paar van, zijn top
Waarom deden ze dat ? of denken ze dat de straat ook een onderdeel is van de 't Fustquote:ging de uitsmijter even iemand op straat aanspreken samen met zijn mede uitsmijter.
Dat is een nieuwe, agressief worden om schoenen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee hoor. hier worden alleen nikes geweerd, zoals gezegd omdat anders bepaalde groepen personen agressief kunnen worden.
Ik kan er ook niks aan doen, maar dat zei een kleerkast tegen een vriend van me die toen nikes aanhad en werd geweigerd.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef jnee877 het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe, agressief worden om schoenen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |