Yeh. Empyrean vind ik vooral een toffe track. Quantec is ook wel okee trouwens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Yorrit het volgende:
dan vind je Echospace - the coldest season natuurlijk ook de shit
yea man ben zwaar into de Dubtechno..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Yeh. Empyrean vind ik vooral een toffe track. Quantec is ook wel okee trouwens.
jaah die gast is de shitquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:59 schreef Yorrit het volgende:
owja http://myspace.com/blingthenoise
http://bling.lsdxm.com
superchille dub en ambient!
Klopt, al vind ik de oude Vainqueur werken, met name Reduce 2, sterker. Arrange & Process thoquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:57 schreef IrfieJ het volgende:
Quantec![]()
vergeet Substance & Vainqueur niet .. ook erg geniaal.
.
vainqueur - solanusquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:03 schreef ehqo het volgende:
Nieuwe dub techno namen is altijd goed!
[..]
Klopt, al vind ik de oude Vainqueur werken, met name Reduce 2, sterker. Arrange & Process tho [ afbeelding ].
ben ik het wel mee eens eik..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:03 schreef ehqo het volgende:
Nieuwe dub techno namen is altijd goed!
[..]
Klopt, al vind ik de oude Vainqueur werken, met name Reduce 2, sterker. Arrange & Process tho [ afbeelding ].
Klopt, maar ik vind deze mooierquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef DutchErrorist het volgende:
De OST van Amelie van Yann Tiersen...
Ik vind ze allemaal mooiquote:
Ik wil in dit geweldige topic geen spelbreker zijn.. Maar ik vind Burial bijzonder overschat en een hype.. Daarnaast vind ik zijn sound ook vrij cheesy en oppervlakkig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:53 schreef IrfieJ het volgende:
whaaaaaaaaaaaa ik heb burial hier nog niet gezien :
nou jaah gewoon alles downen/kopen van die dude..
(Minimale) Dubtechno is nooit weggeweest en goed beschouwd de basis van wat jaren later (helaas) een hype werd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef Yorrit het volgende:
Marko Furstenberg
hm volgens mij had MUZ ooit een dubtechno topic.. ff kijken of ik die nieuwe leven in kan blazen.. dubtechno heeft een dikke comeback gemaakt in 2008
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:57 schreef IrfieJ het volgende:
Quantec![]()
vergeet Substance & Vainqueur niet .. ook erg geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |