Met MSN bedoel ik MSN en met IE bedoel ik IE.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat bedoel je met MSN IE?Als ik FF als browser instel, openen bij mij alle links, ook die uit Outlook of die ik in een willekeurig explorer window typ, gewoon in FF hoor.
Aangezien heel die Windows Update op IE leunt zal deze vrijwel zeker gebruik maken van IE componenten.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
*knip*
In Vista werkt Windows Update al niet meer met IE, misschien in de achtergrond, maar als je er met IE heen gaat, doet ie verder niet veel boeiends behalve het Update schermpje openen. Zal wel al te maken hebben met deze regel, want ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat ik IE nog verplicht gebruikt heb, sowieso is het eigenlijk een beetje vreemd dat je moet updaten via aan browser terwijl de meeste programma's een eigen updater hebben, maar goed.
Daarbij moet IE ook gewoon dood, want het is een bagger browser, maar ik snap de verdere ophef gewoon niet zo alsof ze daar niks beters te doen hebben.
Hoef je niet zo bijdehand te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met MSN bedoel ik MSN en met IE bedoel ik IE.
Dus als je in MSN (je weet wel, dat chatprogramma) op een link uit die chat klikt dan opent IE (je weet wel, die browser). Ook als je Firefox (je weet wel, die andere browser) als standaard hebt ingesteld.
Je weet wel veel?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met MSN bedoel ik MSN en met IE bedoel ik IE.
Dus als je in MSN (je weet wel, dat chatprogramma) op een link uit die chat klikt dan opent IE (je weet wel, die browser). Ook als je Firefox (je weet wel, die andere browser) als standaard hebt ingesteld.
Welke cd? Lekker fuckin boeiend dat ie erop zitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef Apuleius het volgende:
Oeh, mijn hemel! Geen browser aanwezig!! CD in lade laat klepperen, Firefox kiest, scheet laat, klaar is.
En als je nou geen CD hebt met een andere browser en je wil wel gewoon zo snel mogelijk het internet op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:13 schreef Apuleius het volgende:
Oeh, mijn hemel! Geen browser aanwezig!! CD in lade laat klepperen, Firefox kiest, scheet laat, klaar is.
Dat dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als je nou geen CD hebt met een andere browser en je wil wel gewoon zo snel mogelijk het internet op?
Bij een besturingsysteem horen een aantal basisprogramma's, een standaardtekstverwerker, tekenprogramma, rekenmachine en een browser hoort daar ook bij. Je moet out of the box meteen aan de slag kunnen.
Over paar jaar zitten we weer met een commandprompt omdat de GUI ook niet standaard meer meegeleverd mag worden, dat moet men ook zelf kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als je nou geen CD hebt met een andere browser en je wil wel gewoon zo snel mogelijk het internet op?
Bij een besturingsysteem horen een aantal basisprogramma's, een standaardtekstverwerker, tekenprogramma, rekenmachine en een browser hoort daar ook bij. Je moet out of the box meteen aan de slag kunnen.
Als ik zo om me heen kijk zie ik er al een stuk of 3 liggen. Als je een mailtje kan versturen moet dit toch ook lukken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke cd? Lekker fuckin boeiend dat ie erop zitSowieso in windows 7 zal hij er gewoon weer bij zitten
![]()
Windows installeren en dan FF downloaden, scheet klaar
Dan kies je een van de vele alternatieven en/of verdiept je wat meer in hoe je e.e.a op kan lossen. Hoeveel jaar bestaan er nu al CD's waar je meteen internet mee op kan, zonder dat je iets hoeft te installeren? Dat heeft het gros toch in huis. Ik vind het allemaal maar een beetje 1980 overkomen hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat men net zoveel van computers weet als jij blijkbaar. Het gros kan misschien een berichtje op hyves zetten en msn'en, maar een browser installeren of dat soort dingen? Echt niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan kies je een van de vele alternatieven en/of verdiept je wat meer in hoe je e.e.a op kan lossen. Hoeveel jaar bestaan er nu al CD's waar je meteen internet mee op kan, zonder dat je iets hoeft te installeren? Dat heeft het gros toch in huis. Ik vind het allemaal maar een beetje 1980 overkomen hoor.
Leg mij nou eens uit waarom je dat allemaal zou willen? Waarom heb jij er problemen meet dat IE er standaard in zit? Waarom allemaal klote oplossingen verzinnen terwijl als je nu geen IE wilt je binnen sec. via IE een andere browser hebt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan kies je een van de vele alternatieven en/of verdiept je wat meer in hoe je e.e.a op kan lossen. Hoeveel jaar bestaan er nu al CD's waar je meteen internet mee op kan, zonder dat je iets hoeft te installeren? Dat heeft het gros toch in huis. Ik vind het allemaal maar een beetje 1980 overkomen hoor.
En het gros kan wel overweg met POP3, SMTP e.d. om hun E-mail te configureren? Want ook dat is niet 'out of the box'. Hoe doen die dat danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat men net zoveel van computers weet als jij blijkbaar. Het gros kan misschien een berichtje op hyves zetten en msn'en, maar een browser installeren of dat soort dingen? Echt niet.
Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit waarom je dat allemaal zou willen? Waarom heb jij er problemen meet dat IE er standaard in zit? Waarom allemaal klote oplossingen verzinnen terwijl als je nu geen IE wilt je binnen sec. via IE een andere browser hebt?
Ik kots op jullie![]()
![]()
![]()
In elke familie zit wel iemand met verstandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
En het gros kan wel overweg met POP3, SMTP e.d. om hun E-mail te configureren? Want ook dat is niet 'out of the box'. Hoe doen die dat danIk denk dat jullie mensen enorm onderschatten.
En er staat net op de FP dat 85% van de Britten zelfs mobieltjes moeilijk vindt om in te stellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
En het gros kan wel overweg met POP3, SMTP e.d. om hun E-mail te configureren? Want ook dat is niet 'out of the box'. Hoe doen die dat danIk denk dat jullie mensen enorm onderschatten.
Kan ie mooi meteen die browser regelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In elke familie zit wel iemand met verstand
Hoe komen die Internet dan opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En er staat net op de FP dat 85% van de Britten zelfs mobieltjes moeilijk vindt om in te stellen.
Via IE jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Kan ie mooi meteen die browser regelen.
Daarbij krijg je een brief waarin precíes staat hoe het moet. Stap voor stap.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Apuleius het volgende:
Ja hoor, ook jij krijgt gelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarbij krijg je een brief waarin precíes staat hoe het moet. Stap voor stap.
Maar je internetprovider levert je vaak geen browser mee en dan ben je afhankelijk van wat je provider besluit je te leveren. Krijg je opera ofzo. Een goede browser maar niet voor het algemene publiek.
IE is niet de krachtigste maar wel één van de makkelijkste in gebruik. En als Microsoft besluit om hun software verregaand te integreren met internet en daarbij dus een browser een essentieel onderdeel maakt van hun software dan zou dat geen probleem moeten zijn.
Nja.. het is nou niet bepaald IE die voorop loopt in gebruiksgemak. Ik zie steeds vaker dat ook normale consumenten gewoon overstappen op FFquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarbij krijg je een brief waarin precíes staat hoe het moet. Stap voor stap.
Maar je internetprovider levert je vaak geen browser mee en dan ben je afhankelijk van wat je provider besluit je te leveren. Krijg je opera ofzo. Een goede browser maar niet voor het algemene publiek.
IE is niet de krachtigste maar wel één van de makkelijkste in gebruik. En als Microsoft besluit om hun software verregaand te integreren met internet en daarbij dus een browser een essentieel onderdeel maakt van hun software dan zou dat geen probleem moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |