Ik ben thuis...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk morgen. Degene zit nu volgens mij in Nijmegen.
Omdat jij mod moet wordenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !
Wrom sta ik nog steeds in de TT
Maar de rest van de Ajacieden staat in het uitvak...quote:
Je komt in aanmerking voor de inhoudelijke inputquote:
Ik ben er niet vanavondquote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef RayMania het volgende:
Vanavond zou misschien ook wel kunnen. Hm.
Oeh, wat spannend !quote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef RayMania het volgende:
Zout-in-ogen-strooi actiequote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef denthemen het volgende:
Heb je al contact gehad met de nieuwe mod Ray?
spannend!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef RayMania het volgende:
Ray komt niet buiten de randstad, dus heeft ie je virtueel aangeraakt ?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je komt in aanmerking voor de inhoudelijke input
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Heeft ook al rechten, is alleen nog niet blauwquote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef denthemen het volgende:
Dan ben ik het dus nietquote:Op zondag 18 januari 2009 17:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Heeft ook al rechten, is alleen nog niet blauw.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Daar laat ik je vrij inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje eigen invullen der creatieve scills
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Alsof zwarten geen rechten hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Heeft ook al rechten, is alleen nog niet blauw.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar laat ik je vrij in![]()
Stukje eigen invullen der creatieve scills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |