Ah zo, ik heb Pete Namlook juist leren kennen door zijn AIR-dingen en zijn samenwerking met Richie Hawtin...quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt. Het project was er interessant genoeg voor, toch denk ik dat het meerendeel van de mensen die Richie Hawtin nu als favoriete Dj/held beschouwen überhaupt geen enkel benul hebben wie Pete Namlook is
Ik refereerde eerder al even aan hem door deze te posten:quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:51 schreef teknomist het volgende:
Is Marc LeClair al in dit topic genoemd?
[ afbeelding ]
Eén van de beste ambiént/glitch-albums ooit.
-editquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:57 schreef teknomist het volgende:
Effe een vraagje... hoe heet die gast van de BBC die excelleert in field recordings?
Vet, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik refereerde eerder al even aan hem door deze te posten:
Maar bijzonder terecht dat je dat album ter sprake brengt.. Echt geweldig.
Overigens is hij een "nieuw" project begonnen 5mm.
Het is een audiovisueel ambient project.quote:
Weer een juweeltje.. Vooral de CV313 Morning Dub.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Yorrit het volgende:
vers van de pers
Intrusion - The seduction of silence
Ja idd.. Ook erg goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef teknomist het volgende:
Nieuwe van Murcof (Versailles) is ook mooi.
Ik weet niet of je de nieuwe al gehoord hebt, maar ik ben er nog niet uit of ik RoS of Rigning beter vind. Dat RoS geniaal is staat buiten kijf, maar Rigning klinkt érg goed en geëvolueerd. Het minimalisme uit RoS gecombineerd met wat aspecten uit Will I Dream During the Process?quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:43 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zijn 1e album op Force Inc. (Rhythm Of Snow) is veruit de beste imo
Yep. Het is sowieso beide van bijzondere kwaliteit, Rigning 2 vind ik de de beste van de LP.. Laat ik dan zeggen dat RoS me meer aanspreekt..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de nieuwe al gehoord hebt, maar ik ben er nog niet uit of ik RoS of Rigning beter vind. Dat RoS geniaal is staat buiten kijf, maar Rigning klinkt érg goed en geëvolueerd. Het minimalisme uit RoS gecombineerd met wat aspecten uit Will I Dream During the Process?
Het enige dat ik mis bij Rigning is een track van epische lengte. Zoals Snowflake 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |