Ik ken ze, ik vind Sgnl_Fltr iets te, bleek, ofzo. Maar wel vermakelijk. Ken je Pub ook?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep. Het is sowieso beide van bijzondere kwaliteit, Rigning 2 vind ik de de beste van de LP.. Laat ik dan zeggen dat RoS me meer aanspreekt..
Misschien vind je Danny Kreutzfeldt (sgnl_fltr) ook wel wat @ Databloem, Thinner, of download van hem op Stadtgruen:
www.stadtgruenlabel.net/index.php?locator=releases&id=27
Wat industrieeler..
Yep. Ook vaak erg goed..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ken ze, ik vind Sgnl_Fltr iets te, bleek, ofzo. Maar wel vermakelijk. Ken je Pub ook?
Overigens eis ik een heruitgave van Will I Dream During the Process? op LP.
Check ook o.a. Off The Sky (J.corder) (=ook Thinner, Autoplate) en samen met Pheek(Archipel boss) Social System.. En verder:quote:
Stone in Focus is mijn favoriete ambient nummer ooit. Staat alleen op de Japanse uitgave van ambient works part 2 geloof ik.quote:
Ja klopt. Is iig best lastig om aan te komen! Ik had eerste de 'normale' uitgave van Ambient Works II en wist zodoende niet van Stone In Focus af. Kwam het ooit een keer tegen op YouTube. Gelukkig maar, want het is een geweldig ambient nummer.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:31 schreef On het volgende:
[..]
Stone in Focus is mijn favoriete ambient nummer ooit. Staat alleen op de Japanse uitgave van ambient works part 2 geloof ik.
Stone in Focus was mijn eerste kennismaking met Aphex Twin, had hem jaren geleden los gedownload van limewire. Dit soort nummers komen ook vaak terug in de Salad Fingers tekenfilmpjes.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:39 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja klopt. Is iig best lastig om aan te komen! Ik had eerste de 'normale' uitgave van Ambient Works II en wist zodoende niet van Stone In Focus af. Kwam het ooit een keer tegen op YouTube. Gelukkig maar, want het is een geweldig ambient nummer.
Mijn eerste kennismaking met Aphex Twin was Heliospan op repeat voor 5 uur achter elkaar tijdens de allereerst paddotrip.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef On het volgende:
[..]
Stone in Focus was mijn eerste kennismaking met Aphex Twin, had hem jaren geleden los gedownload van limewire. Dit soort nummers komen ook vaak terug in de Salad Fingers tekenfilmpjes.
Nice! Ik heb hem een keer op Mdma gespaced terwijl ik vordhosbn draaide, fijne herinneringen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn eerste kennismaking met Aphex Twin was Heliospan op repeat voor 5 uur achter elkaar tijdens de allereerst paddotrip.
O ja, die moet ik nog steeds eens checken.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:41 schreef On het volgende:
Six Organce of Admittance luistert ook wel lekker weg, psychedelische folk
Heb je Weighing Souls With Sand-Retail van The Angelic al gehoord? Prachtige plaat, zoveel emotie uit zo'n bak herrie.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, die moet ik nog steeds eens checken.
luister nu naar The Angelic Process. Wel wat zwaar op de maag maar wel errrrg relaxed![]()
Ja, dat was een gebroken hand. Wat bedoel je met retail? Ik heb hier de plaat liggen (rondjes draaiend atm), erg mooi idd.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:09 schreef On het volgende:
[..]
Heb je Weighing Souls With Sand-Retail van The Angelic al gehoord? Prachtige plaat, zoveel emotie uit zo'n bak herrie.
Jammer dat de frontman van het duo zelfmoord heeft gepleegd, hij kon geen muziek meer maken door een blessure of zo.
Ah niks, ik kopieerde de text gewoon even van mijn mapje maar dat stond er nog achter van de download.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, dat was een gebroken hand. Wat bedoel je met retail? Ik heb hier de plaat liggen (rondjes draaiend atm), erg mooi idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |