Zal wel een soort gentleman agreement zijn dat hij in de zomer weg mag als een club zich meldt, zonder dat Twente tegenwerkt. Maar goed, dan is het nog de vraag hoeveel ze wel niet voor hem willen.quote:Onlangs tekende Eljero Elia een nieuw contract bij FC Twente, ondanks nadrukkelijke belangstelling van Ajax, PSV en een aantal buitenlandse clubs. De nieuwe verbintenis biedt voldoende garanties voor beide partijen, maar een clausule inzake een gelimiteerde afkoopsom ontbreekt. Dat gaf de vleugelaanvaller zaterdag aan na afloop van het duel met Vitesse (2-1 winst). Volgens de Twente-speler zijn er goede afspraken gemaakt, waaruit van beide kanten waardering en vertrouwen spreekt.
Ik hoop eigenlijk wel eens wat meer van Sulejmani te zien... eindelijk...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Doe mij die 3 punten maar en laat het mooie voetbal maar achterwege vandaag.
met vermeer anders oo niet hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Met Steek in de goal geen tegengoals!
De Tandemquote:Op zondag 18 januari 2009 14:15 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Van Der Wielaert het gaat doen
Ja helaas ben jij geen profvoetballerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik had m toch een doodschop gegeven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |