Ja, dat wordt toch op een grote hoop gegooid. Geef in elk geval het signalement door. Bob is zo typisch dus dat is geen probleem. Mocht die nu al ergens gevonden zijn, dan zit die al in H'veld. Soms brengen mensen ze ook rechtstreeks naar het asiel dus zal zo vragen daar. Hij zit niet bij ons in de buurt hè? Dan kan ik nog 2 getrainde katzoekertjes de buurt insturen. Zij vinden écht alles wat maar rondzwerft.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zal ik dat nu maar gewoon doen
Amivedi Hgv alleen?
Nee, vlakbij de Jumbo. Net mevrouw gesproken, klonk heel aardigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat wordt toch op een grote hoop gegooid. Geef in elk geval het signalement door. Bob is zo typisch dus dat is geen probleem. Mocht die nu al ergens gevonden zijn, dan zit die al in H'veld. Soms brengen mensen ze ook rechtstreeks naar het asiel dus zal zo vragen daar. Hij zit niet bij ons in de buurt hè? Dan kan ik nog 2 getrainde katzoekertjes de buurt insturen. Zij vinden écht alles wat maar rondzwerft.
Ja, ze is heel aardig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, vlakbij de Jumbo. Net mevrouw gesproken, klonk heel aardigmaar zij hebben nog geen melding
WAt zit er in Hveld dan
Voor wat?quote:
Oh.quote:
Hé, ik kan vanavond later op de avond wel, als je me nodig hebt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik sprong net veel te vroeg uit bed naar mn vader
"We moeten naar Kruger, hij heeft Bob kwijtgemaakt"
Moet ik daar doen dan
Kruger moet even A4-tjes ophangen met foto enzo.
Kweenie hoor maar straks gaat die terug naar zijn oude huis en dat is best ver weg.quote:
Die auto's overleeft ie nooitquote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nog steeds niet terug?Hij zou toch niet z'n oude huis aan het zoeken zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |