Ach moots, wrs zijn de meeste redelijk blasé als het over Amanda gaat en gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef mootie het volgende:
Niemand die moet lachen om Amanda en haar ghostwriters geblaat over 'Stijlvol en niet ordinair' zijn?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ik geef mijn bron prijs als Suikeroom dat ook doet
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Suikeroom het volgende:
whaha ik druk op allemaal verkeerde knopjeswat een dolle boel!
Gepubliceerd door: Huub | op: 2009-01-20 | om: 11:29 | Reacties [ 1150 ]quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:44 schreef peeet1 het volgende:
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=151&jaar=2009&maand=01
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef Estherdv het volgende:
ik zeg dus nu helemaal niets meer he, ik krijg nu alles over mij heen, ik hoorde het ook alleen maar hoor
je hebt gelijk dont shoot the messenger, hoe kan ik het goed maken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:05 schreef Estherdv het volgende:
ik zeg dus nu helemaal niets meer he, ik krijg nu alles over mij heen, ik hoorde het ook alleen maar hoor
Die sig van Esther met graffiti bekladden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je hebt gelijk dont shoot the messenger, hoe kan ik het goed maken?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
De tweede uitzending van Pauw en Witteman komt vanavond te vervallen, en om 00.20 is er een persconferentie op Nederland 1.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Frasier het volgende:
Wordt het niet tijd de mensen hier weer hun "normale" leven op gaan pakken? De Gouden Kooi is alweer bijna een jaar ten einde...
Heb je niks anders te doen of zo? Is je eigen leven soms erg saai dat je jezelf zo druk maakt om die van een ander? Wat ontzettend zielig ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:53 schreef peeet1 het volgende:
wil je echt een nieuwtje?! Zonder mij te noemen maar om die huub kapot te maken?!
1 claire en huub gaan scheiden
2 huub heeft claire al meerdere keren geslagen en niet zomaar een tik tot een blauw oog en bont en blauw,
3 huub gaat vreemd en heel vaak!
claire is er zelf achter gekomen via smsjes en hyves! hij heeft hem al meerderen keren bedreigd!
nu is het klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |