abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65226525
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat bedoel je met MSN IE? Als ik FF als browser instel, openen bij mij alle links, ook die uit Outlook of die ik in een willekeurig explorer window typ, gewoon in FF hoor.
Met MSN bedoel ik MSN en met IE bedoel ik IE.
Dus als je in MSN (je weet wel, dat chatprogramma) op een link uit die chat klikt dan opent IE (je weet wel, die browser). Ook als je Firefox (je weet wel, die andere browser) als standaard hebt ingesteld.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:56:28 #127
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65232333
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:

*knip*

In Vista werkt Windows Update al niet meer met IE, misschien in de achtergrond, maar als je er met IE heen gaat, doet ie verder niet veel boeiends behalve het Update schermpje openen. Zal wel al te maken hebben met deze regel, want ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat ik IE nog verplicht gebruikt heb, sowieso is het eigenlijk een beetje vreemd dat je moet updaten via aan browser terwijl de meeste programma's een eigen updater hebben, maar goed.

Daarbij moet IE ook gewoon dood, want het is een bagger browser, maar ik snap de verdere ophef gewoon niet zo alsof ze daar niks beters te doen hebben.
Aangezien heel die Windows Update op IE leunt zal deze vrijwel zeker gebruik maken van IE componenten.
Maar dat kan je immers nooit zeker weten omdat je IE niet kan deïnstalleren (hop het cirkeltje rond) zonder het OS op zijn gat te trekken. Ik gebruik nog WinXP en laat Vista aan mij voorbij gaan, als ik over ga dan wordt het lekker Windows 7. Maar voor nu voldoet XP nog...

Daarbij is het gebruik van Windows Automatic updates (het onderdeel dat "zonder browser" kan functioneren in WinXP) niet altijd wenselijk. IE mag van mij wel blijven bestaan maar dan niet als een integraal onderdeel van het OS maar als een los draaiend programma net als FireFox, Opera, Chrome etc dat zijn. Achjah dat is mijn mening iig. Het scheelt je een hoop security geneuzel... Als IE zich eindelijk ook aan de standaarden gaat houden dan zie ik al helemaal geen reden waarom IE niet zo mogen bestaan...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_65235594
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dus als je in MSN (je weet wel, dat chatprogramma) op een link uit die chat klikt dan opent IE (je weet wel, die browser). Ook als je Firefox (je weet wel, die andere browser) als standaard hebt ingesteld.
Hoef je niet zo bijdehand te doen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:38:05 #129
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65235611
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Farenji het volgende:

[..]

Je weet wel veel?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_65256143
Oeh, mijn hemel! Geen browser aanwezig!! CD in lade laat klepperen, Firefox kiest, scheet laat, klaar is.
pi_65256776
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef Apuleius het volgende:
Oeh, mijn hemel! Geen browser aanwezig!! CD in lade laat klepperen, Firefox kiest, scheet laat, klaar is.
Welke cd? Lekker fuckin boeiend dat ie erop zit Sowieso in windows 7 zal hij er gewoon weer bij zitten

Windows installeren en dan FF downloaden, scheet klaar
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:37:01 #132
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65256952
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef Apuleius het volgende:
En als je nou geen CD hebt met een andere browser en je wil wel gewoon zo snel mogelijk het internet op?
Bij een besturingsysteem horen een aantal basisprogramma's, een standaardtekstverwerker, tekenprogramma, rekenmachine en een browser hoort daar ook bij. Je moet out of the box meteen aan de slag kunnen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_65257039
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En als je nou geen CD hebt met een andere browser en je wil wel gewoon zo snel mogelijk het internet op?
Bij een besturingsysteem horen een aantal basisprogramma's, een standaardtekstverwerker, tekenprogramma, rekenmachine en een browser hoort daar ook bij. Je moet out of the box meteen aan de slag kunnen.
Dat dus
pi_65257311
quote:

[..]

Over paar jaar zitten we weer met een commandprompt omdat de GUI ook niet standaard meer meegeleverd mag worden, dat moet men ook zelf kunnen kiezen. Of we werken allemaal op een Mac omdat de EU alles van MS heeft verboden.

Trouwens, een browser installeren van een CD Dat is je reinste milieuvervuiling.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_65258692
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Welke cd? Lekker fuckin boeiend dat ie erop zit Sowieso in windows 7 zal hij er gewoon weer bij zitten

Windows installeren en dan FF downloaden, scheet klaar
Als ik zo om me heen kijk zie ik er al een stuk of 3 liggen. Als je een mailtje kan versturen moet dit toch ook lukken.
pi_65258896
quote:

[..]

Dan kies je een van de vele alternatieven en/of verdiept je wat meer in hoe je e.e.a op kan lossen. Hoeveel jaar bestaan er nu al CD's waar je meteen internet mee op kan, zonder dat je iets hoeft te installeren? Dat heeft het gros toch in huis. Ik vind het allemaal maar een beetje 1980 overkomen hoor.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:30:06 #137
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65258958
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Dan kies je een van de vele alternatieven en/of verdiept je wat meer in hoe je e.e.a op kan lossen. Hoeveel jaar bestaan er nu al CD's waar je meteen internet mee op kan, zonder dat je iets hoeft te installeren? Dat heeft het gros toch in huis. Ik vind het allemaal maar een beetje 1980 overkomen hoor.
Je gaat er vanuit dat men net zoveel van computers weet als jij blijkbaar. Het gros kan misschien een berichtje op hyves zetten en msn'en, maar een browser installeren of dat soort dingen? Echt niet.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_65259267
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Leg mij nou eens uit waarom je dat allemaal zou willen? Waarom heb jij er problemen meet dat IE er standaard in zit? Waarom allemaal klote oplossingen verzinnen terwijl als je nu geen IE wilt je binnen sec. via IE een andere browser hebt?

Ik kots op jullie
pi_65259469
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat men net zoveel van computers weet als jij blijkbaar. Het gros kan misschien een berichtje op hyves zetten en msn'en, maar een browser installeren of dat soort dingen? Echt niet.
En het gros kan wel overweg met POP3, SMTP e.d. om hun E-mail te configureren? Want ook dat is niet 'out of the box'. Hoe doen die dat dan Ik denk dat jullie mensen enorm onderschatten.
pi_65259510
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Leg mij nou eens uit waarom je dat allemaal zou willen? Waarom heb jij er problemen meet dat IE er standaard in zit? Waarom allemaal klote oplossingen verzinnen terwijl als je nu geen IE wilt je binnen sec. via IE een andere browser hebt?

Ik kots op jullie
Ik heb daar geen problemen mee.
pi_65259739
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Apuleius het volgende:

[..]

En het gros kan wel overweg met POP3, SMTP e.d. om hun E-mail te configureren? Want ook dat is niet 'out of the box'. Hoe doen die dat dan Ik denk dat jullie mensen enorm onderschatten.
In elke familie zit wel iemand met verstand
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:00:11 #142
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_65260269
quote:

[..]

En er staat net op de FP dat 85% van de Britten zelfs mobieltjes moeilijk vindt om in te stellen.
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄
pi_65260319
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

In elke familie zit wel iemand met verstand
Kan ie mooi meteen die browser regelen.
pi_65260349
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En er staat net op de FP dat 85% van de Britten zelfs mobieltjes moeilijk vindt om in te stellen.
Hoe komen die Internet dan op
pi_65261282
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:01 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Kan ie mooi meteen die browser regelen.
Via IE ja
pi_65261380
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Via IE ja
!!
pi_65262239
Mensen zonder veel computerkennis willen toch IE omdat alle andere browsers wel één of meer problemen hebben met bijvoorbeeld hotmail, flash, javascript en de opbouw van bepaalde pagina's. Ja ik weet dat IE zich niet aan de standaarden houdt maar veel websites doen dat ook niet.
---
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:47:46 #148
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65262578
quote:

Daarbij krijg je een brief waarin precíes staat hoe het moet. Stap voor stap.
Maar je internetprovider levert je vaak geen browser mee en dan ben je afhankelijk van wat je provider besluit je te leveren. Krijg je opera ofzo. Een goede browser maar niet voor het algemene publiek.

IE is niet de krachtigste maar wel één van de makkelijkste in gebruik. En als Microsoft besluit om hun software verregaand te integreren met internet en daarbij dus een browser een essentieel onderdeel maakt van hun software dan zou dat geen probleem moeten zijn.
pi_65262710
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar je internetprovider levert je vaak geen browser mee en dan ben je afhankelijk van wat je provider besluit je te leveren. Krijg je opera ofzo. Een goede browser maar niet voor het algemene publiek.

IE is niet de krachtigste maar wel één van de makkelijkste in gebruik. En als Microsoft besluit om hun software verregaand te integreren met internet en daarbij dus een browser een essentieel onderdeel maakt van hun software dan zou dat geen probleem moeten zijn.
Ja hoor, ook jij krijgt gelijk.
pi_65263585
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nja.. het is nou niet bepaald IE die voorop loopt in gebruiksgemak. Ik zie steeds vaker dat ook normale consumenten gewoon overstappen op FF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')