Dat was me nog eens een laatste kwartier Mooi dat ze allemaal lekker fel zijn. Urby
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
Haha Gabri held! Was echt billenknijpen aan het eind, Sulejmani speelde tweede helft erg goed met zijn hatrick. Stekelenburg vond ik zeer zwak spelen sowieso bij beide goals zag hij er niet goed uit en zijn uittrappen gingen ook niet goed.
Schilder komt trouwens gewoon tekort voor Ajax en die moet je na dit seizoen maar verkopen.
Keihard werken in een lastige wedstrijd. Heerlijk. Lange tijd geleden dat ik dit heb gezien. Wordt ook weer veel gescoord. Wat een teringlijer trouwens die suarez heerlijk.
Hahaha en al die PSV'ers en Twentenaren maar hopen op verlies.. Die voelen zich nu kut he.. Schilder weg idd en Stekelenburg,, pff die 2e had ie kunnen hebben ondanks slechte verdediging van ajax..
Godverdomme dit is niet goed voor m'n hart. Maar tering hee wat een wedstrijd. Ajax En als ik de teletekst supporter uithang en de uitslag van Sparta-Groningen zie dan zou het volgende week ook te doen moeten zijn. Ik heb weer zin in volgende week zondag