Wat iedereen ook zegt, juist dat soort spelers zijn onmisbaar in een elftal als je wilt winnen in dit soort wedstrijden (en kampioen wilt worden). Die ultieme wil om te winnen, heerlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef VoreG het volgende:
Keihard werken in een lastige wedstrijd. Heerlijk. Lange tijd geleden dat ik dit heb gezien. Wordt ook weer veel gescoord. Wat een teringlijer trouwens die suarez heerlijk.
Die tweede gele kaart sloeg nergens op en die handsbal was ook niet zijn fout.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eensch, de enige die ik niet echt goed vond spelen was Suarez...
Cvitanich, wat óngelovelijk dom!!
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Aanvallend kon Schilder echt niets brengen en verdedigend vond ik hem zeer zwak hij had telkens zijn handen vol aan de aanvallers van NEC in de meest simpele situaties. Hij trok ook nog net niet een speler van NEC naar de grond in de laatste 10 minuten in het strafschopgebied.
Wij hebben toch wél gewonnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard heeft de scheids het weer gedaan bij jullie.
Speelde wel een goede wedstrijd...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Cvitanich, wat óngelovelijk dom!!
Brrrrquote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
aiii... Ajax wint zelfs NEC-uit... je wordt nu wel een beetje bang hè?
Haalde niet het gewenste niveau maar was wel erg aanwezig bij de combinaties. Ongelooflijk hoe kinderlijk eenvoudig hij iedere keer zijn mannetje passeert onder deze aanhoudende druk. Wat een geweldenaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik vond Schilder vandaag één van de beteren zelfs. Prima stand-in voor Vermaelen. Een jongen uit de eigen opleiding die niet zeurt en er staat als hij moet spelen. Snel zijn contract verlengen zeg ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef Rumille het volgende:
[..]Ik vond hem juist goed spelen. Het is geen Vermaelen maar hij deed het echt niet slecht.
Wel jammer dat Van Basten hem niet naar het eerste heeft gehaald nog om mee te trainen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
rood Cvitamaargoed, die kunnen we wel even voor 1 keer missen.... bring on de Dark
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 16:37 schreef ericajax het volgende:
Jezus wat een heerlijke overwinning
Strijdlust
URBY
GABRI
Het team![]()
Dat klappen erbij vond ik ook wel humorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef denthemen het volgende:
Iemand een gifje van het hooghouden?? Ik wil hem als avatar
Deed ie ook alleen maar om niet voor lul te staanquote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Dat klappen erbij vond ik ook wel humor
Helemaal mee eens. Ook wel merkwaardig dat hij niet minimaal 2e aanvoerder is. Ervaring en strijdlust.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef RayMania het volgende:
Gabri moet gewoon standaard spelen, volgens mij winnen we dan altijd.
Heerlijke wedstrijd, strijd, spannend en een goede afloop.
Tuurlijk maar ik ken genoeg spelers die een sliding met 2 benen vooruit hadden ingezetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Deed ie ook alleen maar om niet voor lul te staan
Dan maar Leonardo erbijquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Pritt het volgende:
Mooi kut dat we Cvita voor een wedstrijd kwijt zijn.
En ik maar denken dat het door strijdlust en wilskracht was.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
VI.nl
Ajax zegeviert bij NEC dankzij pechvogel Fernández![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |