Zonder kaas nogwel?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Gouda topic 6: Waar enkel carpacio en Filet Americain gegeten wordt!"
Dat is geen moedwillig voornemen tot sabotage.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey hey hey zo reageerde wij ook niet toen XM het rotterdam topic had volgebaggerd
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is geen moedwillig voornemen tot sabotage.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dicht, en ik ga lekker geen nieuwe openen
Nietnietniet...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Gouda topic 6: Waar enkel carpacio en Filet Americain gegeten wordt!"
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nietnietniet...
*vingers in oren stopt*
Dat is flauw vals en gemeen... Ik moet nog een week of 30 wachten voor ik dat weer mag...
* vies kijkt *quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nietnietniet...
*vingers in oren stopt*
Dat is flauw vals en gemeen... Ik moet nog een week of 30 wachten voor ik dat weer mag...
Champagne is sowieso goor, dus daar heb ik niks aan gemist.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Dus je hebt ook geen champagne op met nieuwjaar?En brie mag ook al nie.... en en en euh, biefstuk, en wat voor lekkers is er nog meer wat af valt...
Je weet niet wat je mistquote:
Ik weet wel wat ik mis, want ik heb al het bovenstaande meerdere keren geproefd. Ik vind het echt heel heel heel erg vies.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist![]()
TartaarFilet
Osseworst
Biefstuk
Carpaccio
Qua structuur? Of het idee? De smaak is zo compleet anders van al die dingen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik mis, want ik heb al het bovenstaande meerdere keren geproefd. Ik vind het echt heel heel heel erg vies.
Ja iddquote:Op zondag 18 januari 2009 15:15 schreef Tokamak het volgende:
Over leegstaande panden gesproken, ik mis Italia!
Compleet offtopic, maar ik vind de structuur vies, het gegeven dat het rauw is, bij biefstuk komt er soms zelfs nog bloed uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Qua structuur? Of het idee? De smaak is zo compleet anders van al die dingen...
Dat mag wel wat vriendelijker.quote:
Een goudanees dr dieet hoort toch best in het Gouda topic?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar ik vind de structuur vies, het gegeven dat het rauw is, bij biefstuk komt er soms zelfs nog bloed uiten ik moet het gewoon echt niet eten. Krijg serieus kokhalsneigingen.
Wel eens gehad in het restaurant dat ik iets bestelde en niet wist dat dat rosé werd geserveerd. Probeerde dan meestal 1 hapje, maar daar zat ik dan vervolgens erg lang op te kauwen, ondertussen gruwelend. Precies dezelfde reactie als toen ik het voor het eerst at. Was toen nog jong, wist niets van rosé / medium en dat soort dingen. Onbevangen. Maar toch toen al dezelfde reactie.
Nee, ik ben niet zo'n vleesfan. Eet het wel, maar ben er niet dol op ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een goudanees dr dieet hoort toch best in het Gouda topic?![]()
Het is trouwens vocht met spierbindweefsel ofzo wat er uit komt, in elk geval geen bloedAnders zou ik het ook niet hoeven. Eet je eigenlijk wel orgaanvlees? Daar heb ik dit mee. Het idee alleen al ontneemt elke eetlust
Zal ik het nog erger maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een goudanees dr dieet hoort toch best in het Gouda topic?![]()
Het is trouwens vocht met spierbindweefsel ofzo wat er uit komt, in elk geval geen bloedAnders zou ik het ook niet hoeven. Eet je eigenlijk wel orgaanvlees? Daar heb ik dit mee. Het idee alleen al ontneemt elke eetlust
Komt dat ook uit een mens waar de huid nog omheen zit dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik het nog erger maken?
Tijdens mijn opleiding (uitvaartverzorging) vroeg de docent tijdens de les 'verzorging van overledenen' of iemand wel eens goed had gekeken naar het sap dat van vlees af komt, zeg maar waar dat opvang-dingetje voor in die bakjes zitten?Lijkenvocht!
Ik moest wel even slikken de eerst volgende keer dat ik weer zo'n bakje nat vlees voor me had staan.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Komt dat ook uit een mens waar de huid nog omheen zit dan?
Ik weet tegen wie ik het zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag wel wat vriendelijker..
Iemand die hier binnenkomt op zo'n wijze welkom heten, mag je gewoon achterwege laten. Of je die user nou van andere topics/reeksen kent of niet.quote:
Laat ik nu alleen net geen lichaam hebben om dat te proberenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Komt via de mond naar buiten als je het lichaam van een overledene met zijn hoofd naar beneden schuin houdt.
Anyway... zullen we het maar gewoon weer over kaas hebben. Dit is niet echt lekker luchtige praat.![]()
Goed, al het vleesch- en kaasgeneuzel voor wat het is... Rotterdam evenzo..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, ik had 'm een kwartiertje eerder.
Als ik die van :49 neem, stap ik achterin in, want dan kan ik tenminste zitten. Die van :35 zit ik een beetje in het midden. Voorin nooit, want dat is altijd stampvol.
Ja! Ik zat er ook in! Hel! Ik was net zo laat op CS als met de trein van .49.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:34 schreef Gorgelmuil het volgende:
Vandaag ook, maar die reed nog trager dan een stoptrein...
Ja, zo vroeg ga ik echt nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Zwart.
Maar vandaag zat ik in de 07.19
Hé, die zag ik rijden toen ik bij het stoplicht stond!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Zwart.
Maar vandaag zat ik in de 07.19
Jij houdt bij welke trein langs het stoplicht komt om welke tijd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, die zag ik rijden toen ik bij het stoplicht stond!
Nee, ik heb een afwijking dat ik de vertrektijden uit mijn hoofd weet in combinatie met het type trein dat voorbij komt. Dus ik stond bij het stoplicht, zag een trein voorbij komen en dacht: ah, dan heb ik nog een minuut of zes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
Jij houdt bij welke trein langs het stoplicht komt om welke tijd?
Ik wilde al posten " dat je het tijdstip van de trein noemt, en niet het nummer van de trein"quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik heb een afwijking dat ik de vertrektijden uit mijn hoofd weet in combinatie met het type trein dat voorbij komt. Dus ik stond bij het stoplicht, zag een trein voorbij komen en dacht: ah, dan heb ik nog een minuut of zes.
Jamessingel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:47 schreef Jodocus het volgende:
Een trein die langs het stoplicht komt? Hebben ze de lightrail dan al op straatniveau gebracht? Ik moet toch nodig eens onder m'n tegel vandaan kruipen....![]()
06:34 gok ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef Mip1988 het volgende:
lol ik zit er al om 06.35 in
Ik ga alleen in de stoptrein als de IC niet rijdt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef Black-Hole het volgende:
07.24 stoptrein naar Den Haag, elke werkdag ergens halverwege te vinden
Ik moet er in Zoetermeer uitquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga alleen in de stoptrein als de IC niet rijdt!
Spoor 4: ooit de in- en uitstapplaats van het boemeltje naar Alphen v.v. In de tijd dat station Gouda nog uit slechts 1 groot eilandperron bestond (spoor 3, 4 en 5). Jaren geleden dus....quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef Duvel het volgende:
Het was vanmorgen sowieso een beetje een rommeltje. Er stond zowaar een trein op spoor 4 die leeg vertrok.
Da's vandaag ook. Het blikje sardientjes is net in Voorburg... En het stroomt leeg nuquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen net te laat voor de IC van .35, dus dan maar de stoptrein van .39. NOT! Half treintje, stampvol... laat maar gaan. Komt de IC van .49... ook te kort en dus ook stampvol. Kon ik alsnog staan.![]()
Ja het is de laatste tijd wel drama met volle (stop)treinen. Meestal maar 1 treinstel terwijl er eerst 2 of 3 treinstellen waren in de spits. Gelukkig betaald de baas 1e klas dus heb ik er eigenlijk nooit last vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:07 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
Da's vandaag ook. Het blikje sardientjes is net in Voorburg... En het stroomt leeg nu
quote:GOUDA - Door een felle brand in een oud schoolgebouw in Gouda zijn in de nacht van donderdag op vrijdag zes nabijgelegen woningen ontruimd. Dat heeft de brandweer vrijdagochtend bevestigd.
De brandweer kreeg rond 02.15 uur een melding van een brand in het oude gebouw aan de Bernadottelaan, dat door twee antikrakers werd bewoond. Deze wisten zich in veiligheid te brengen.
Er zijn geen gewonden gevallen. Waardoor de brand is ontstaan is nog niet bekend.
Dit miste ik weer eens op een haar naquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zat weer heerlijk relaxed in die van :35. Fijnere trein, nog zo'n ouderwetsche koploper ipv een dubbeldekker.
Is wel een blijvertje denk ik!
Mooi niet! Gouwenaar is geboren en getogen in Gouda.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Enfermera het volgende:
Gouwenaar sinds ongeveer 2 jaar meldt zich
Pardonquote:Op zondag 1 februari 2009 21:13 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Mooi niet! Gouwenaar is geboren en getogen in Gouda.![]()
En is, v.z.v. ik weet, niet actief op dit forum.
Windkracht 7 met regen en storm. Als de NS dat al gaat aangrijpen als minder-treinen-inzetten-excuse...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Storm? Mis ik weer wat?
Zondag trouwens flinke commotie bij de veerstal, 3 ambulances, brandweer etc. Zag ik vanuit de brug bij de rotonde bij stolwijkersluis, ga ik net zoeken in de krant, gaat het om een lege auto die te water raakte.
De NS grijpt één sneeuwvlok al aan als excuus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Windkracht 7 met regen en storm. Als de NS dat al gaat aangrijpen als minder-treinen-inzetten-excuse...
Wat kansloosquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen zat de stoptrein van 07.40 blijkbaar heel vol aan de voorkant en dus reden we maar max. 40 omdat men de vluchtweg van de machinist blokkeerde!
Ja, dat doe ik ook. Ik zit liever 20 minuten en dat ik 5 minuten moet lopen, dan 20 minuten staan en 2 minuten lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar enigszins terecht, want achterin was er echt nog zoveel plek. Dan moeten al die sukkels maar gewoon achterin gaan zitten en in Den Haag een stukje lopen...
die hebben iig een iets grotere kreukelzonequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Ik zit liever 20 minuten en dat ik 5 minuten moet lopen, dan 20 minuten staan en 2 minuten lopen.
Maar dat geneuzel over een vluchtweg vind ik wel suf hoor. Alsof de passagiers een vluchtweg hebben als ze als haringen in een ton met 140 km per uur een ongeluk krijgen.
Bij een frontale aanrijding wel ja, maar als 't ding ontspoort en op de zijkant valt kan de machinist er via een zijdeur nog uit, maar de harinkjes nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef L0we het volgende:
[..]
die hebben iig een iets grotere kreukelzone
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij een frontale aanrijding wel ja, maar als 't ding ontspoort en op de zijkant valt kan de machinist er via een zijdeur nog uit, maar de harinkjes niet.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in een welles / nietes spelletje met jou.
Het balkon is de kreukelzone.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef L0we het volgende:
[..]
die hebben iig een iets grotere kreukelzone
Moet dan de dubbelganger zijn, want ik stond donderdag / vrijdag / zaterdag op een beurs in Houtenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef 907 het volgende:
@ XcUZ_Me
Liep jij trouwens afgelopen donderdagavond door de stad?(volgens mij met fiets aan de hand) Want dan heb ik je gezien
Of je hebt een dubbelganger / iemand die erg op je lijkt in Gouda
Als ik dr weer zie zal ik dr fotograferenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet dan de dubbelganger zijn, want ik stond donderdag / vrijdag / zaterdag op een beurs in Houten.
Ja, doe datquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef 907 het volgende:
[..]
Als ik dr weer zie zal ik dr fotograferen![]()
Een geboren en getogen Gouwenaar meld zichquote:Op zondag 1 februari 2009 21:13 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Mooi niet! Gouwenaar is geboren en getogen in Gouda.![]()
En is, v.z.v. ik weet, niet actief op dit forum.
Mijn werk woont in Gouda, op een bedrijventerrein notabenequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om die hele discussie aan te gaan. Jij vind Gouda troosteloos, ik Rotterdam. Nou, fijn. Gefeliciteerd. Smaken verschillen en gelukkig mag je zelf kiezen waar je gaat wonen en je werk gaat zoeken.
In die zin dat ik weinig meerwaarde zie in je opmerking. Als je geen reacties wilt, waarom post je het dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn werk woont in Gouda, op een bedrijventerrein notabeneMaar ben je nu daadwerkelijk geprikkeld door mij opmerking? Ik hoop het toch echt niet.
Als ik geen reactie wilde had ik idd niet gepost. Maar het zou best kunnen zijn dat jij het tegendeel kunt beweren door voorbeelden te noemen van dingen die heel leuk zijn aan Gouda. Maar goed. Ik ben er ondertussen al klaar mee. Bedankt voor het lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In die zin dat ik weinig meerwaarde zie in je opmerking. Als je geen reacties wilt, waarom post je het dan?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In die zin dat ik weinig meerwaarde zie in je opmerking. Als je geen reacties wilt, waarom post je het dan?
Mjah geef vooral de Rotterdammer de schuldquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef marco-ouwe het volgende:
dat bedoel ik :p
Rotterdammers voele zich altijd gelijk aangevalle
Mja, maar inmiddels al een half jaar (!!) niet meer woonachtig in R'dam en ik heb me voor zover ik me kan herinneren, ook niet meer schuldig gemaakt aan dat soort opmerkingen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als ik google op jouw nick en ":r Rotterdam" vind ik zo al 3 posts in 1 topic waar je enkel dergelijke lucht post, of andere kots/
/ smiley varianten zonder verdere inhoud. Leek me dat jij dus de gene bent die wél weet waarom een dergelijke opmerking geplaatst wordt
![]()
Jaa omdat ik net een opmerking maakte die helemaal niet aanvallend bedoelt was, en nu hebben we gezeik tusse Rotterdam en Gouda XDquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah geef vooral de Rotterdammer de schuld
Noem 1 recentequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, maar inmiddels al een half jaar (!!) niet meer woonachtig in R'dam en ik heb me voor zover ik me kan herinneren, ook niet meer schuldig gemaakt aan dat soort opmerkingen.
Jij en anderen daarentegen lijken daar maar geen genoeg van te krijgen.
Echt. Get over it.
Goed zo, laten we het dan ook maar hierbij laten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan wel wat sneren uit de Rotterdam-topics halen hoor, maar ik heb geen zin in moddergooien en oude koeien uit de sloot halen.
Hapert je 'N' toets soms een beetje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Jaa omdat ik net een opmerking maakte die helemaal niet aanvallend bedoelt was, en nu hebben we gezeik tusse Rotterdam en Gouda XD
Slaat toch nergens op, tusse ipv tussen en je begint al te zeure dat men "N" toets niet werkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hapert je 'N' toets soms een beetje?
Ik kom uit Leeuwarden, maar woon al meer dan 35 jaar in Gouda.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op, tusse ipv tussen en je begint al te zeure dat men "N" toets niet werkt.
je komt zeker uit Rotterdam
ik had het toch niet over jou (A)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:08 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Ik kom uit Leeuwarden, maar woon al meer dan 35 jaar in Gouda.
Kunnen we nu weer 'terug' naar "de meet op de markt"...?
Kom naar de marktmeet en we nemen een boekje over correcte spelling voor je mee. Enige voorwaarde: dat je je aan dat boekje houdt. Goeie deal toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op, tusse ipv tussen en je begint al te zeure dat men "N" toets niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |