Je moet wel zo'n tosti delen, want ze zijn hugequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon Gouds is idd prima!De gamba's daar zijn zo superlekker!
Tosti nog niet gedaan, hoog tijd om te proberen hoor ik.
Vidocq ook wel, maar daar ben ik nu, na 25 jaar wel een keertje op de kaart uitgekeken.
Hij snapt hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef knars het volgende:
Vidocq blijft natuurlijk wel de ultieme "even lekker ontspannen eten" tent in Gouda
Vidocq is zóóó jaren '70.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:40 schreef knars het volgende:
Vidocq blijft natuurlijk wel de ultieme "even lekker ontspannen eten" tent
Bron: ADquote:Nieuwe Sprinter vanaf maandag
GROENE HART - Op het traject Den Haag – Gouda – Woerden – Utrecht rijdt van komende maandag de nieuwe Sprinter van de NS.
afbeelding vergroten De nieuwe Sprinter van de NS. FOTO NEDERLANDSE SPOORWEGEN
Met de nieuwe trein zeggen de Nederlandse Spoorwegen een vernieuwd treinconcept te introduceren voor het 'metroachtige' verkeer over de kortere afstanden. De Sprinter heeft een lage instap, airco en informatieschermen.
De Sprinter zit volgens de NS boordevol technische snufjes, soms zichtbaar zoals LED-verlichting, camera's en een serviceknop waarmee de reiziger direct contact krijgt met NS-medewerkers. Nieuw is ook dat de machinist zichtbaar is voor de reizigers door de glazen scheidingswand, net zoals in de RijnGouwelijn. Ook dragen de nieuwe Sprinters bij aan een lager elektriciteitsverbruik en dus minder uitstoot van CO2.
Echt ? Heb nog nooit tosti's op bij Gewoon Gouds, moet ik maar eens proberen, kan ik gelijk kijken of ik er een helemaal op kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet wel zo'n tosti delen, want ze zijn huge. Maar goed, misschien kan jij 'm nu wel alleen op
Ohw die asocialiteit is me indd wel bekend van de pyramide. Op dat tijdstip kwam k ook vrij regelmatig. Dr was altijd wel wat aan de hand...quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:59 schreef 907 het volgende:
Zaterdagavond rond 03:00 gingen we shoarma eten bij de pyramide? in de korte groenedaal. Kwamen er een aantal gasten uit die toko rennen en riepen "rennen! wegwezen!" en de eigenaar erachteraan. Bleek dat ze niet hadden betaald. Het ging redelijk rap en het is dat ik ook wat gedronken had, anders had ik er echt één van z`n fiets af gehaald ...
Echt aso ...
Ik liep vlak langs jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ja, dat zal ik geweest zijn ja!
Ik dacht nog wel aan je, omdat jij meestal toch ook die trein neemt.
* Brighteyes voelt zich bekeken...
thanksquote:
Nu, zo´n sprinter zit niet echt lekker nee. Nogal hardquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet elke dag nu met zo'n Y*#&*@*(@*&@&%%#^& sprinter naar Den Haag
Ohw, lekker dan...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jawel hoor alleen tussen Gouda en DH sloeg hij een keer of 4 op de noodrem. Best tof bij een trein die mutjevol mensen is.![]()
Ik zat gelukkig op een trappetje, maar de rest van de mensen moest zich goed vasthouden.
Dat was een technische storing, wat niet 1-2-3 verholpen kon worden. Ik had die trein ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jawel hoor alleen tussen Gouda en DH sloeg hij een keer of 4 op de noodrem. Best tof bij een trein die mutjevol mensen is.![]()
Ik zat gelukkig op een trappetje, maar de rest van de mensen moest zich goed vasthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |