Wij hebben toch wél gewonnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard heeft de scheids het weer gedaan bij jullie.
Speelde wel een goede wedstrijd...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eensch, de enige die ik niet echt goed vond spelen was Suarez...
Cvitanich, wat óngelovelijk dom!!
Brrrrquote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
aiii... Ajax wint zelfs NEC-uit... je wordt nu wel een beetje bang hè?
Haalde niet het gewenste niveau maar was wel erg aanwezig bij de combinaties. Ongelooflijk hoe kinderlijk eenvoudig hij iedere keer zijn mannetje passeert onder deze aanhoudende druk. Wat een geweldenaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eensch, de enige die ik niet echt goed vond spelen was Suarez...
Ik vond Schilder vandaag één van de beteren zelfs. Prima stand-in voor Vermaelen. Een jongen uit de eigen opleiding die niet zeurt en er staat als hij moet spelen. Snel zijn contract verlengen zeg ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef Rumille het volgende:
[..]Ik vond hem juist goed spelen. Het is geen Vermaelen maar hij deed het echt niet slecht.
Wel jammer dat Van Basten hem niet naar het eerste heeft gehaald nog om mee te trainen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
rood Cvitamaargoed, die kunnen we wel even voor 1 keer missen.... bring on de Dark
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 16:37 schreef ericajax het volgende:
Jezus wat een heerlijke overwinning
Strijdlust
URBY
GABRI
Het team![]()
Dat klappen erbij vond ik ook wel humorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef denthemen het volgende:
Iemand een gifje van het hooghouden?? Ik wil hem als avatar
Deed ie ook alleen maar om niet voor lul te staanquote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat klappen erbij vond ik ook wel humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |