Bij de heren Heiden en Davis, voor zover ik me kan voorstellen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef Ericr het volgende:
Beiden, zowel allround kampioen als sprint kampioen worden is alleen voorbehouden aan de allergrootsten.
Dat zijn ze alle vijf! Holy shit, dat is echt uitzonderlijk, ja! Alle vijf werden ook Olympisch kampioen..quote:Op zondag 18 januari 2009 15:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij de heren Heiden en Davis, voor zover ik me kan voorstellen.
Bij de dames Friesinger, Petrusyeva en Kania misschien?
Lijkt me ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:38 schreef Leatherface het volgende:
Einzelganger aldus Ria, maar wel een spontane, open kerel volgens mij.
quote:
Sylvia Burka hoort er ook nog bij, dan komen we op zes.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:18 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dat zijn ze alle vijf! Holy shit, dat is echt uitzonderlijk, ja! Alle vijf werden ook Olympisch kampioen..
Ah ja, stukkie langer geleden.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Sylvia Burka hoort er ook nog bij, dan komen we op zes.
het sprinten stelt internationaal meer voor dan het allrounden dat klopt. maar ga er maar vanuit dat volgend jaar op de spelen ook op de lange afstanden schaatsers tevoorschijn getoverd worden die meedoen voor de medailles die je sinds Turijn niet of nauwelijks meer zag. Dat is gewoon inherent aan de spelenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef XL het volgende:
Hij is natuurlijk het levende bewijs dat de schaatssport internationaal niet zoveel voorstelt. Hij is een eenling die ons landje aftroeft, maar buiten Nederland hecht niemand daar waarde aan.
Wereldkampioen sprint.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef popolon het volgende:
Wat heeft 'ie nou weer gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |