Zo dronken als dat ze was dan, not donequote:
jahquote:
je zat e rmaar 4 naastquote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef eer-ik het volgende:
Ik zat er niet eens bar ver vandaan!
Whehe, wij hebben niet van die "wisselbekers" in de vriendengroep zitten.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
jahdus ik zou nooit meer wat met hosti's vrienden iets kunnen krijgen
onzin
onze vriedenkring kennende
Valt wel mee toch!quote:
Jawel, is anders met die vriendengroepquote:Op zondag 18 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
jahdus ik zou nooit meer wat met hosti's vrienden iets kunnen krijgen
onzin
onze vriedenkring kennende
pardonquote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel, is anders met die vriendengroep
Deze in Nijmegen doet iedereen iedereen
ja...misschien moet ik maar eens iemand buiten onze vriendekring leuk gaan vinden .....gewoon voor de uitzondering enzoquote:
Daarover gesproken, over welke boy had je het nou in je smsjes vrijdagquote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ja...misschien moet ik maar eens iemand buiten onze vriendekring leuk gaan vinden .....gewoon voor de uitzondering enzo
Hoi.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ja...misschien moet ik maar eens iemand buiten onze vriendekring leuk gaan vinden .....gewoon voor de uitzondering enzo
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik zo, geheel tegen mijn principe in, eens een whoppert ga halen.
Jullie kunnen ook niet van elkaar afblijven he, stelletje vuilakkerts.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarover gesproken, over welke boy had je het nou in je smsjes vrijdag
Ik eet eigenlijk nooit snack.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarover gesproken, over welke boy had je het nou in je smsjes vrijdag
Ja, ik had er eigenlijk al een.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik had er eigenlijk al een.
zit standaard in m'n laptop
dus........
Hoelaat hebben we de eerste sessie?
niet wat?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef GlowMouse het volgende:
Hee, niet valstellen.
Ja hoor, dat mag ookquote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb geen laptop ....
nog niet iig
ik kijk welmag dat
![]()
Oi ik was stoned weet ik veel wat jij bedoelde met je dronken assquote:
goeie tijd voor ontbijt.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi ik was stoned weet ik veel wat jij bedoelde met je dronken ass![]()
Tijd voor breakfast
In ieder geval beter dan de McDonaldsquote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik zo, geheel tegen mijn principe in, eens een whoppert ga halen.
da is, maar dan nog is het vrij onboeiend voer imo.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan de McDonalds
Zeer zeker waar!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da is, maar dan nog is het vrij onboeiend voer imo.
ja, was foutje.quote:
quote:
klopt...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi ik was stoned weet ik veel wat jij bedoelde met je dronken ass![]()
Tijd voor breakfast
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt...maar ik weet het ef niet meer
ik weet dat nog wel... maar ik weet ef niet meer wie ik leuk vindquote:
Milouquote:
Pff... gedoe... zolang wij hem maar allemaal leuk vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet dat nog wel... maar ik weet ef niet meer wie ik leuk vind
opzich wel aardig.... last van mijn luchtpijpquote:Op zondag 18 januari 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
CaliHoe gaat het met jou?
jah want dat is veel belangrijker dan dat ik m leuk vindquote:Op zondag 18 januari 2009 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... gedoe... zolang wij hem maar allemaal leuk vinden
Duhquote:Op zondag 18 januari 2009 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
jah want dat is veel belangrijker dan dat ik m leuk vind![]()
Klopt klopt! Maar onkruid vergaat niet hequote:Op zondag 18 januari 2009 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
MilouHoe is het met jou? Lang geleden..
Ik hoef de details niet te weten hoe jouw zaterdag wasquote:Op zondag 18 januari 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
opzich wel aardig.... last van mijn luchtpijp![]()
![]()
Met mij gaat het wel goed.quote:druk op werk en gister had ik een 'ik wil naar huis' breakdown.... maar verder
met jou?
in jouw geval is dat maar goed ookquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Klopt klopt! Maar onkruid vergaat niet he![]()
goedquote:En hoe is het met jou
iets verkeerds gegeten denk ikquote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoef de details niet te weten hoe jouw zaterdag was
.
uhuhquote:
ik dacht aan iets anders, maar misschien komt dat door wat ik net op internet gedaan hebquote:tis echt een raar gevoelniet prettig
dudequote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dacht aan iets anders, maar misschien komt dat door wat ik met op internet gedaan heb![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dacht aan iets anders, maar misschien komt dat door wat ik met op internet gedaan heb![]()
Dat zal ze leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zonder koplicht naar huis fietsend kwam ik vannacht op een kruising 6 agenten tegen. Allemaal te lui om me staande te houden. Zonder boete kwam ik even later nog steeds zonder goede verlichting thuis.
filmpjesquote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
in mijn luchtpijp
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat kijk jij op internet![]()
Keurig, het gezag laat zich weer van z'n beste kant zienquote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zonder koplicht naar huis fietsend kwam ik vannacht op een kruising 6 agenten tegen. Allemaal te lui om me staande te houden. Zonder boete kwam ik even later nog steeds zonder goede verlichting thuis.
Je zat niet op rotten.com dan zeker?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
filmpjes![]()
![]()
Je kan er alles vinden![]()
wat wat? welke vraagquote:Op zondag 18 januari 2009 16:30 schreef eer-ik het volgende:
He cali, antwoord godver eens op mijn vraag.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef eer-ik het volgende:
zeg maar cali, doe je nou alleen maar internetten op werk dan?
nee. die site ken ik nietquote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zat niet op rotten.com dan zeker?
quote:
ja diequote:Op zondag 18 januari 2009 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
jah![]()
dus internetsex wordt wel lastig
tis zondag hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja die
Wel vervelend als je altijd zo zeg maar zo met ammal mensne in je kamer zit zo ja.
doe die effe een blinddoek op dan zoquote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
tis zondag hoorzit alleen maar 1 persoon in de kamer hiernaast
ik zal het m vragenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doe die effe een blinddoek op dan zo
hij zal me in mijn gezicht uitlachenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
"ja hoi, wil je even geblinddoekt verder werken want ik moet even internetsexen"
ik kan 'm geen ongelijk gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
hij zal me in mijn gezicht uitlachen![]()
![]()
heerlijk
Ze waren natuurlijk met alcoholcontrole bezig, alleen was er geen automobilist te zien, dus stonden ze een beetje voor zich uit te staren (niet mijn kant op, maar het zal niet zo zijn dat ze me niet gezien/gehoord hebben). Nou ja, scheelt weer 40 euro ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig, het gezag laat zich weer van z'n beste kant zien
3000quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef eer-ik het volgende:
Lame dit.
Ik heb een lijst met 3000 meldingen, ik moet ze stuk voor stuk eerst aanklikken en dna nog een keer op "verwerken"klikken.
wat een kutwerk
Dat heb je hè, zonder lichtquote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
(niet mijn kant op, maar het zal niet zo zijn dat ze me niet gezien/gehoord hebben).
Heb je geen stagiair tot je beschikking?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef eer-ik het volgende:
Lame dit.
Ik heb een lijst met 3000 meldingen, ik moet ze stuk voor stuk eerst aanklikken en dna nog een keer op "verwerken"klikken.
wat een kutwerk
Mijn fiets hoor je van grote afstand al, rammelt aan alle kanten.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je hè, zonder lichtDan zien ze je niet
Ja, het is echt lelijk...quote:
Nee, nu effe niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je geen stagiair tot je beschikking?
Heb je weer mazzel mee. Laatst een alcoholcontroleteam tegengekomen dat ook maar wat graag fietsers zonder licht op de bon slingerdequote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze waren natuurlijk met alcoholcontrole bezig, alleen was er geen automobilist te zien, dus stonden ze een beetje voor zich uit te staren (niet mijn kant op, maar het zal niet zo zijn dat ze me niet gezien/gehoord hebben). Nou ja, scheelt weer 40 euro ofzo.
Heb je interessequote:Op zondag 18 januari 2009 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je geen stagiair tot je beschikking?
Ja. Laatst had ik ook al mazzel, bij hetzelfde kruispunt, toen kwam een agent me tegemoet in zijn auto, maar de rijbanen zijn daar gescheiden, dus hij had moeten spookrijden om achter me aan te gaan. Dat deed hij maar niet, even keren zat er niet in, en ik kon vlak daarna een fietspad in een park op.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je weer mazzel mee. Laatst een alcoholcontroleteam tegengekomen dat ook maar wat graag fietsers zonder licht op de bon slingerde.
Misschien waren ze nog druk aan het vieren dat ze een rijbewijs hadden afgepakt.quote:SCHAGEN - De politie hield dit weekeinde op diverse plaatsen alcoholcontroles. In de nacht van zaterdag op zondag raakte een 34-jarige automobilist uit Schagen na een positieve blaastest zijn rijbewijs kwijt.
misschien hebben ze daar ook wel een leuk archief met een opblaaspopquote:
Dat wordt nooit vergeten hèquote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar ook wel een leuk archief met een opblaaspop
neequote:
hebben jullie dat nooit meegekregenquote:
nee, dus vertel.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef Californium het volgende:
[..]
hebben jullie dat nooit meegekregen
Zal wel een lang verhaal zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 16:59 schreef eer-ik het volgende:
ohja en nou doet iedereen opeens bekhouwe he....
dat valt ook wel weer meequote:
jah.... we hadden eerst een vriendinnetje bedacht... maar dat was wel erg ongeloofwaardigquote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef eer-ik het volgende:
stiekem he,
vind ik het verhaal iets minder grappig dan ik vantevoren verawcht had.
maar dat zal komen omdat je erbij geweest zou moeten zijn...
jahquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef MPG het volgende:
Dus als ik het goed begrijp was die opblaaspop zuiver imaginair?
dat zou idd wel erg ongeloofwaardig zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... we hadden eerst een vriendinnetje bedacht... maar dat was wel erg ongeloofwaardig
ik denk het ookquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
Eigenlijk is Kees gewoon elk weekend een andere chick aan het ballen
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zou idd wel erg ongeloofwaardig zijn
Maar goed, opzich, he...
Doet me aan een R&P topic denken, de personen achter de Internetpersoonlijkhedenquote:
Ik denk dat je bij mij niet echt iemand andes gaat vinden...quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me aan een R&P topic denken, de personen achter de Internetpersoonlijkheden
ik ben stiekem een dik en lelijk meisje dat bij mams en paps woont..quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me aan een R&P topic denken, de personen achter de Internetpersoonlijkheden
Ssjt, ik dacht dat we het daar niet over zouden hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben stiekem een dik en lelijk meisje dat bij mams en paps woont..![]()
hier op internet kan ik me toffer voordoen... daar voel ik me goed bij
dan zit ie ook te fokken in de club...quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ja oke, bij jou heb ik dat idee ook niet, bij sommige anderen wel. Kees is gewoon een baas die elke weekend een ander wijf neukt, zuipt en rookt als een ketter en gewoon een saaie baan heeft
sorry... ik weet dat je mijn internetpersoonlijkheid cool vind... maar deal er nu maar gewoon mee dat je een dik lelijk sneu wijf hebt lopen neukenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ssjt, ik dacht dat we het daar niet over zouden hebben
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben stiekem een dik en lelijk meisje dat bij mams en paps woont..![]()
hier op internet kan ik me toffer voordoen... daar voel ik me goed bij
Hosti kan er niet mee omgaan dat hij met een corpulent onesthetisch meisje heeft gecopuleerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:13 schreef eer-ik het volgende:
he. niet van die platte praat he.
er komen ook kinderen hier.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:13 schreef eer-ik het volgende:
he. niet van die platte praat he.
er komen ook kinderen hier.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hosti kan er niet mee omgaan dat hij met een corpulent onesthetisch meisje heeft gecopuleerd.
Zo beter?
Ach was leuk zolang het duurdequote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry... ik weet dat je mijn internetpersoonlijkheid cool vind... maar deal er nu maar gewoon mee dat je een dik lelijk sneu wijf hebt lopen neuken
goeie zin.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef GlowMouse het volgende:
Ik het echt zet ik nooit dingen van anderen op slot
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach was leuk zolang het duurdeNu is de waarheid aan het licht gekomen
Ik weet t toch, ooit wordt je eindelijk een mooi meisjequote:
volgens mij ik en cuequote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef Piles het volgende:
Ik kan het begin van de opblaaspop niet eens meer vinden, ik heb geen idee meer wie dat bedacht heeft. Er zijn teveel topics die over dat onderwerp gaan![]()
En het topic dat ik een tijdje weg was: Stage SC #456 We're flying high!Wat was ik erg toen
het lelijke eendjequote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet t toch, ooit wordt je eindelijk een mooi meisje![]()
Neuh joh, jij bent het lekkerste wijf wat ik ooit geneukt hebquote:
De waarde van die uitspraak hangt volledig af van het aantal bedpartners dat je hebt gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh joh, jij bent het lekkerste wijf wat ik ooit geneukt heb
weet ikquote:Op zondag 18 januari 2009 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh joh, jij bent het lekkerste wijf wat ik ooit geneukt heb
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ikmoet je nagaan hoe lelijk de rest was
Goed planquote:
quote:
Ben ik ff blij dat je neit vertelt dat jij mijn eerste wasquote:
hou ik netjes mijn mondquote:Op zondag 18 januari 2009 17:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat je neit vertelt dat jij mijn eerste was![]()
ow... wacht....
Lady? Zijn er echt mensen die zo heten?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
hou ik netjes mijn mond![]()
![]()
ik werk trouwens met een Lady samen
Zo heette het hondje (ja, zo'n klein keffend kuttenlikkertje) van mn exquote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lady? Zijn er echt mensen die zo heten?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lady? Zijn er echt mensen die zo heten?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:26 schreef Californium het volgende:
piles! dat topic is
omg! die goede oude spamtijd![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Snap nog steeds niet hoe ik toen ook nog gewerkt heb
Oh, en de zoektocht naar de eerste opblaaspop heb ik opgegeven
Ow zoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Noreen heeft een werkplek op het lab en dit jaar is het eerst jaar dat ze met kerst vrij heeft genomen![]()
Haar man is Ken en komt ook nog af en toe langs
wel he.. je zou het vaccin voor hep B maar hebben gemaaktquote:
Blijkbaar, kan me er ook niks meer van herinnerenquote:
Heb net alle topics op 'opblaas' doorzocht, maar zonder succesquote:jammerik weet ook niet meer wanneer dat was
Je werkt daar met helden uit je vakgebied ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
lady Noreen heeft een werkplek op het lab en dit jaar is het eerst jaar dat ze met kerst vrij heeft genomen![]()
Ik vind ze wel helden als je de HepB vaccin hebt uitgevondenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Je werkt daar met helden uit je vakgebied ofzo?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar, kan me er ook niks meer van herinnerenMaar stagebedrijf was zeer tevreden, dus ja
[..]
Heb net alle topics op 'opblaas' doorzocht, maar zonder succes
En ik ga niet 100 topics teruglezen
Zijn er echt mensen die Ken heten?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
lady Noreen heeft een werkplek op het lab en dit jaar is het eerst jaar dat ze met kerst vrij heeft genomen![]()
kennethquote:
Een collega van mij heet Kenny.quote:
joooquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Een collega van mij heet Kenny.
Die arme jongen heeft al zo vaak moeten horen: "Hehe, dat ken nie!"
Latersquote:
En als ie vermoord wordt:quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Een collega van mij heet Kenny.
Die arme jongen heeft al zo vaak moeten horen: "Hehe, dat ken nie!"
Het zijn inderdaad 3 dingen die redelijk op elkaar lijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:50 schreef PieterBas het volgende:
Tijdens de training een discussie gehad over wat nou precies een tautologie was... Pleonasme en contaminatie hadden we al uitgevogeld..
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 18 januari 2009 17:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou Paula een kloon van Cali zijn?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:56 schreef Puala het volgende:
>_< nu voel ik me echt vet beledigd
Hoi Piles
Uitgeslapenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Puala het volgende:
Hier iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Lerenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Puala het volgende:
Gezwommen, geslapen, geFOK!t. Niks bijzonders dus.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:04 schreef Puala het volgende:
Idem. Alleen in de kroeg viel het tegen. Maar wel een geslaagde avond gehad.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Uitgeslapenterwijl ik moest leren
En nu nog niet begonnen...
En 1 topic teruggelezen, dat was ook leuk![]()
zwemmenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezwommen, geslapen, geFOK!t. Niks bijzonders dus.
Hmm ja, nou jaquote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef Puala het volgende:
[..]
je moet het nu niet gaan verneuken, hup leren jij
* denkt dat ze weet wat boek open doen betekend in het Pilesquote:Op zondag 18 januari 2009 18:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm ja, nou ja
Zo eens een boek opendoen
Wat dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
* denkt dat ze weet wat boek open doen betekend in het Piles
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel redelijk denk ik
U houdt niet van verrassingen?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef eer-ik het volgende:
Zeg!
Ik heb toch helemaal niet om een kaassouffle gevraagd?
Jij wilde toch een whoppert?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef eer-ik het volgende:
Zeg!
Ik heb toch helemaal niet om een kaassouffle gevraagd?
Mja. Beter dan de mac. Maar dat zegt meer over de mac dan over de whoppert.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook op.
Was niet echt chill eigenljik
Whoppert, is dat BK? Allebei smerigquote:Op zondag 18 januari 2009 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Beter dan de mac. Maar dat zegt meer over de mac dan over de whoppert.
Whoppert is dat ding van de BK ja.quote:
da is.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Beter dan de mac. Maar dat zegt meer over de mac dan over de whoppert.
Ik wil gewoon vers gemaakt spul, dan maar 10 minuten wachtenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whoppert is dat ding van de BK ja.
Is wel te doen, als er niks beters voor handen is. Maar niet echt je van het verder.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:30 schreef Puala het volgende:
er zijn 5 jongens van de opleiding getrapt vrijdag. Kan alleen niet helemaal plaatsen waarom..
jahoor. helaas is het weekend weer voorbijquote:
Hier gaat het ook goedquote:Op zondag 18 januari 2009 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor. helaas is het weekend weer voorbij
En hoe is het met jou?
niet hierquote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, waar was je vandaag toch?
En waar is Koekiemonster![]()
quote:
Anders moet je het zeggen hoorquote:
Uitgeschakeldquote:
Voordeel van op jezelf wonen, eigen boodschappen doen en halen wat je zelf wilquote:
Nog ffquote:Op zondag 18 januari 2009 19:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voordeel van op jezelf wonen, eigen boodschappen doen en halen wat je zelf wil
quote:
quote:
Hij is wel leukquote:
Daarom staan er nog iets van 4 omheen hequote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]bedoel het niet lullig maar is niet het eerste steekoord waar ik aan denk bij jou
Sorryquote:Op zondag 18 januari 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom staan er nog iets van 4 omheen he
Als je het niet ziet, ben je blindquote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is het?!
Nee dus
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet ziet, ben je blind
Die 2e was leukquote:Op zondag 18 januari 2009 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
En anders zoeken jullie maar wat leuk voor mij
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef MPG het volgende:
Ben ik raar als ik de koekiemonster UI van Cue leuker vind dan de UI die ze nu heeft?
En die?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef MPG het volgende:
Ben ik raar als ik de koekiemonster UI van Cue leuker vind dan de UI die ze nu heeft?
Mee eensquote:Op zondag 18 januari 2009 19:57 schreef MPG het volgende:
ik zie nog steeds dezelfdequote:Op zondag 18 januari 2009 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet ziet, ben je blind
ik weet niet wat jij allemaal zietquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zie nog steeds dezelfde![]()
Maar zal welaan mij liggen
Die nieuwe is ook leukquote:
Nee, die zie ik nuquote:Op zondag 18 januari 2009 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
En die is goed bart? Want ik weet het ook niet meer nu
Neequote:
ja, die zie ik ook.quote:
Is al een stuk beterquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Laat deze wel effe staan.. we zien het wel..
Kan je dan nog steeds je nick veranderen?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Wou zelfs eigenlijk nog een andere nick.. maar wist niet echt wat.. en CG is me net wat te kort
Maar dit is alleen maar tekstquote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar koekie is minder ik.. ook maar klakkeloos van iemand gekregen destijds.
Nee, niet meer volgens mij. Moet je gelijk helemaal een nieuw account nemenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je dan nog steeds je nick veranderen?
http://i.fokzine.net/usericons/228500/PieterBaskopie.pngquote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, niet meer volgens mij. Moet je gelijk helemaal een nieuw account nemen
Wat dacht je, doe ook maar meteen een nieuwe?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, niet meer volgens mij. Moet je gelijk helemaal een nieuw account nemen
heb toevallig net wat in m'n ondertitel gezegd.. m'n fobo aangepast, nieuw UI (het beste wat te vinden was), dus ben goed opwegquote:Op zondag 18 januari 2009 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dit is alleen maar tekstZet dat dan in je sig ofso
Ik vind teksten als UI altijd zo net-niks
werkt nietquote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/228500/PieterBaskopie.png!
ja moest gelijk de goeie grootte hebben.. dus die van jou ff opgeslagen en aangepastquote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/228500/PieterBaskopie.png!
kan niet.. was alleen met die SR periode.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je dan nog steeds je nick veranderen?
Okiquote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb toevallig net wat in m'n ondertitel gezegd.. m'n fobo aangepast, nieuw UI (het beste wat te vinden was), dus ben goed opweg
Ik zocht al geruime tijd een anderequote:Op zondag 18 januari 2009 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je, doe ook maar meteen een nieuwe?
Ik vroeg me af waarom jij erin genoemd werd, that's allquote:
Ahaquote:Op zondag 18 januari 2009 20:12 schreef Puala het volgende:
[..]
ja moest gelijk de goeie grootte hebben.. dus die van jou ff opgeslagen en aangepast
Nou zwart wit, kan ik me sowieso wel in vindenquote:
Duidelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou zwart wit, kan ik me sowieso wel in vinden
Pff, nou ja, dat weet je nu dan hequote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aha
Ik dacht alSinds wanneer heeft mijn kopie opeens 2 tie.. borsten gekregen
Vogels en stuff? Of landschapstuff?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Duidelijkgisteren heel veel zwart-wit foto's gemaakt ook
Hej,. ik ben nou eenmaal een trendsetterquote:Op zondag 18 januari 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
Wordt zo wel een kleurloos zooitje hier hoor![]()
zie avatar, die stuffquote:Op zondag 18 januari 2009 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vogels en stuff? Of landschapstuff?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hej,. ik ben nou eenmaal een trendsetter
Rawrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |