quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ach schei uit. Als je gewoon normaal advies geeft wordt dat alleen maar gewaardeerd hoor.
Niet de 'goede' camera meejatten, heb andere batterijen speciaal voor jou opgeladenquote:
Ow god.. heb je haar weer...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef Hobbelpaardpoep het volgende:
[..]
Hahahaha dát is te zien aan deze reactie ja.
Geweldig hoe je in dit topic post, eerlijk waar, het is pure humor
Dat kun je hem niet afleren. Vrijwel alle katten doen dat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 05:33 schreef Kruger het volgende:
Heeft iemand ervaring hoe ik Bobster een bepaalde trekje moet afleren?
Als ik hem aai Zet hij zijn nagels uit en dan weer in (In uit in uit etc) heel schattig,
Maar slecht voor het meubilair en mijn goddelijke lijfNOT!
(Torso onderarmen onder de krassen en puncties i shit you not) Tips hierover zijn welkom.
Ik dank u voor deze informatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef Poeke het volgende:
Nog even over die beweging met nagels.. mocht iemand het interessant vinden:
De beweging van het kneden is inderdaad instinct. Wanneer kittens geboren worden en drinken bij moederpoes "kneden" ze tijdens het drinken de melkklieren om de productie op gang te houden/ te stimuleren. Dit doen (naar mijn weten) alle katachtigen maar bij wilde katten (leeuwen en tijgers enzo) verdwijnt dit instinct wanneer ze gespeend zijn. Hetzelfde geld voor spinnen... (alsin prrrr, niet de geleedpotigen) Wilde katten spinnen schijnbaar alleen wanneer ze gewond zijn. Het geluid is geruststellend.
Huiskatten daarentegen blijven eigenlijk nog een beetje in een kittenfase. Spinnen en dabben (dat kneden) zijn overblijfselen van de kittenperiode en ze laten ermee blijken dat ze iets erg fijn vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |