Op de bedragen die we voor Sneijder en Huntelaar hebben gekregen. En hun hadden volgens mij ook een korter contract dan wat Suarez nu heeft.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En waar baseer je die bedragen op?
Huntelaar? - met een aflopend contract!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Laten we wel reeel blijven, welke speler die in de Nederlandse competitie speelt zal voor meer dan max. 25 miljoen Euro verkocht worden?
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik moet nog maar zien dat voor een speler uit de Eredivisie meer dan 30 miljoen betaald wordt. Hij heeft, met alle respect, zijn goals gemaakt in de Nederlandse competitie. Verder heeft hij niet in de CL (hoofdtoernooi) gespeeld, waardoor hij ook nauwelijks de kans heeft gehad zich te onderscheiden in Europese topwedstrijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Huntelaar? - met een aflopend contract!
Sneijder?
Suarez is van zo'n klasse dat hij zeker +30 miljoen gaat opleveren. Zeker gezien z'n contract. Ik zie hem zelf het liefste bij Inter spelen. Maar het zal me weinig doen als Man City met een mooi bedrag over de brug komt.
Nog 1 jaar blijven dus maar wel het contract verlengen om ajax goed te laten verdienen aan hem.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik moet nog maar zien dat voor een speler uit de Eredivisie meer dan 30 miljoen betaald wordt. Hij heeft, met alle respect, zijn goals gemaakt in de Nederlandse competitie. Verder heeft hij niet in de CL (hoofdtoernooi) gespeeld, waardoor hij ook nauwelijks de kans heeft gehad zich te onderscheiden in Europese topwedstrijden.
Veel plezier met die bewegelijke aanvallersquote:
En Suarez. Die is daar ook niet vies van he.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef Dvm86 het volgende:
Daarnaast is het Ajax dat de touwtjes stevig in handen heeft, niet de buitenlandse clubs.
Daarom moeten we dus progressie zien. Thuis lukt het allemaal wel maar uit komen er nog wat aardige wedstrijden..quote:Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind het belangrijker dat de drie punten meegaan, in uitwedstrijden is het spel over het algemeen dramatisch.
Zal wel een soort gentleman agreement zijn dat hij in de zomer weg mag als een club zich meldt, zonder dat Twente tegenwerkt. Maar goed, dan is het nog de vraag hoeveel ze wel niet voor hem willen.quote:Onlangs tekende Eljero Elia een nieuw contract bij FC Twente, ondanks nadrukkelijke belangstelling van Ajax, PSV en een aantal buitenlandse clubs. De nieuwe verbintenis biedt voldoende garanties voor beide partijen, maar een clausule inzake een gelimiteerde afkoopsom ontbreekt. Dat gaf de vleugelaanvaller zaterdag aan na afloop van het duel met Vitesse (2-1 winst). Volgens de Twente-speler zijn er goede afspraken gemaakt, waaruit van beide kanten waardering en vertrouwen spreekt.
Ik hoop eigenlijk wel eens wat meer van Sulejmani te zien... eindelijk...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Doe mij die 3 punten maar en laat het mooie voetbal maar achterwege vandaag.
met vermeer anders oo niet hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Met Steek in de goal geen tegengoals!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |