Gisterenavond heb ik hier op Fok! rondgehangen. En verder heb ik niet echt goed geslapen. Ik kon niet in slaap komen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:34 schreef Red_Cat het volgende:
Iedereen beetje goed geslapen? Nog wat leuks gedaan gisteravond?
Zelf ben ik gister samen met dochterlief bij vrienden wezen eten, toen we thuiskwamen waren we allebei zo moe dat we meteen zijn gaan slapen
Leuke avond gehad?quote:
Eten was goed te doen. Gnouchie Gnouchie (schrijf je het zo?) Je spreekt het uit als nokkie nokkie. Soort van pastaballetjes en dna gekruid met paprika en knoflook, uitje en nog wat dingetjes erbij! Had het nog nooit gegeten, maar zeker voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 18 januari 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik hier op Fok! rondgehangen. En verder heb ik niet echt goed geslapen. Ik kon niet in slaap komen.![]()
Was het eten lekker?
Is er een vriendin van jouw zwanger dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Goede uh middag
Hoe gezellig droom je dat een vriendin een kind krijgt, zeg je heel nuttig:
"Of ik krijg voor het eerst een band met een kind.. of ik zal hier veeeel minder komen"
Hoe realistisch kan je droom worden
Gisteravond dus wel wat dingetje op een rijtje gezet dus?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wat geschreven, op MSN en fok gezeten.
En ik heb me voorgenomen dat ik wel toe ben aan wat nieuwe mensen ontmoeten weer.
Sex is ook niet alles en op deze manier vind ik nooit iemand met wie het meer kan zijn/worden.
Klinkt lekker. Misschien met de Fok!meet?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:41 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Eten was goed te doen. Gnouchie Gnouchie (schrijf je het zo?) Je spreekt het uit als nokkie nokkie. Soort van pastaballetjes en dna gekruid met paprika en knoflook, uitje en nog wat dingetjes erbij! Had het nog nooit gegeten, maar zeker voor herhaling vatbaar
Dat niet, maar die tekst is wel echt mijquote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er een vriendin van jouw zwanger dan?
niet echt, had ik al langer in mn hoofd, maar ben ook niet direct van plan hiermee te kappenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gisteravond dus wel wat dingetje op een rijtje gezet dus?
Soms kunnen dromen inderdaad vrij realistisch zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat niet, maar die tekst is wel echt mij
Ja maar dan moet ik gaan kokenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Misschien met de Fok!meet?
Ik schrok alquote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, had ik al langer in mn hoofd, maar ben ook niet direct van plan hiermee te kappen
Misschien kunnen we met een paar Fok!kers samen koken lekker gezellig.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:45 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik gaan kokenIk hou niet zo van koken, ik word er altijd heel erg gestressed van, en dat terwijl ik wel altijd wat lekkers op tafel weet te zetten
Samen koken met onbekendenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met een paar Fok!kers samen koken lekker gezellig.
Nieuwe mensen ontmoeten is altijd een strak plan JBquote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet echt, had ik al langer in mn hoofd, maar ben ook niet direct van plan hiermee te kappen
Dat zal toch wel meevallen. En helemaal onbekend zijn ze niet. Want het zijn Fok!kers.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Samen koken met onbekendenDat wordt oorlog .. uh lachen
Leuk idee maar dan niet bij mij thuis, kleine rotkeukenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met een paar Fok!kers samen koken lekker gezellig.
We zouden toch nog een keer gaan stappen? Gaan we mannen aan de haak slaanquote:Op zondag 18 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan wel goed samen koken, loop niet gauw in de weg en doe kutklusjes.
Maar ik was zowaar ontopic
ik heb alleen zo weinig tijd de laatste tijdquote:Op zondag 18 januari 2009 12:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten is altijd een strak plan JB
Onbekend als in.. je hebt geen idee hoe ze in de keuken zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen. En helemaal onbekend zijn ze niet. Want het zijn Fok!kers.
Er is binnnenkort nog een Fok!meet in Utrecht. Misschien is dat een idee.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zouden toch nog een keer gaan stappen? Gaan we mannen aan de haak slaan
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef Garisson72 het volgende:
Hier was ik allang niet meer geweest.
ik ga niemand aan de haak slaan, wil ze best ontmoeten, maar dan gaan ze weer zeuren dat t te ver weg isquote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zouden toch nog een keer gaan stappen? Gaan we mannen aan de haak slaan
Dan zijn het sukkels en gaan we door naar de volgendequote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga niemand aan de haak slaan, wil ze best ontmoeten, maar dan gaan ze weer zeuren dat t te ver weg is
Het zal wel loslopen. Maar het lijkt me wel leuk om een keer met een stel Fok!kers samen te koken.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onbekend als in.. je hebt geen idee hoe ze in de keuken zijn
Dan doe je toch iets verkeerd. Misschien moet je het dan dichterbij huis zoeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga niemand aan de haak slaan, wil ze best ontmoeten, maar dan gaan ze weer zeuren dat t te ver weg is
Daar heb ik ook niets aan, want ik ben van plan hier weg te gaan over een tijdjequote:Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Misschien moet je het dan dichterbij huis zoeken.
Faalquote:
Dan is het een goed idee om de tijd die je hebt te richten op verschillende mensen. Of om je planning om te gooien in de weekenden dat je de kindjes niet hebt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb alleen zo weinig tijd de laatste tijd
De meeste weekends dat ik de kindjes niet heb, ben ik nl wel bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |