Daar zijn ze inderdaad lekker aan t verbouwen jah.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef 907 het volgende:
Er komt een Hema in Bloemendaal (plus nog wat nieuwe winkels), dat weet ik wel
Is het ooit begonnen dan?quote:
Het is er wel drukker dan dat het ooit geweest is bij welke supermarkt er dan ook zat.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef Elvi het volgende:
Er waren ook geruchten dat de supermarkt Plus van Ee in de korte akkeren weg zou gaan en dat daar een Jumbo zou komen.
De ándere Plusmarkt is wel weg en daar zit een Lidl. Een erg rustige Lidl. Onbegrijpelijk dat t daar niet druk is...
Last time I checked niet neequote:
Het ging. Ik nam de stoptrein naar Amsterdam en stapte in Woerden over op de vertraagde ic naar Urtecht.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:04 schreef knars het volgende:
Ja, maar als je naar Utrecht moest was het wat minder feest...
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik even blij dat ik vrij ben op maandag.
Dan was je dus net te laatquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Mip1988 het volgende:
het was dolle pret idd vanochtend met de treinen
maar toen ik aan kwam lopen ging er precies een stoptrein rijden richting den haag
In de Spoorzone loopt alles volgens mij volgens schema hoor. Hier staat een planning, en daarin staat dat ze de tweede helft van dit jaar gaan beginnen met bouwen. Misschien ben je in de war met dat Golden Tuliphotel bij het Bolwerk? Die ligt wel stil namelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef 907 het volgende:
Gorgel: H&M zou eerst komen waar nu Esprit zit. Dat is om één of andere reden niet door gegaan.
Jammer dat de verbouwing bij het station nu ook voorlopig stil ligt, door de 'kreditcrisis'.
En wordt vervolgens verbonden met het centrum dmv een loopbrugquote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
In de Spoorzone loopt alles volgens mij volgens schema hoor. Hier staat een planning, en daarin staat dat ze de tweede helft van dit jaar gaan beginnen met bouwen. Misschien ben je in de war met dat Golden Tuliphotel bij het Bolwerk? Die ligt wel stil namelijk.
Over het stationsgebied gesproken: Aan de centrumzijde komt misschien een winkelcentrum, met detailhandel - H&M wordt zoals gewoonlijk ook weer genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |