Ze werden zo gek van mij, nou ja, haal ´m er dan maar bij.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef LastRequest het volgende:
Piet moderator?![]()
Om zelf TT's te kunnen aanpassen?
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zie nu pas dat jij 007 achter je naam hebt staan
Moblo kon pas later toch? Of niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
kwart over 10 bij de Camelot? of de samson?
Nog nooit geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het prima.
Samson en Camelot ben ik beiden nog nooit geweest, dus ik heb geen voorkeur!
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef LastRequest het volgende:
Samson en Camelot ben ik beiden nog nooit geweest
Ow was dat Camelot? Ik weet het al niet eens meerquote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Camelot was je nog bij de laatste meet waar je bij was LR, waar we zo in dat hoekje gepropt zaten.
LRquote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het prima.
Samson en Camelot ben ik beiden nog nooit geweest, dus ik heb geen voorkeur!
Toen was ik ziek weet je nog, ik heb vrijwel niks van die hele avond meegekregenquote:
Je was ook zo stil die 4 minuten dat ik je had gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen was ik ziek weet je nog, ik heb vrijwel niks van die hele avond meegekregen
Sander, je gelooft het niet, maar exact hetzelfde is hier gebeurd...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Sander het volgende:
Fuck!
Ik was dus net mijn plee aan het borstelen. Ik had de klep van de watertank afgetrokken om het binnenwerk eens te inspecteren. Mijn wc spoelt altijd nogal kut door dus ik nam eens een kijkje onder de klep. Maarja, ik heb er geen klep verstand van dus ik spoelde door, want alles leek het wel prima te doen.
Op het moment dat de drukknop terugspringt in de oude houding vliegt er een plasticje de lucht in. Normaalgesproken wordt dat plasticje tegengehouden door de klep. Maarja, de klep had ik er net afgehaald. En wat gebeurt er? Het plasticje maakt een mooie boog en klettert zo in de plee. Floep, en weggespoeld.
En nu kan ik de WC niet meer doorspoelen. Ik mis een essentieel plasticje. Kutzooi.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Sander het volgende:
Fuck!
Ik was dus net mijn plee aan het borstelen. Ik had de klep van de watertank afgetrokken om het binnenwerk eens te inspecteren. Mijn wc spoelt altijd nogal kut door dus ik nam eens een kijkje onder de klep. Maarja, ik heb er geen kloot verstand van dus ik spoelde door, want alles leek het wel prima te doen.
Op het moment dat de drukknop terugspringt in de oude houding vliegt er een plasticje de lucht in. Normaalgesproken wordt dat plasticje tegengehouden door de klep. Maarja, de klep had ik er net afgehaald. En wat gebeurt er? Het plasticje maakt een mooie boog en klettert zo in de plee. Floep, en weggespoeld.
En nu kan ik de WC niet meer doorspoelen. Ik mis een essentieel plasticje. Kutzooi.
Ik keek net ff "das je goed recht" met die kale misdaadverslaggeverquote:
Official seal of failquote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Sander het volgende:
Fuck!
Ik was dus net mijn plee aan het borstelen. Ik had de klep van de watertank afgetrokken om het binnenwerk eens te inspecteren. Mijn wc spoelt altijd nogal kut door dus ik nam eens een kijkje onder de klep. Maarja, ik heb er geen kloot verstand van dus ik spoelde door, want alles leek het wel prima te doen.
Barack Obama Inauguration shizzlequote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik keek net ff "das je goed recht" met die kale misdaadverslaggever. Nee dus
. Why?
Ja toch, ik heb sowieso bijna niks gezegd toen haha.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je was ook zo stil die 4 minuten dat ik je had gezien
Help Sander! Geef tips!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sander, je gelooft het niet, maar exact hetzelfde is hier gebeurd...
Alleen het concert toch, het officiële is pas dinsdagquote:
Bij mij wat het het metalen drukknopje, nu is er nog zo'n plastic stompje over, ziet niet uit, maar het werkt nogquote:Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja toch, ik heb sowieso bijna niks gezegd toen haha.
[..]
Help Sander! Geef tips!
Hij staat nu al een uur te speechenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen het concert toch, het officiële is pas dinsdag.
Oh, fuckquote:
Ik moet nu de klep eraf halen, een halve meter naar beneden reiken en daar aan een hengseltje hangen. Nét boven het waterniveau. Heel fijnquote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij wat het het metalen drukknopje, nu is er nog zo'n plastic stompje over, ziet niet uit, maar het werkt nog
Mag er eindelijk serieus gekotst worden, is moblo er niet!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Sander het volgende:
Ik moet nu de klep eraf halen, een halve meter naar beneden reiken en daar aan een hengseltje hangen. Nét boven het waterniveau. Heel fijn.
Ik bedoelde dus dat Hosti jou tips moest gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Bluf iedereen af, zeg dat ze allemaal saaie flapperts zijn!
Ik dacht dat het nog over dat Samson verhaal gingquote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat Hosti jou tips moest geven
Mik please?quote:
Dat water is toch niet vies joh..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag er eindelijk serieus gekotst worden, is moblo er niet!
Yes.. Ga ik nu ff pinnen en dan sta ik daarvoor ergens.. Jij ook dan he?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar LR kom je zo dan riching de Camelot?
Beter dat ik nog even F5'dequote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en we gaan naar de samson hoor ik net
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Fijn dat je weet waar het is, tot zo!
Rood?quote:
-verkapt + spontaanquote:
Doeiquote:
Onder welke steen.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |